Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

mistä goggles:sit suomesta?

Kirjoittanut: Nefer (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 25.09.2007 07:59
Ilari, millaisia sinulla on? En siis todellakaan aio urkkia, että mistä tilasit ne. Olisi vain hauska tietää, minkä näköisiä goggleseja tyypit omistavat.
Kirjoittanut: Nina (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 25.09.2007 20:30
Minulla on ainakin seitsemät erilaiset gogglet. Kaikenlaista on kertynyt eikä mitään ole tarvinnut erikseen tilailla :P
Kirjoittanut: Ilari (Jäsen)
  • • Muokkasi: Ilari
  • Lähetetty: 27.09.2007 18:34
Yhet pyöreät mustat, ja yhdet 2. maailmansodan britti-lentäjälasien malliset.

*muoks* En ole tilannut mistään, olen vain kävellyt joihinkin kauppoihin ja ostanut
Kirjoittanut: Ximmo (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 28.09.2007 10:54

Lainaus: Ilari

Mulla on paritkin, mutta en todellakaan aio kertoa mistä hommasin ne. Kannattaa pitää silmät auki ihan joka paikassa, niitä voi löytyä vähän yllättäenkin.

Parin vuoden päästä ketään tuskin enää kiinnostaa

Öööh? "Minulla on tällaiset ja tää on mun juttu, ei muilla saa olla samanlaisia." Onko sinulta jotain pois, jos joku muukin ostaa vastaavat lasit? Noh tsemppiä vaan elämään, asenne näyttää olevan oikein hyvä.

Näiden kakkuloiden kuumin trendi oli jo yli viisi vuotta sitten. Koska ihmiset ovat niistä edelleen kiinnostuneet, niin eivätköhän ne ole kiinnostavia joidenkin mielestä vielä parin vuoden kuluttua.
Kirjoittanut: Necroerotica (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 06.10.2007 03:51
Minäkin haluan tietää. Ne mitä löytää huuto.netistä muistuttavat lähinnä sukelluslaseja.
Kirjoittanut: Kamrusepas (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 01.11.2007 18:06
Voi kun joku nettikauppias nyt huomaisi että tässä olisi aikamoinen markkinarako. Gogglesit kun näyttävät olevan jonkun verran huudossa.

Itse olen tullut siihen tulokseen että jos joskus on rahaa itselle sellaiset tilata, niin Cy-xista (www.cy-x.com). Muistaakseni viitisenkymppiä tulisivat maksamaan postikulujen kanssa.
Kirjoittanut: HepZusi (Mister Halloween 2007)
  • Lähetetty: 01.11.2007 18:57

Lainaus: Kamrusepas

Itse olen tullut siihen tulokseen että jos joskus on rahaa itselle sellaiset tilata, niin Cy-xista (www.cy-x.com). Muistaakseni viitisenkymppiä tulisivat maksamaan postikulujen kanssa.

Itsekkin joskus keväällä sieltä niitä kattelin, mut 50€ on aika ryöstöä. Jos jaksan joskus niin ostan hitsauslasit ja muoksin niistä sitte.
Kirjoittanut: Necroerotica (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • • Muokkasi: Necroerotica
  • Lähetetty: 05.11.2007 23:04
Olenko tyhmä kun en tiedä, että miten goggleseja tulee käyttää? Ne on koristeena otsan päällä, vai kuuluuko laittaa ihan silmille?
Kirjoittanut: Akhkharu (Jäsen)
  • Lähetetty: 07.11.2007 23:20
Olen customoinut jos jonkin verran goggleja itseni ja tuttujeni iloksi. Viimeaikoina on tullut tehtyä tilautöitä myös muille.
Joitakin tekeleitäni voi vilkaista irc-galleriasta, lisäilen kuvia muistakin malleista kun saan edustuskelpoisia otoksia napsittua.

http://irc-galleria.net/archive.php?nick=Akhkharu& album_id=1926402

Tällä hetkellä tosin on resursseja tehdä vain yhdet tilauslasit, mutta lisamateriaalien pitäisi tulla lähiaikoina.
Aiheeseen liittyen voi esittää kysymyksiä irc-gallerian kautta tai yksyisviesteillä täällä foorumilla
Kirjoittanut: HepZusi (Mister Halloween 2007)
  • Lähetetty: 08.11.2007 16:05
http://www.varusteleka.fi/~SU8Rx0000001/?Y999=PIF& Y104=bw-msgsw

Näistä voipi saada taitavampi jotakin siistiä aikaseks, vaikkei mitkää hitsauslasit olekkaa.
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit