Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Gootilla irokeesi?

Kirjoittanut: Dreamer (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 28.08.2007 12:47
tapasin tässä jokin aika sitten erään ihmisen joka kertoi olevansa gootti ja omistavansa irokeesin. En tiedä miksi mutta minua alkoi mietityttää asia..mitä mieltä olette, sopiiko goottityyliin irokeesi?
Kirjoittanut: Metallitar (Nimetön)
  • Lähetetty: 28.08.2007 12:50
Noh noh...voihan se tietysti ihan hyvinkin sopia. Mutta vaistomaisesti irokeesistä tulee heti mieleen punkkari Mut onkai niitä jotai "goottipunkkareitaki"
Kirjoittanut: Ximmo (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • • Muokkasi: Ximmo
  • Lähetetty: 28.08.2007 16:20
Minä tunnen muutaman pitkätukkaisen jätkän, jotka sanovat olevansa gootteja. Minua mietityttää tuo asia suuresti. Mitä mieltä olette, sopiiko pitkä tukka goottipojalle?

Goottirokin juuret ovat kuitenkin punkissa ja Britannian ensimmäisen aallon goottirock/deathrock -väen keskuudessa irokeesi oli hyvinkin yleinen tukkalaite. Sen sijaan pitkiä hiuksia tuohon aikaan suosittiin vähemmin. Näin ollen minun ihmettelyni, joka kohdistuu mielestäni hippien, hevarien ja metallityyppien suosimaan tukkamuotiin, on vähintäänkin oikeutettu.

En muista käyneeni koskaan Suomessakaan goottiklubilla, jossa ei olisi ollut keesipäitä paikalla. (Niin no, minullahan on taas vuosien tauon jälkeen itsellänikin ollut sellainen pari viimeistä vuotta. Schattenissa taas asiasta pitää huolen mm. klubia järjestävä Kaitsu, jos mä en oo paikalla.)

Eli "voihan se hyvinkin sopia", kuten tuossa Metallitar sanoi. Itse olen jäävi kommentoimaan itseäni, varsinkin kun en itseäni kovinkaan goottina pidä, mutta kyllä se ainakin Kaitsun tyyliin sopii, mies näyttää itse asiassa enemmän old school gootilta kuin juuri kukaan muu.

Dreamerin viesti lienee trolli, kun sen sisältö on noin älytön ja kyseessä on ko. nimimerkin ensimmäinen viesti. Pitäisiköhän ylläpidon poistaa tämä ketju?
Kirjoittanut: poison (Organisaattori)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 28.08.2007 16:48
Mun mielestäni sopii ihan hyvin keesi gootillekin. Itse en halua keesiä, koska pidän enemmän itselläni pitkistä hiuksista
Kirjoittanut: Iiriva (Miss Halloween 2006 & 2007)
  • Lähetetty: 28.08.2007 17:12
Minusta kyllä sopii. Ei ole olemassakaan mitään kirjoitettua sääntöä, millainen tukka saa/pitää olla ja millainen ei.
Kirjoittanut: diamond_385 (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 28.08.2007 18:03
Tottakai keesi sopii gootille samoin kuin kalju taikka pitkät hiukset tai mitä härpäkettä hiuksiin ihminen voikaan vaan keksiä. Ei hiukset goottia pahenna ellei gootti hiuksia ja niin edespäin
Kirjoittanut: AuroraBorealis (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • Lähetetty: 28.08.2007 18:15
Itse ajattelin ensi keväänä laittaa irokeesin että repikääpä siitä sitten.
Kirjoittanut: AuroraBorealis (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • Lähetetty: 28.08.2007 18:16
Hiukseni kasvavat tosin niin nopeasti että sama mitä teen niin puolitoista vuotta jälkeenpäin omaan taas pitkän tukan.
Kirjoittanut: Suokas (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 28.08.2007 18:54
Itelläni oli irokeesi jotain 2 viikkoa sitten ennenkuin leikkasin puol-kaljun ja siitä sitten kokonaan kaljuksi.
Kirjoittanut: Khissa (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 28.08.2007 19:16
miksei? jos vaikka syntyy uusvanha-kuuttirotu

Tämä aihe on suljettu. Et voi lähettää tähän aiheeseen vastausta. Aihe on todennäköisimmin suljettu siksi, että siinä käsiteltävä asia on puitu perinpohjaisesti ja ns. kaluttu loppuun, tai sitten aihe ei ole enää ajankohtainen (jos viestiketjussa on käsitelty esimerkiksi festivaalia tai konserttia), tai sitten samasta aiheesta on ollut keskustelua jo aikaisemmin. Goottifoorumilla on myös tapana sulkea sellaiset viestiketjut, jotka sisältävät sata (100) sivua, ja avata uusi viestiketju samasta aiheesta toisaalla. Voit halutessasi kysyä foorumin valvojilta tai ylläpidolta syytä tämän viestiketjun sulkemisen syistä.

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 2 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit