Gootti.net

25.8. Graveyard Party, Helsinki, Gloria

Kirjoittanut: Ximmo (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 28.06.2007 12:48
Graveyard Party
21 - 04
K18
12€

Bändit: Black Light Discipline, Kuroshio Current, Sexydeath (SWE)
Dj: Proteus, MC Raaka P, E-110

Kyseinen tapahtuma on järkätty kerran aikaisemmin Kuopiossa ja nyt tällä kertaa mennään jo vähän isommalla kädellä. Luvassa on loistavan musiikin lisäksi myöskin asiaan kuuluvaa tunnelmaa.

Bändit MySpacessa:

www.myspace.com/sexydeath
www.myspace.com/blackld
www.myspace.com/kuroshiocurrent

----
Eli tommosta. Tää on nyt se setti, minkä vuoksi tuo säätämäni Oranssin keikka siirtyi syyskuun puolelle. Ei välttämättä niin hirveän gootilliset kekkerit, mutta industrial/ebm -musiikin ystäville piisaa kuultavaa.
Kirjoittanut: poison (Organisaattori)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 28.06.2007 12:59

Lainaus: Ximmo

Eli tommosta. Tää on nyt se setti, minkä vuoksi tuo säätämäni Oranssin keikka siirtyi syyskuun puolelle. Ei välttämättä niin hirveän gootilliset kekkerit, mutta industrial/ebm -musiikin ystäville piisaa kuultavaa.

Kuulostaa hyvältä ! Aion myös järkätä ne synttärit
Kirjoittanut: Tristessa (Aktiivi)
  • Lähetetty: 28.06.2007 16:41
Täähän meni niinku Aqille Oranssilla huhtikuussa ehdotinkin.. Loistavat kekkerit tiedossa!
Kirjoittanut: emanon (Inkvisiittori)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 03.07.2007 13:48
Mainiota!
Pitänee minunkin ilmeisesti tulla synttäreitä juhlistamaan
Kirjoittanut: poison (Organisaattori)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 03.07.2007 15:25

Lainaus: emanon

Pitänee minunkin ilmeisesti tulla synttäreitä juhlistamaan

Varsinainen synttäritilaisuus on ilmeisesti erillisessä tilassa, vain kutsutuille. Mutta konsertti on tietysti kaikille !!!!
  • Lähetetty: 03.07.2007 20:13
Ja kun ilmeisesti kaikki eivät ole ymmärtäneet, niin näillä bileillä EI OLE mitään tekemistä Post-Apocalyptic Partyjen kanssa. Ne järjestetään syyskuun alussa Oranssilla näillä näkymin (kunhan joku sieltä toisesta päästä minulle vahvistaisi alustavan päivämäärän), ilman mitään ikärajaa.

Itse olen ikärajattomien kannalla, mutta Graveyard Partyjen keskeiset henkilöt ovat sitä mieltä, ettei bileissä viihdy täysikäinen kansa, mikäli paikalle saa tulla myös alaikäiset. En näe tässä mitään logiikkaa, mutta asiahan ei sinänsä minulle kuulu.
Kirjoittanut: Pearly (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • • Muokkasi: Pearly
  • Lähetetty: 12.07.2007 12:10

Lainaus: Ximmo

Itse olen ikärajattomien kannalla, mutta Graveyard Partyjen keskeiset henkilöt ovat sitä mieltä, ettei bileissä viihdy täysikäinen kansa, mikäli paikalle saa tulla myös alaikäiset. En näe tässä mitään logiikkaa

Mää näen. Kun tämä on kuitenkin selkeästi tanssituspainotteinen iltama, ikärajattomuus tarkoittaisi sitä että n. 95% täysi-ikäisistä, joita kuitenkin on paikalla ylivoimaisesti suurin osa, kittaisi viunaa yläkerrassa ja tanssit jäisivät tanssimatta, koska niiden juomien kanssa ei alas ole tuleminen. Ja se olisi kyllä omiaan latistamaan klubin kuin klubin tunnelmaa. Henkilökohtaista kokemusta on, olen ollut muutamankin kerran Gloriassa soittamassa levyjä ikärajattomalla goottiklubilla ja onpa muuten ollut harvinaisen ankeata, kun tanssisalin puolella neljä paikalle eksynyttä alaikäistä etsii toisiaan ja sata täysi-ikäistä kittaa viinaa yläkerrassa. Pistäpä siinä sitten jortsut pystyyn. Ikärajallisilla illoilla meininki on sitävastoin ollut oitis parempi ja pyllynketkutustakin nähty runsain mitoin, kun juovaa väkeä ei ole ajettu yläkertaan.

Elkää ymmärtäkö väärin, ei minulla ole mitään ikärajattomia pippaloita vastaan, mutta Gloria ei ole oikein se toimivin foorumi siihen. Ja nimenomaan vielä näin konepitoisella kattauksella - en jaksa uskoa että joku DJ Proteus, joka on selkeästi isoin nimi koko kekkereillä kiinnostaisi kovinkaan montaa alaikäistä. (no, ei herra nyt minuakaan kiinnosta, mutta se on taas asia erikseen)
  • Lähetetty: 12.07.2007 13:04

Lainaus: Pearly

en jaksa uskoa että joku DJ Proteus, joka on selkeästi isoin nimi koko kekkereillä kiinnostaisi kovinkaan montaa alaikäistä.

Niin no mun hämmästely liittyy koko konseptiin ja sen toteuttamiseen. "Goottibileet" pitäisi mun mielestäni olla sallittuja, mutta tässä vaan mennään goottibileiden nimellä ja habituksella, vaikka kyseessä on silkkaa teknoa + industrialia. Proteuksen "special industrial set" on todennäköisesti aika kaukana Neubautenista ja Foetuksesta, eiköhän sieltä tule jotain F242 mixed by Timo Maas jne.

Päivämäärä valittiin kuulemma siksi, että edeltävänä perjantai-iltana on joku j-rock -keikka, ja siellä voisi olla samaa yleisöä. Eli miksi ikäraja? Hihi.
Kirjoittanut: Pearly (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 13.07.2007 01:20
Joo, kieltämättä minua ainakin ihmetyttää miksi ylipäätään tätä Graveyard Partyn nimeä oli pakko käyttää tässä yhteydessä.

Ja sehän on toki selkiö että tuo j-rock -keikan yhteys ei taatusti tuo yhtään lisää yleisöä ikärajalliselle klubille. Viimeksi kun olin moista Gloriassa todistamassa (BLOOD), istuin rauhassa yläkerran viinanjuontiparvella noin 20 ihmisen kanssa ihmettelemässä kun 400-päinen teinimassa velloi alakerrassa.
  • Lähetetty: 13.07.2007 15:50

Lainaus: Pearly

kun 400-päinen teinimassa velloi alakerrassa.

Tästähän saa arvoituksen:

Mikä on karvaton, 400-päinen ja pitää kimeää ääntä?

Tämä aihe on suljettu. Et voi lähettää tähän aiheeseen vastausta. Aihe on todennäköisimmin suljettu siksi, että siinä käsiteltävä asia on puitu perinpohjaisesti ja ns. kaluttu loppuun, tai sitten aihe ei ole enää ajankohtainen (jos viestiketjussa on käsitelty esimerkiksi festivaalia tai konserttia), tai sitten samasta aiheesta on ollut keskustelua jo aikaisemmin. Goottifoorumilla on myös tapana sulkea sellaiset viestiketjut, jotka sisältävät sata (100) sivua, ja avata uusi viestiketju samasta aiheesta toisaalla. Voit halutessasi kysyä foorumin valvojilta tai ylläpidolta syytä tämän viestiketjun sulkemisen syistä.

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit