Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Kirjoita, kun saat jotain kivaa!

Kirjoittanut: Moruganna (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 11.09.2007 21:52
Taisin jo eilen "hyvissä uutisissa" hehkuttaakin, mutta minun luokseni muutti eilen älyttömän suloinen Alice-posliininukketyttönen. Kovin on kaunis ja Freya, Shinku, Gloria sekä Vivian saivat uuden kaverin Alice on niin iso että parempi pitää lattialla seisomassa
http://irc-galleria.net/view.php?nick=Morganna&ima ge_id=66677721 sieltä voi käydä häntä ihailemassa
Kirjoittanut: Vade Horrorcraft (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 11.09.2007 23:24
Saimme uuden basistin bändiimme! Tämä oli todella hyvä juttu.. Oikeasti!
Kirjoittanut: Ninni (Järjestäjä & Valokuvavastaava)
  • Lähetetty: 12.09.2007 00:46
ihan ok, et sain toimivan luurin tänään. Joku siemens se on ja pöllitty, ihan omituinen mut kelpaa kunhan toimii. En nimittäin oo mikään luuri/teknologia-friikki, päinvastoin...
Kirjoittanut: diamond_385 (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 13.09.2007 14:13
Valitin eilen yhdellä foorumilla sitä, että yksi DVD on toistaiseksi loppuunmyyty ja mä tosissaan halusin sen. Nyt sitten tänään hyvä ystäväni, jonka olen saanut tuon foorumin kautta, lupasi antaa mulle sen leffan lahjaksi. Hänellä kun on kaksi niitä. Ihana ihminen. On muuten Hollannista tämä ystäväni.
Kirjoittanut: Elvira (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 13.09.2007 17:20
Lasketaanko palkka joksikin kivaksi? Tänään on palkkapäivä, kivaa!!!
Kirjoittanut: CybellaTraurig (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 13.09.2007 17:46
Saan huomenna ruotsin kuuntelun tulokset! Se on kivaa
Kirjoittanut: Iiriva (Miss Halloween 2006 & 2007)
  • Lähetetty: 13.09.2007 18:32

Lainaus: CybellaTraurig

Saan huomenna ruotsin kuuntelun tulokset! Se on kivaa

Minäkin saisin, jos olisin silloin koulussa... -____- Toisen kurssin takia olen poissa ruotsintunneilta, olisi ollut kiva kuulla, kuinka huonosti meni...
Kirjoittanut: poison (Organisaattori)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 13.09.2007 19:25

Lainaus: Moruganna

http://irc-galleria.net/view.php?nick=Morganna&ima ge_id=66677721 sieltä voi käydä häntä ihailemassa

Onpa kaunis nukke
Kirjoittanut: Zeitgeist (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 13.09.2007 19:27
Sain tuossa maanantaina eBaysta tilaamani Cuddly Toysin Guillotine Theatre -levyn, ja on kyllä yksi parhaimmista levyistä, joita olen kuullut. Olen totaalisen rakastunut tähän!
Kirjoittanut: Moruganna (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 13.09.2007 21:11

Lainaus: poison

Onpa kaunis nukke

Kiitos

Tänään tuli sossusta asumistukipäätös, ja se on marraskuun loppuun asti nyt voimassa, yattaa

Tämä aihe on suljettu. Et voi lähettää tähän aiheeseen vastausta. Aihe on todennäköisimmin suljettu siksi, että siinä käsiteltävä asia on puitu perinpohjaisesti ja ns. kaluttu loppuun, tai sitten aihe ei ole enää ajankohtainen (jos viestiketjussa on käsitelty esimerkiksi festivaalia tai konserttia), tai sitten samasta aiheesta on ollut keskustelua jo aikaisemmin. Goottifoorumilla on myös tapana sulkea sellaiset viestiketjut, jotka sisältävät sata (100) sivua, ja avata uusi viestiketju samasta aiheesta toisaalla. Voit halutessasi kysyä foorumin valvojilta tai ylläpidolta syytä tämän viestiketjun sulkemisen syistä.

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 04.01.2022 03:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 501 henkeä!
Järjestä treffit