Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Goottikahvila

Kirjoittanut: poison (Organisaattori)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 20.08.2007 19:08
Olisin kysellyt olisiko etenkin nuorilla foorumilaisilla kiinnostusta kuukausittain esim. järjestettävään goottikahvio-iltaan. Tapahtumaa varten varattaisiin töölöläinen kahvila Soihtu, josta löytyy informaatiota täältä: http://www.soihtu.org/
Kertokaa olisitteko kiinnostuneita, niin me yhdistysaktiivit sitten alettaisiin suunnittelemaan !!!!
Kirjoittanut: kuopassa (Ylläpitäjä)
  • Lähetetty: 20.08.2007 19:14
Vautsi. Kuulostaa itse asiassa todella virkistävältä tuollainen kahvila-iltama. Minua kiinnostaa, vaikka en ihan teini taida ollakaan.
Kirjoittanut: Iiriva (Miss Halloween 2006 & 2007)
  • Lähetetty: 20.08.2007 19:29
Oi, minua ainakin kiinnostaa, ja voiko minua laskea yhdistysaktiiviksi, kerta nimeni on papereissakin?

Erittäin hyvä ja mukava idea ja tuo kasvis- ja vegaaniruokakin sopii kaikille Itse innostuin lukiessani, että Soihdusta saa hyvin monenlaisia teelaatuja. Mikäs siinä sen ihanampaa kuin esim. istua kodikkaassa kahvilassa teetä juoden, sateen ropistessa ulkona ja hyvässä seurassa

Muoks: Eivätkä ruokalistan ruoatkaan ole todellakaan kalliita!

Ehdottomasti yritetään saada tällainen järjestymään, niin minä ainakin olen siellä usein.
Kirjoittanut: SkyWay (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 20.08.2007 19:34
Kyllähän tuollainen rento iltama kiinnostaisi Olisi hyvä ympäristö tutustua rauhassa uusiin ihmisiin.
  • Lähetetty: 20.08.2007 19:44

Lainaus: Iiriva

Oi, minua ainakin kiinnostaa, ja voiko minua laskea yhdistysaktiiviksi, kerta nimeni on papereissakin?

Hauska kuulla että monia kiinnnostaa. Olethan sä aktiivi, jos haluat olla. Pitää alkaa sitten suunnittelemaan sitä. Vaikka ekaa kertaa johonkin syyskuulle. Pitää käydä sopimassa ja katsastamassa paikanpäällä.
  • Lähetetty: 20.08.2007 19:50
Tällainen oleellinen kysymys vielä. Sopisiko ihmisille paremmin viikolla vai viikonloppuna ????
Kirjoittanut: Iiriva (Miss Halloween 2006 & 2007)
  • Lähetetty: 20.08.2007 19:58
Miulle ainakin kävisi paremmin viikolla, mutta sehän katsotaan tietysti sitten enemmistön mukaan.
Kirjoittanut: Swanette (Nimetön)
  • • Muokkasi: Swanette
  • Lähetetty: 20.08.2007 20:25
Kuulostaa todella hienolta idealta. Ja tuo kahvilakin vaikuttaa kivalta. Kasvisruokaa ja 16 teelaatua...! =)
Kirjoittanut: HepZusi (Mister Halloween 2007)
  • Lähetetty: 20.08.2007 21:34
Hmm.. Kyllähän tuo voisi kiinnostaa, mikäli yhdistuksen ulkopuolisetkin ihmiset pääsevät sisään
  • Lähetetty: 20.08.2007 21:38

Lainaus: HepZusi

Kyllähän tuo voisi kiinnostaa, mikäli yhdistuksen ulkopuolisetkin ihmiset pääsevät sisään

Joo, se olisi kaikille foorumilaisille avoin, ei tarvi olla mikään yhdistysaktiivi

Tämä aihe on suljettu. Et voi lähettää tähän aiheeseen vastausta. Aihe on todennäköisimmin suljettu siksi, että siinä käsiteltävä asia on puitu perinpohjaisesti ja ns. kaluttu loppuun, tai sitten aihe ei ole enää ajankohtainen (jos viestiketjussa on käsitelty esimerkiksi festivaalia tai konserttia), tai sitten samasta aiheesta on ollut keskustelua jo aikaisemmin. Goottifoorumilla on myös tapana sulkea sellaiset viestiketjut, jotka sisältävät sata (100) sivua, ja avata uusi viestiketju samasta aiheesta toisaalla. Voit halutessasi kysyä foorumin valvojilta tai ylläpidolta syytä tämän viestiketjun sulkemisen syistä.

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 3 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit