Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Syksyn trendi: piukka pvc, räpsyripset jne...

Kirjoittanut: Lilith (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 01.09.2007 16:36

Lainaus: Rivet Doll

Minua suututtaa tämmöine että kadulla sitten näkee juuri jotain wnb:ta

Minusta se on pelkästään heidän häpeänsä...
Kirjoittanut: Piiskansiima (Jäsen)
  • Lähetetty: 01.09.2007 18:03
Heheh, enpä uskalla edes kuvitella, millaisena wnbnä minua on pidetty, kun omistin vain yhden gootahtavan paidan ja pari hametta... Voe iiiq! Miten tämäkin keskustelu taas kääntyi siihen, kuka on oikeeeeeeeeee eli trooooooo ja kuka ei? Jepujep.

Tässä tulee mieleen Domino-mainos, jossa pinnallisen oloiset pissisneitokaiset avautuvat metron liukuportaissa "siis salee joku kauhee wanabii".
Kirjoittanut: Rivet Doll (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 01.09.2007 21:51

Lainaus: CybellaTraurig

Jostainhan se malli on otettava Oo ylpee että se oot sinä jota halutaan matkia Vaikka tiedän kyllä että se on ärsyttävää kun matkitaan..

Tuota kaikki sanovat mutta silti minua vain risoo koko asia mutta anti olla ja anteeksi kaikille kun menin nyt pilaamaan koko keskustelun wnb jutuillani .. :/
Kirjoittanut: koulrofobia (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 02.09.2007 16:41

Lainaus: Piiskansiima

Heheh, enpä uskalla edes kuvitella, millaisena wnbnä minua on pidetty, kun omistin vain yhden gootahtavan paidan ja pari hametta...

Oh my. Nyt muakin pidätään saleen jonakin kamalana wannabena, kun ei ole tällä hetkellä kuin muutama vaate, mitä voi käyttää, kun kuihduin vanhoista vaatteistani ulos.

Nojoo, en tosiaankaan voi uskoa, että kaiken maailman pissikset edes kehtaisi laittaa päälleensä piukkaa pvc asua. Ja Lilithia kompaten, omapahan on häpeänsä.
Kirjoittanut: Chrystalis (Inkvisiittori)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 02.09.2007 19:27
Tohon wnb-juttuun aattelin oman mielipiteeni sanoa...

Jokainen on mitä on, sillä mitä muuta ajattelee ei oo mitään väliä. Mua ei henkilökohtaisesti vois vähempää kiinnostaa olenko toisten mielestä wnb vaiko tr00.. Kun mä itse tiedän mikä olen.

Itseni luokittelen wnb-emopissikseksi...
Kirjoittanut: koulrofobia (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 02.09.2007 23:32

Lainaus: Chrystalis

Mua ei henkilökohtaisesti vois vähempää kiinnostaa olenko toisten mielestä wnb vaiko tr00..

Toivottavasti et nyt luule, että sanoin edellisen kommenttini tosissani. hällä väliä, joka tapauksessa.
Kirjoittanut: Stuntgirl (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 10.09.2007 20:36
Ostin uusimman trendin,jonkun sivun jossain kulmassa luki: "Nahasta ja metallista voi tykätä, vaikka ei olisikaan hevari"
Kirjoittanut: Melia (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 10.09.2007 21:46

Lainaus: Stuntgirl

"Nahasta ja metallista voi tykätä, vaikka ei olisikaan hevari"

Totta, meilläkin on noita materiaaleja makuuhuoneessa vaikka kuinka paljon!
Kirjoittanut: FrozenCorpse (Aktiivi)
  • Lähetetty: 16.07.2008 12:56
Ai jostain materiaalimieltymyksistäkö tääki on kii? Nahkaahan käytetään ihan muutenki takeissa ja kengissä ja kyllä niistä tykätään. Voi jessus.
Kirjoittanut: eyrie (Jäsen)
  • Lähetetty: 17.07.2008 16:47
Jotenkin tuntuu aina, että hirveen monella on semmonen "en seuraa muotia! olen täysin uniikki!" -asenne ja sitten muka kaikki jotka seuraa muotia on pissaliisoja. Jos joku on ärsyttävää niin tommonen elitismi ja korkeat luulot itsestään.

Oikeesti, kun kattoo jotain runway-kuvia niin sieltä löytää hirveesti hienoa vaatetta ja varsinkin ideoita. Itse kun kuulin tästä "pvc-villityksestä" olin heti innoissani selaamassa viimesimpiä runway kuvia tulevan syksyn mallistoista. Jos ei se nyt ihan goottia ole niin kyllä sieltä silti löytyy todella paljon oikeesti hienoa härpäkettä joita mielelläni ostaisin (jos sitä rahaa sataisi taivaalta siis). Varsinkin Antonio Berardin malliston voisi melkein kokonaan heittää omaan vaatekaappiini.

Ja tosiaan on aivan turhaa pelätä, että runwaylla nähdyt kuteet päätyvät suoraan sellaisinaan tavallisten tallaajien kaappiin. Kyllä ne Seppälään saapuessaan on jo aikamoisen muodonmuutoksen käyneet ja noita runway-kuteita pitää lähinnä julkimot ja muut hieman enemmän mammonaa omaavat ihmiset.

Tämä aihe on suljettu. Et voi lähettää tähän aiheeseen vastausta. Aihe on todennäköisimmin suljettu siksi, että siinä käsiteltävä asia on puitu perinpohjaisesti ja ns. kaluttu loppuun, tai sitten aihe ei ole enää ajankohtainen (jos viestiketjussa on käsitelty esimerkiksi festivaalia tai konserttia), tai sitten samasta aiheesta on ollut keskustelua jo aikaisemmin. Goottifoorumilla on myös tapana sulkea sellaiset viestiketjut, jotka sisältävät sata (100) sivua, ja avata uusi viestiketju samasta aiheesta toisaalla. Voit halutessasi kysyä foorumin valvojilta tai ylläpidolta syytä tämän viestiketjun sulkemisen syistä.

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 2 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit