Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

miittiä tampereelle?

Kirjoittanut: DeathMask (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 28.11.2011 12:02

Lainaus: Nocturne

Nooh DeathMaskin kanssa muutenkin, joten ilmiselvää.

Niin siis ollaan kaupungilla. Ja voinee olla että ei ihan kolmeksi ehditä sinne kahville, riippuen ehkä siitä kuinka paljon kaikkia kivoja liikkeitä keksitään Tai sitten voi olla että ollaan siellä kolmelta ja jatketaan liikkeilyä sen jälkeen. Mutta siis saamme vierailevan tähden!
Kirjoittanut: Hartmann (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 29.11.2011 04:59
Olisi kiva näin uutena lähteä johonkin miittiin, toivottavasti aikaa, rahaa ja uskallusta löytyy kun aika koittaa. Eli todennäköisesti tulen ellei ole liian pelottavaa.

(Mitään "perus" lahjaideoita? Olen surkea niiden hankkimisessa.)
  • Lähetetty: 29.11.2011 08:03
Voimme näyttää pelottavalta, mutta todellisuudessa olemme hyvin leppoista väkeä Eli tervetuloa vain.

"perus"lahjaideat ovat loppupeleissä aika vaikeita. Mitä itse haluaisit saada lahjaksi
Kirjoittanut: groomeri (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 29.11.2011 16:36

Lainaus: DeathMask

"perus"lahjaideat ovat loppupeleissä aika vaikeita. Mitä itse haluaisit saada lahjaksi

Juuri tähän tyyliin: eli osta sellainen lahja, jonka itsekin toivoisit saavasi. Ja jos ei tule mieleen mitään niin katu-uskottavat heijastimet toimii aina, niitä ei kenelläkään ole ikinä liikaa ja on samalla aikas unisex lahja.
Kirjoittanut: Nocturne (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 01.12.2011 23:47

Lainaus: DeathMask

Mutta siis saamme vierailevan tähden!

Jep, mulla säteilee. Itsekin täällä pähkin päätä puhki mitä lahjaksi, mutta enköhän jotakin keksi.
Kirjoittanut: Usvatuuli (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • • Muokkasi: Usvatuuli
  • Lähetetty: 08.12.2011 15:34
Lauantain menot toisessa kylässä näillänäkymin peruuntui joten jos perjantain jäljiltä olen ajoissa ajokunnossa niin saattaisimpa sittenkin ehtiä miittiin

En nyt bongannut muuten tuota aikaa ja paikkaa tälle miitille joten olettaisin että sama kuvio kun edellisessä ?
  • Lähetetty: 08.12.2011 17:57
Sama kuvio kuin edellisessä! Haluaako joku tuoda "säkin" mukanaan?
Kirjoittanut: groomeri (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 08.12.2011 22:26
Minulle tuli idea, että jos vain kaikki lahjat ovat paketissa, niin kaikki voisivat vain nostaa pakettinsa pöydälle ja sitä mukaan kun joutuu lähtemään miitistä niin nappaa siitä jonkun kivan mukaan. Ajattelin tämän tyylin siksi, että jotkut eivät ehdi vielä kolmeksi paikalle ja jotkut taas joutuvat lähtemään ehkä jopa aikaisemmin kuin loput tulevat.
Kirjoittanut: Iiriva (Miss Halloween 2006 & 2007)
  • Lähetetty: 09.12.2011 10:37
Minä en valitettavasti tällä kertaa pääse, sillä pidän samana päivänä pikkujoulut luokkalaisilleni. Vaikka tämä versio alkaakin aiemmin, en viitsi lähteä, kun ihan tarpeeksi kiire tulee siivouksen ja tarjoiltavien tekemisessä muutenkin.
  • Lähetetty: 09.12.2011 17:59
Tuo lahjat pöydälle -idea on hyvä, pelkään vain vähän sen pöytätilan vuoksi :/

Tämä aihe on suljettu. Et voi lähettää tähän aiheeseen vastausta. Aihe on todennäköisimmin suljettu siksi, että siinä käsiteltävä asia on puitu perinpohjaisesti ja ns. kaluttu loppuun, tai sitten aihe ei ole enää ajankohtainen (jos viestiketjussa on käsitelty esimerkiksi festivaalia tai konserttia), tai sitten samasta aiheesta on ollut keskustelua jo aikaisemmin. Goottifoorumilla on myös tapana sulkea sellaiset viestiketjut, jotka sisältävät sata (100) sivua, ja avata uusi viestiketju samasta aiheesta toisaalla. Voit halutessasi kysyä foorumin valvojilta tai ylläpidolta syytä tämän viestiketjun sulkemisen syistä.

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit