Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Miittiä Kaakkois-Suomeen

Kirjoittanut: Kaihomieli (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 27.04.2008 20:35
No miten ois vaikka 17 tai 24. 5. Nuo päivät käyvät miulle ainakin tällä hetkellä.
Yrittäkääs muutkin ehdotella jotain, et saatais tännekin päin joskus kunnon miitti aikaiseksi.
Kirjoittanut: Azrael (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 30.04.2008 14:50
24. 5. kuulostaa hyvältä. Tällä hetkellä tuo olisi kaikkein sopivin ajankohta.
Kirjoittanut: Chuuko (Jäsen)
  • Lähetetty: 01.05.2008 09:41
Miullekii käy nuo molemmat vaihtoehdot 17 sekä 24 päivä.
Eiks täl alueella muka ole muita jotka uskaltais naamaansa näyttää vai eikö topikkia ole vaan löydetty? Murr.
  • • Muokkasi: Kaihomieli
  • Lähetetty: 06.05.2008 17:31
No niin miten ois sitten tuolauantai 24.5, kouvolassa?
Lisää ehdotuksia?

Lainaus: Chuuko

Eiks täl alueella muka ole muita jotka uskaltais naamaansa näyttää vai eikö topikkia ole vaan löydetty? Murr.

Tuo muuten ihmetyttää, meinaan yhteen aikaan täällä pyöri jonkun verran porukkaa täältä seudulta, mutta minne he ovat nytten kadonneet?

edit. Kouvolaan on muuten erittäin helppo saapua muuualtakin päin suomea, joten muutkin ovat toki erittäin tervetulleita.
Kirjoittanut: DeadlyNightshade (Aktiivi)
  • Lähetetty: 06.05.2008 18:12
Minä luulen etten uskalla ilmaantua paikalle.
  • Lähetetty: 06.05.2008 18:22

Lainaus: DeadlyNightshade

Minä luulen etten uskalla ilmaantua paikalle.

Höpöhöpö, mukaan vain. Tuskin kukaan meistä puree.
Kirjoittanut: DeadlyNightshade (Aktiivi)
  • Lähetetty: 06.05.2008 18:24
Njäh, olen vain niin normaali että pidätte minua ihan typeränä. En uskalla, ahdistuisin vain, en osaa olla luonteva vieraassa porukassa. :<
Kirjoittanut: Chuuko (Jäsen)
  • Lähetetty: 07.05.2008 13:45

Njäh, olen vain niin normaali että pidätte minua ihan typeränä. En uskalla, ahdistuisin vain, en osaa olla luonteva vieraassa porukassa. :<

Nonii Deadly nyt itteä niskasta kiinni! Höpöhöpö kaikki tommoset. Ihan normaaleja immeisiä meki ollaan. Nettifoorumilta ollaan ja ilman ennakkoluuloja lähtää mukaa tapaamaan uusia ihmisiä, oli ne mimmosia tahansa oman mielipiteensä mukaan. Ei meitä tartte peljjätä. En mä itekä hirveesti viihdy vieraiden seurassa, mutt tiedän että on miitti ja lähen sinne sillä periaatteella, että nää on "tuttuja" ihmisiä kerran samasta paikasta ollaan.

Ja vielä sitten tuosta päivästä. Alustavasti pidetään nyt sitten tuota 24. Toukokuuta. Pidetäänpä tuota 23 päivä viimeisenä ilmoituspäivänä, jotta tiijetää että onko ketää ylipäätä tulossa. Okej?
Niiiiiiin. Ja jaja missä ja montelta me tavataan? Ite ehottaisin tuota matkakeskusta. Siihen kaikki taitaapi löytää ja helpompi jos joku tulee junalla tjtn.
Kirjoittanut: Lady Elena (Nimetön)
  • Lähetetty: 07.05.2008 13:56
Minä myös voisin tulla... Ai Kouvolassa 24. päivä? No, sinne onkin kätevää tulla junalla. Matkakeskus olisi ihan hyvä. Mutta mihinkäs aikaan kävisi immeisille?
Kirjoittanut: Azrael (Aktiivi)
  • Lähetetty: 07.05.2008 18:14

Äh, pois tuollaiset harhaluulot.
Enkä edes suostu uskomaan, että kukaan tällä foorumilla pitää sinua typeränä.
On minulla itsellänikin pientä jännitystä, koska en ole koskaan aikaisemmin edes ilmoittanut osallistuvani tämän foorumin miiteille (lähinnä pitkien välimatkojen vuoksi), mutta jos ei koskaan kokeile, niin eihän sitä voi tietää, että mistä jää paitsi.
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 7 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit