Gootti.net

Miittiä Kaakkois-Suomeen

Kirjoittanut: ladyboylady93 (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 30.03.2009 00:10
Mulla on pari outoo kaveria Lahdessa (tai siis yksi niistä asuu Lahdessa ja sen tyttöystävä Stadissa, mut kummiski..) ja käyn niiden luona aina sillon tällön. Vois joskus tulla katsastamaan millaista meininkiä teillä siellä on, jos sattuis paikan päälle oikeeseen aikaan. Uudet gootti-tuttavuudet olis ihan jees
Kirjoittanut: Azrael (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 04.04.2009 21:21
Jostain syystä VR ei päästä minua sivuilleen tällä hetkellä. Monelta juna LPR:sta lähteekään?
Kirjoittanut: Severana (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 04.04.2009 22:23
Lähtee Lappeenrannasta 11.35 ja perillä Kouvolassa 12.23.
  • Lähetetty: 06.04.2009 18:25
Severana: Jeps. kiitos tiedosta.
Kirjoittanut: Chuuko (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 12.04.2009 12:02
Noniin onkos teillä hyvät ihmiset ehdotuksia nyt siitä ohjelmasta?
Kun oli puhetta siitä, että pitäisi hieman etukäteen suunnitella...

Ja onko muuten muita 'paikallisia' tulossa, kuin Deadly? Mlrd herätys, joko nyt ehdit mukaan?
Ja herätys Zomby Woof ja muut, jotka olette edellisten miittien jälkeen ilmoitellut itsestänne!

Itse en aivan varmasti vielä tiedä, mistä suunnasta tulen. Vaihtoehtoina kotona tai Kvla:sta.
Raahaan kuitenkin taas Kaihomielen henkiseksi tuekseni vastamutinoista välittämättä!
Kirjoittanut: DeadlyNightshade (Aktiivi)
  • Lähetetty: 12.04.2009 16:25
En minä keksi mitään ohjelmaa!

Rahat on kyllä totaalisen loppu, paikalle tulen, mutta älkää sitten ihmetelkö jos en ole tavalliseen tapaani mättämässä suuhuni kaikkea mitä eteen tulee.
Kirjoittanut: Dark Soul (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 14.04.2009 10:19
Olenkin nyt tuona viikonloppuna Lappeenrannassa, eli tulen sieltä päin. (Luulin aluksi että tulen Järvenpäästä, mutta asioihin tuli muutos)

Ohelmasta en oikein tiedä. Sellain minulle käy mikä vaan.
  • Lähetetty: 16.04.2009 16:30
Jotain ohjelmaa olisi kyllä ihan jees olla, kunhan se ei olisi mitään sellaista, mihin kuluisi paljon rahaa. Itse olen ainakin ensi viikon jälkeen täysin peeaa, kun viimeiset rahat kuuluvat matkoihin ja mahdolliseen syömiseen/kahvitteluun. Olen silti tulossa paikalle, sillä kyllä kuun viimeisen viikon pystyy elämään vaikka pelkällä riisillä, jos niin on tarpeen.
Kirjoittanut: Dark Soul (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 16.04.2009 23:34
Voi vitsit..viikon päästä Nyt rupiaa jännittämään. Näinköhän uskallan tulla.
Kirjoittanut: Chuuko (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 17.04.2009 10:36
Soul hei ei me purra pyytämättä! Korkeintaan hieman näykitään
Toivottavasti sattuu nätti päivä, nyt ainakin sataa valkosta kakkaa tuutin täydeltä...
Viesti

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit