Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Ninnin miittikuvien linkit

Kirjoittanut: Chrystalis (Inkvisiittori)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 28.10.2008 21:32

Lainaus: Piiskansiima

Tai hei, korvataan kaikkien lärvit jonkun muun lärvillä.

Joo, mä haluun olla Obama! ;D

Lainaus: Ninni

Emanonin bilekuvissa musta näky vaan vaaaaaltaisa peppu jota se hopeen värinen mekko oikeen korosti

Ihan kiva peppu sulla on ;)
Kirjoittanut: DarkMessiah (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 28.10.2008 22:05

Lainaus: Chrystalis

Onnistuinpa sitten näyttämään harvinaisen retardilta _joka_ kuvassa... Mut ei se mitään kun sen tietää :'D

Retard? Let's all eat shitpie and throw needles in our eyes... Eiku.. (koko ilta RABia, alkaa näkyä järjenjuoksun pohjanoteerauksina )

Ja et ainakaan oo ainoa ....hmmm... persoonallisilla virneillä varustettu jöötti. Harvas on "normaalin" näköset kuvat mustakaan, mutta ei haittaa.
Kirjoittanut: Layil (Jäsen)
  • Lähetetty: 28.10.2008 22:14
Hohoo.. oon noissa kuvissa aika piNkki
Kirjoittanut: Ninni (Järjestäjä & Valokuvavastaava)
  • Lähetetty: 28.10.2008 23:13

Lainaus: Chrystalis

Ihan kiva peppu sulla on

No TOSI kiva joo!!!

Lainaus: Layil

oon noissa kuvissa aika piNkki

Juu oikeen korostui ne värit kun yritin korjailla valotusta. Mä olin koko kesän niin pinkki et nyt on taas punamusta-kausi meneillään....
Kirjoittanut: Heetteri (Ex-inkvisiittori & Miss Halloween 2008)
  • Lähetetty: 29.10.2008 11:39

Lainaus: Piiskansiima

Tai hei, korvataan kaikkien lärvit jonkun muun lärvillä. Ronald Reagan varattu!

Varaan George W.Bushin/apinan!
Kirjoittanut: TaruinenAave (Jäsen)
  • Lähetetty: 29.10.2008 11:50

Lainaus: Heetteri

Varaan George W.Bushin/apinan!

Minulle Hitler!
Kirjoittanut: eyrie (Jäsen)
  • Lähetetty: 29.10.2008 15:32

Lainaus: Ninni

Ihan hyviä ne oli, yhestä kuvasta tuli hieman hassu kun korjasin punaisia silmiäs

No ei sillä että valittaisin. Enemmänkin oon huvittunut kuinka oon aina kuvissa sellanen että posket näyttää halkeavan virnuilusta, heh :D.

Mut kivoja kuvia kyllä kaikista, hauskaa että joku on aina kamera kädessä!
Kirjoittanut: MustaHukka (NeppaGootti)
  • Lähetetty: 30.10.2008 08:43
Minun luvalla joku saa käyttää Neposta Siis sitä naamaa...
Kirjoittanut: GothM (Nimetön)
  • Lähetetty: 31.10.2008 15:03
KEdira, Ninni ja Poison, saanko lisätä galleriaan kuvan miitistä nro 10# sieltä soihdusta, siis, kuva on Emanonin ottama siin näkyy Poison, Ninni, Kedira ja minä soian siinä kitaraa. Eli saanko teilä luvan lisätä kuvan Irc-galleriaan omalle nickilleni?

En tiennyt mihin muuallekaan tän kysymyksen änkeä.
Kirjoittanut: poison (Organisaattori)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 31.10.2008 16:05
No kyllä ainakin mun puolesta voit käyttää kuvaa. Mitä sit muut sanoo ?
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit