Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

kuinka moni asuu Turussa?

Kirjoittanut: Trnquill (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 18.10.2008 01:22
Minäminämyös. Ja vieläpä Kuuttaren naapurissa. :p *vilkuttaa etuovelta kohti ikkunaasi*

Turun baarit... jynk-jynk-jynk-jynk-lähetsäpanee? Joo-op. Klubilla tulee viran puolesta notkuttua harva se ilta ja sen mestan asiakaskunta onkin mukavan vaihtelevaa. Cosmic on kahvilana loistava, Café Art vielä parempi. Three Beans myös. En ole baari-ihminen.
Kirjoittanut: Natassja (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 18.10.2008 11:32
Opiskelin Turussa ja sen jälkeen olin siellä töissä pari vuotta, joten on hyvinkin tuttu kaupunki. Jos tulee siellä päin käytyä, suunnistan oitis Whiskyyn ja tungen kolikkoni levariin, jollei ole lauantai ja levari jo perjantaista ihan tukossa. Nykyään tulee käytyä Turussa tosi harvoin, kiva ja kaunis kaupunki mutta siellä on liikaa mun entisiä poikaystäviä hehheh.
Kirjoittanut: Penni (Jäsen)
  • Lähetetty: 28.10.2008 23:54
Turussa syntynyt ja tänne jämähtänyt.
Kirjoittanut: Jasmine (Jäsen)
  • Lähetetty: 29.10.2008 14:00
Turussa asun, <Härkämäki on nykyään kotiani :P

Joskus tulee käytyä ROkkibaarissa, ahdistaa vaan se ihmisten määrä
Kirjoittanut: narrcissia (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 29.10.2008 20:21

Lainaus: vermin

Käykö joku Rokkibaarissa?

Meikäläisten faija. Itellä ei vielä ihan ikä riitä (paitsi sillon kun käy faijan kanssa "cociksella" ...)
Juu, eli turkulainen olen.
Kirjoittanut: Lara (Nimetön)
  • Lähetetty: 05.11.2008 14:22
Minäkin asustelen Turussa, tänä vuonna tuli täyteen 15 vuotta Turkua.
Kirjoittanut: Kalmankoura (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 16.02.2009 11:09
Turuus koht 2 vuotta asustellut. Vähempiki ois riittäny.
Kun ny baareista alettii höpäjämmää ni enite tulloo käytyä rokkibaaris ja cosmicis. Klubilla keikoilla. Forten ainut hyvä puali on kuten joku sanoiki, halvat juamat. Lehmä on viihtyisä. Whiskyssä ja Dynamossa käynyt vissiin vaan pari kertaa.
Kirjoittanut: Jasmine (Jäsen)
  • Lähetetty: 16.02.2009 14:26
saas nähä tuo Forte nyt kun meni uudistautumaan -.-
Kirjoittanut: momo (Nimetön)
  • • Muokkasi: momo
  • Lähetetty: 23.02.2009 09:01
Asun Rovaniemellä nyt 4:ttä vuotta, mutta olen kotoisin Turusta Nykyään on tottunut Lapin lämpimiin ihmisiin, joten etelässä saattaa tuntua hieman kolkolta,,,mutta ah kun kuulee tuttua murretta Täällä Lapissa aina joku kysyy mun murteesta ja mikä pahinta.... piispanmunkkikin on berliininmunkki!!

muokkaus:

Piti vain lisätä, kun huomasin että olitte puhuneet Whiskey barista. Kävin siellä viimeeks aika kauan sitten ja se jäi viimeiseksi kerraksi, koska mun vieressä seisova mies (joku mulle täysin tuntematon) ulosti housuunsa... anteeksi graafiset detaljit, mutta sitä kauheutta ei pysty sanoin kuvaamaan.
Kirjoittanut: Not the nicest girl (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 23.02.2009 17:08
Hip hei, yllättävän moni asuu Turussa
Ja itsekin tunnustaudun Turun asuttajaksi.
Ja baareista en voi sanoa mitään, kun "vasta" 17 täytin.

Tämä aihe on suljettu. Et voi lähettää tähän aiheeseen vastausta. Aihe on todennäköisimmin suljettu siksi, että siinä käsiteltävä asia on puitu perinpohjaisesti ja ns. kaluttu loppuun, tai sitten aihe ei ole enää ajankohtainen (jos viestiketjussa on käsitelty esimerkiksi festivaalia tai konserttia), tai sitten samasta aiheesta on ollut keskustelua jo aikaisemmin. Goottifoorumilla on myös tapana sulkea sellaiset viestiketjut, jotka sisältävät sata (100) sivua, ja avata uusi viestiketju samasta aiheesta toisaalla. Voit halutessasi kysyä foorumin valvojilta tai ylläpidolta syytä tämän viestiketjun sulkemisen syistä.

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 2 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit