Gootti.net

miittiä tampereelle?

Kirjoittanut: Kalmankoura (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 06.08.2010 17:44
Puisto ei saanut kannattajia joten miitti alkakoon Cafe Europasta klo 16.
Kirjoittanut: TaruinenAave (Jäsen)
  • Lähetetty: 18.08.2010 22:19
Onkos perjantaisen Wastefieldin tiimoilta luvassa miittiä? Helsingistä ollaan tulossa perinteisellä kokoonpanolla ja olisi kiva nähdä taas Tampereen väkeä.
Kirjoittanut: Ninni (Järjestäjä & Valokuvavastaava)
  • Lähetetty: 19.08.2010 23:11

Lainaus: TaruinenAave

Onkos perjantaisen Wastefieldin tiimoilta luvassa miittiä?

Nimenomaan! Sitä minäkin oon yrittäny udella. Ja keitä klubille on tulossa??
Kirjoittanut: groomeri (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 20.08.2010 01:03

Lainaus: Ninni

Ja keitä klubille on tulossa??

Itse olen todennäköisemmin tällä kerralla menossa yo-talolle katsastamaan burlesque coctailia, joten sieltä paremmin bongaa minut. Harmi, kun sattuivat päällekäin :/
Kirjoittanut: JM16180 (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 20.08.2010 10:00
Klubille saavun ja miittiinkin, jos sellaista järjestyy.
Kirjoittanut: Signum (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 20.08.2010 14:45

Lainaus: Ninni

Ja keitä klubille on tulossa??

Eiköhän meitä ns. tamperelaisia miittailijoita ole useampia tulossa, klubbailemaan ainakin, tietenkään en voi spekuloida kuin omasta puolestani. Wastefieldin olen siis tulossa, mahdolliseen miittiinkin tässä ehtisin, mikäli sellaisesta vain kuulisin hyvissä ajoin.
Kirjoittanut: Nukke (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 20.08.2010 16:56
Taidan jäädä vaan tsättäileen kotiin. Pitäkää hauskaa.
Kirjoittanut: Kalmankoura (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 11.10.2010 16:43
Syyskuun ajan ketju ollu hijainen, nyt aika herätellä tätäkin. Klubit lisääntynyt, ja kahvilamiitit vähentynyt, ei sen niin pitäisi olla. Tosin seuraava miittiajankohta osuisi perjantaille, joka on arkipäivä ja siinä mielessä vähän huono, mutta onkos kiinnostuneita ilimestymään Europaan vaikka niin että jatkaa sieltä suoraa Infernoo? Itelläni näyttää vielä toistaiseksi olevan vapaapäivä silloin ja itse suuntaamassa Infernoo ehkäpä vasta klo 23-23:30 joten miitata vois esim. Klo 18-21? Vai soppisko monelle aiemminki?
Kirjoittanut: Signum (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 11.10.2010 18:40
Juuh, Infernoon olen varmasti menossa ja tuttuun tapaani työpäiväni loppuu kello 14, joten itse miittailuunkin minulla olisi mahdollisuus. Voisinpa melkein todeta että Cafe Europaan menenen, vaikkei muita miittaamaan tulisikaan : )
Kirjoittanut: Vampiric_ (Jäsen)
  • Lähetetty: 11.10.2010 20:55
Mistähän perjantaista tässä puhutaan?

Tämä aihe on suljettu. Et voi lähettää tähän aiheeseen vastausta. Aihe on todennäköisimmin suljettu siksi, että siinä käsiteltävä asia on puitu perinpohjaisesti ja ns. kaluttu loppuun, tai sitten aihe ei ole enää ajankohtainen (jos viestiketjussa on käsitelty esimerkiksi festivaalia tai konserttia), tai sitten samasta aiheesta on ollut keskustelua jo aikaisemmin. Goottifoorumilla on myös tapana sulkea sellaiset viestiketjut, jotka sisältävät sata (100) sivua, ja avata uusi viestiketju samasta aiheesta toisaalla. Voit halutessasi kysyä foorumin valvojilta tai ylläpidolta syytä tämän viestiketjun sulkemisen syistä.

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit