Gootti.net

Ninnin miittikuvien linkit

Kirjoittanut: Ninni (Järjestäjä & Valokuvavastaava)
  • Lähetetty: 09.07.2009 16:24

Lainaus: Piiskansiima

Enpä olisi muuten huomannut ellet olis maininnut!

Äh, pitäis uskoo emanonia eikä aina ilmoittaa kaikesta negatiivisesta, koska vasta sittenhän se näköjään huomataan...
Kirjoittanut: emanon (Inkvisiittori)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 09.07.2009 18:01

Lainaus: Ninni

Lainaus: Piiskansiima

Enpä olisi muuten huomannut ellet olis maininnut!

Äh, pitäis uskoo emanonia eikä aina ilmoittaa kaikesta negatiivisesta, koska vasta sittenhän se näköjään huomataan...

Jes, tuosta kuvasta teetetäänkin sitten t-paidat ja kahvimukit koko porukalle seuraavaan miittiin

Itte tykkäsin kyllä myös siitä, että bändien jäsenten kanssa pystyi juttelemaan keikan jälkeen. Se Deviant UK:n jätkä oli vielä niin kelmi supliikkimies, että sai myytyä mulle paidan, vaikkei mulla ollut rahaakaan. "Well... how much money you got?" jne. Oon sitten vissiin -sihiLille vitosen auki, kun ei omat varat riittäny vaikka lompakon tyhjensin... (muuten hyvä, mutta paita paljastui sitten kuitenkin lopulta liian pieneksi )
  • Lähetetty: 09.07.2009 18:43

Lainaus: emanon

tuosta kuvasta teetetäänkin sitten t-paidat ja kahvimukit koko porukalle seuraavaan miittiin

No siinä tapauksessa se seuraava miitti pidetäänkin sitten täällä meillä ja goottilaista tunnelmaa luoden yhden kynttilän valossa!
  • Lähetetty: 10.07.2009 00:49
Sori Tp, samassa linkissä pari niitä valmista Dantesin kuvaa joissa ollaan AnnaAngelin ja TheSecretin kaa (siis by Janne Koivuniemi) Sivulla varsinainen vampire-goth versus cyber
Kirjoittanut: Melia (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 10.07.2009 12:52
Jos jotain laittaa Youtubeen, niin uskon että riemusanomaa saa levittää muuallekin...

Eli lissee videoita, en tiennyt mihin laittaa, niin laitetaan tänne kera kiitosten kuvista! Lauantaina kun oisitte kuvanneet niin olisin ollut vähän vähemmän tuiskeessa
  • Lähetetty: 10.07.2009 13:49

Lainaus: Melia

Lauantaina kun oisitte kuvanneet niin olisin ollut vähän vähemmän tuiskeessa

No helvetti kun sieltä ketään löytänyt!!! Hyviähän noi kuvat oli

Muoks: tapsuli, mielikuvituksen varaan jäi nuokin lumous-videot, eihän mun koneella mikään video näy!!! Sitä viihdeuutisten pätkääkään en saanu ukolle näytettyä kun piti TAAS lataa uusi adope ja sen kun lataa niin ei se ikinä toimi. Tuosta äskeisestä linkistäkin vaikka painoin jokaista kuvaa ja namiskaa niin ei mitään!!!
  • Lähetetty: 31.07.2009 21:58
Mie laittelen nyt viimisimpien miittien kuvia, nyt nähtävillä Suomenlinna-miitin kuvat täällä: http://www.flickr.com/photos/40220664@N07/?saved=1
Kirjoittanut: azpzv (Nimetön)
  • Lähetetty: 31.07.2009 22:41
KIITOS, Ninni noista miittikuvista suomenlinnasta
Minähän olen tässä goottiudessa vasta untuvikko,vaikken ole sitä iältäni
Voi, ollappa noissa miiteissä itsekin mukana...,joskus!
Aivan ihanaa katsottavaa KIITOS
  • Lähetetty: 31.07.2009 22:51
azpzv, kiitti et kelpaa kuvat, ei muutakun miitteihin mukaan. Siellä oli Lumouskuviakin, mutta ne siirrän kohta pois (kun kuu vaihtuu reilun tunnin päästä niin sit vasta onnistuu...) Sieltä mun miittikuvien linkeistä löytyy muuten kaikki miittikuvat, vaan 23 ekaa miittiä (vuosilta 2006-2007) puuttuu, mut sieltä löytyy linkit miitteihin nro: 24-66, eli katsottava ei lopu kesken heti!
  • Lähetetty: 31.07.2009 23:35
Sorry tp mut tää on MIUN ketju ja teen niiq lystään!!!! Eli nyt äskeisessä linkissä myös nähtävillä Pohojammaa-miitin kuvia, tosin alkavat loppupäästä, mutta koko ajan latailen lisää!!! Eli ei paniikkia siitä miks siellä on vaan muutama kuva, lisää tulee hiljalleen...
Viesti

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit