Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Ken on käynyt goottimiitissä?

Kirjoittanut: Suokas (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 02.05.2008 19:14

Lainaus: blackraven

ja minua epäilyttää nuori ikäni, 15v en tiedä minkä ikäisiä ihmisiä miiteillä on

Terveppä terve! Tässä toinen 15v! Aloitin miitit 14v! Iän keskiarvo ois (mun arvion mukaan huom huom) ehkä jotain 16-20. Mut kyl yleesä siel ollaan ihan kiltisti ja aina voi tulla mukaan
Kirjoittanut: blackraven (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 03.05.2008 12:31
mm,.. no ehkä mä uskaltaudun mukaan joku kerta
Kirjoittanut: Morningstar_ (Aktiivi)
  • • Muokkasi: Morningstar_
  • Lähetetty: 03.05.2008 16:39
saatan tulla johonki vantaalla tai helsingin keskustan liepeillä järjestettävään miittiin joskus mut en oo varma että kaivataanko mua miitteihin oon melko epäsosiaalinen ja en uskalla/jaksa oma aloitteisesti tutustua uusiin ihmisiin :S
plus oon suht nuori.
Kirjoittanut: Lady Elena (Nimetön)
  • • Muokkasi: Lady Elena
  • Lähetetty: 04.05.2008 12:44
En minäkään ole yleensä kovin innokas tutustumaan uusiin ihmisiin, tai en ainakaan ole siitä sosiaalisimmasta päästä. Poikkeustilanteitakin on tosin.
No, joku päivä tulen pyörähtämään jossain miiteissä kun viitsin raahautua Helsinkiin.
Kirjoittanut: Layil (Jäsen)
  • Lähetetty: 04.05.2008 15:25
Nyt on sit miitissäkin käyty oli kyl iha jees. seuraavaa odotellessa
Kirjoittanut: Funereal Soul (Inkvisiittori)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 05.05.2008 12:25
Vihdoikin minäkin olen sitten miitissä ollut. Hih..
Kirjoittanut: Morningstar_ (Aktiivi)
  • Lähetetty: 06.05.2008 21:33
millos seuraava helsingin miitti pidetään?
Kirjoittanut: Sather (Goottiprinsessa)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 06.05.2008 21:48

Lainaus: Morningstar_

millos seuraava helsingin miitti pidetään?

http://www.gootti.net/keskustelu/7_1433_0.html
tossa noin k-20 bileisiin menolippu.
Jos ikä ei riitä niin kuun loppupuolella järjestetään jonain arkipäivänä kahvila Soihdussa snadi tapaaminen, 'goottikahvila' eli juodaan laimeaa teetä ja nauretaan.
Lisää Soihdusta http://www.soihtu.org/
Kirjoittanut: poison (Organisaattori)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 06.05.2008 22:06

Lainaus: Sather

tossa noin k-20 bileisiin menolippu.

Noi klubithan ei oo sinänsä mitään miittejä, joten seuraava miitti on tosiaan tuo Soihtu, tuossa loppukuusta. Siitä ilmoitellaan sitten lähempänä
Kirjoittanut: Unholysacrament (Aktiivi)
  • Lähetetty: 06.05.2008 22:10
toivoisin joskus pääseväni käymään..
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 2 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 04.01.2022 03:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 501 henkeä!
Järjestä treffit