Gootti.net

Goottifoorumi: Menneet goottimiitit ja tapahtumat: miittiä tampereelle?

Täällä valvovat: Iiriva, poison, emanon, Funereal Soul, Dark Eyes

miten olis joskus miittiä tampereelle? :P en oo kyl varma onko jo vanhoja miittijuttuja mutta en pikapika selauksella huomannu

End Of Innocence

No ainakin tuohon Latenight Worship Service (resurrected) -klubille on menossa täältä foorumilta jengiä, kenties myös minä. Etkot jossain baarissa sitä ennen voisi olla hyvä miitti?
  • Muokkasi: HepZusi
Mä olin just puoltosissani heittämässä, että eikö ois ens pe tai la? Tosin itelle kävis se La paremmin, ku perjantain taidan olla kavereideni kanssa.

"Kun katson peiliin mä näänkö itseni, vaiko muodin kulttuurin sovinnaisuuden? Kun katson peiliin mä murskaan sen, mä murskaan teennäisen arvomaailman. Viillän ranteeni auki ehkä tahtomattani ei yhteiskunta arvosta kaltaisiani."

no itellekkää ei oikeen kävis perjantai ku kaverin synttärit silloin

End Of Innocence

mutta aina voi yrittää tulla : D

End Of Innocence

hmm...edelleen siellä Turussa tuolloin :/ mutta miitti on kyllä kiva idea. Kenties semmoinen järjestyy useamminkin .

One may not reach the dawn save by the path of the night. -Gibran-

toivotaan niin että järjestyy

End Of Innocence

Tämä viikonloppu on ehkä huonoin mahdollinen, mutta kannatan miitti-ideaa!

Mustahuuli! >:F

Mahtaako Schatteniin 8.11. syntyä miittiä

One may not reach the dawn save by the path of the night. -Gibran-

^Siellähän ois just mun mielestä vaikein tavata ketään kun omienkin tuttujen/kavereiden bongaaminen vie välillä suuren osan iltaa. Ja ensi Schatteniin minulla on pitkästä aikaa etkoilupaikkakin uuden ystävän luona, joten ennenkään ei onnistuisi...
Itse kannattaisin sitä, että miitti järjestettäisiin silloin kun ei ole mitään muuta tapahtumaa suunnitteilla. Esim. viikolla töiden/koulujen jälkeen.
Jos ei kukaan muu tästä innostu, niin laitan oman miitin joku kerta pystyyn ja miitteilen keskenäni xD

Mustahuuli! >:F

Tämä aihe on suljettu. Et voi lähettää tähän aiheeseen vastausta. Aihe on todennäköisimmin suljettu siksi, että siinä käsiteltävä asia on puitu perinpohjaisesti ja ns. kaluttu loppuun, tai sitten aihe ei ole enää ajankohtainen (jos viestiketjussa on käsitelty esimerkiksi festivaalia tai konserttia), tai sitten samasta aiheesta on ollut keskustelua jo aikaisemmin. Goottifoorumilla on myös tapana sulkea sellaiset viestiketjut, jotka sisältävät sata (100) sivua, ja avata uusi viestiketju samasta aiheesta toisaalla. Voit halutessasi kysyä foorumin valvojilta tai ylläpidolta syytä tämän viestiketjun sulkemisen syistä.

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 5 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 12.03.2013 05:55, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 194 henkeä!