Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Mitä mieltä verkkokaupoista Old Raven ja Blackgroup Oy?

Kirjoittanut: Innocence (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 03.02.2008 10:24
tilasin old ravenista korsetin ja olen ollut tyytyväinen siihen ostokseen ei ole mennyt vielä mitenkään rikki vaikka aika innokkaasti ollut käytös
Kirjoittanut: Vampiric_ (Jäsen)
  • Lähetetty: 03.02.2008 14:20
Blackgroupista olen tilannut pari kertaa ja ajallaan ovat tulleet
Kirjoittanut: FrozenCorpse (Aktiivi)
  • Lähetetty: 19.03.2008 19:13
Ei ihan liity näihin liikkeisiin, mutta nyt pitää ilmaista närkästykseni. Minua niin rassaa, kun kaikkialla tuntuu oleva vain cyber/lolita/emo- tyyliä eikä mistään saa oikein esim EGA- tyylin vaatteita, joita kovasti kaipailisin lisää valikoimiin..
Kirjoittanut: Freya (Jäsen)
  • Lähetetty: 23.03.2008 10:24
Tuola blackgroupin sivuilla oli muutamassa kohdassa kokoina tuumia. Osaako kukaan sanoa mitäköhän nämä mitat voisivat olla sitten normaaleina? 28'', 32'' ja 34''. Minä en tajua
Kirjoittanut: raavittu (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 23.03.2008 10:44

Lainaus: Freya

Osaako kukaan sanoa mitäköhän nämä mitat voisivat olla sitten normaaleina? 28'', 32'' ja 34''.

28"=71,1cm, 32"=81,3cm, 34"=86,4cm. http://www.manuelsweb.com/in_cm.htm tuolla on hyvä tuo muuntelutaulukko ja yks tuumahan on noin 2,5cm, eli kerrot sen sillä tuumamäärällä, eli jos on vaikka 27", niin kerrot sen 2,5, niin saa sen oikean vastauksen =)
Kirjoittanut: Freya (Jäsen)
  • Lähetetty: 23.03.2008 11:06
Kiitos
Meinaakohan tuo nyt sitten jotain vyötärönympärysmittaa kun hameesta on kyse.. Pittää varmaan ottaa yhteyttä ja kysyä.
  • Lähetetty: 28.04.2008 16:19
Nyt pitää vastata tähän. Tilasin Old Ravenilta 15pvä mustat verkkokäsineet ja kyselin perästä maksutietoja. Ei kuulunut vastausta. Tilatut tuotteet tuli 22pvä mutta toisenkaan maksutietokyselyn jälkeen en ole saanut vastausta. Minulle on vain vastattu, milloin tulevat ja kiitelty perään. No, olenpahan antanut olla, kun eivät ole asiaansa hoitaneet. Ilmaiset hanskat siis sain.. Mikäs siinä.. Oma on mokansa.
Kirjoittanut: Faith Black (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • • Muokkasi: Faith Black
  • Lähetetty: 28.04.2008 18:07

Lainaus: FrozenCorpse

Ilmaiset hanskat siis sain..

Minulle kävi sama juttu erään Old Ravenista tilaamani paidan kanssa (taisinkin kertoilla siitä jo tämän ketjun aiemmilla sivuilla...). Muistaakseni 39 tai 49 euron arvoinen paita ja ilmaiseksi sain, kun eivät tilitietojaan tai mitään lähettäneet. Kiitos Old Ravenille, kun ilmaiseksi tuotteitaan jakelevat, en valita ;D.
Kirjoittanut: Falling (Jäsen)
  • Lähetetty: 28.04.2008 18:51
Old Ravenilla on ainakin yksi tosi kähee malli. *vitviu*
Okei, olen jo keikka fiiliksissä..
  • Lähetetty: 28.04.2008 18:54
No, omahan on mokansa, jossei kyselyitä huolimatta halua maksua tuotteistaan.. Minua ei voi enää syyttää, sillä kyselyviestini on tallennettuina...

Tämä aihe on suljettu. Et voi lähettää tähän aiheeseen vastausta. Aihe on todennäköisimmin suljettu siksi, että siinä käsiteltävä asia on puitu perinpohjaisesti ja ns. kaluttu loppuun, tai sitten aihe ei ole enää ajankohtainen (jos viestiketjussa on käsitelty esimerkiksi festivaalia tai konserttia), tai sitten samasta aiheesta on ollut keskustelua jo aikaisemmin. Goottifoorumilla on myös tapana sulkea sellaiset viestiketjut, jotka sisältävät sata (100) sivua, ja avata uusi viestiketju samasta aiheesta toisaalla. Voit halutessasi kysyä foorumin valvojilta tai ylläpidolta syytä tämän viestiketjun sulkemisen syistä.

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 04.01.2022 03:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 501 henkeä!
Järjestä treffit