Gootti.net

Uusi Lahti-miitti!

Kirjoittanut: Lacy gloom (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 16.06.2009 10:24
Minä olen viikonloppujen kannalla ennemmin kuin viikonpäivien.
Kirjoittanut: Selah (Jäsen)
  • Lähetetty: 21.06.2009 13:56
Pikkaisen lyhyellä varoitusajalla.. mutta onkohan ketään tulevana lauantaina Lahdessa? Saattaisin eksyä kulmille aamupäivästä...
Kirjoittanut: Garmyad (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 22.06.2009 16:10
mä en oo :/
Kirjoittanut: Adelheid (Jäsen)
  • Arvo: Tulokas
  • Lähetetty: 22.06.2009 18:45
Hei kaikille!
Just rekisteröydyin tänne ja ekana pisti silmään tuo Lahti-miitti. Paikkakuntalaisena vois kiinnostaakin...Onko kyseinen miitti jo toteutettu vai vasta tulossa? Itsellä ei juurikaan saman henkisiä kavereita siis gootteja. Ois kai se kiva joskus tutustua uusiin ihmisiin ja uskaltautua ulos, vaikka aurinko onkin armoton...
Kirjoittanut: Mystification (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 22.06.2009 19:09
Welcome siis!
Ei ole toteutettu, ei.
Aikataulut ovat ihmisillä menneet enemmän ristiin kuin nappiin, elikkä jos vaan suinkin jonain tulevana nättinä päivänä saadaan edes viisihenkinen porukka kasaan, olisi hienoa pitää vihdoin ja viimein tämä kauan puitu seuraava miitti.
Kirjoittanut: BlackLotus (Jäsen)
  • Lähetetty: 23.06.2009 12:23
Heipähei, voisin minäkin ilmaantua paikalle ja lähden tästä pikkuhiljaa Järvenpäähän mutta palaan heti jos ja kun vain kutsu käy.
minulle käy tämä ja ensi vkl ja sitä seuraavan eli 10-12.7 olen Helsingissä animeconissa.
Ja 3.7 vietän päiväni Lahdessa picnickillä, sinne saavat kaikki minut tunnistavat mönkiä mukaan jos vain mieli tekee.

Ja ensi miittiin yritän tsempata itseeni olemaan 'vähän' enemmän avoimempi ja 'vähän' vähemmän piilopaaniikissa. (Eli yritän käyttäytyä ihan normaalisti enkä täristä ku haavanlehti)
Tia, pidä minut ajantasalla
  • Lähetetty: 23.06.2009 21:23
Taitaa mennä tässä kesän aikana tälläisten puolivirallisten miittien pitämiseen. Itseltäni ainakin alkaa usko loppua että suurinta osaa joukosta saataisiin samaan aikaan ja jopa vielä samaan paikkaan! :P Yrittänyttä ei laiteta.. ihan vapaasti vaan päivämääri tulemaan ja ehdotuksia.. kyllä ainakin osalle porukasta osuu päivämäärät. Ja jos joku oikeen urakalla alkaa miittaamaan niin saattaa vaikka nähdä useamman eri henkilön!
  • Lähetetty: 08.07.2009 00:10
Yksi conissa, mutta onko muita paikalla la 11.7 eli nyt tulevana lauantaina? Olis kiva tavata ja vaihtaa kuulumisia.. :P
Kirjoittanut: Faith Black (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • Lähetetty: 12.07.2009 17:09
Tulen Lahteen kenties ainoana kertana koko kesän aikana ensi viikon perjantaina eli 17.pvä, ja viivyn seuraavan viikon keskiviikkoon asti. Olisiko sinä perjantaina tai lauantaina ihmisiä paikalla miitin järjestämiseksi?
  • Lähetetty: 12.07.2009 19:04

Lainaus: Faith Black

Tulen Lahteen kenties ainoana kertana koko kesän aikana ensi viikon perjantaina eli 17.pvä, ja viivyn seuraavan viikon keskiviikkoon asti. Olisiko sinä perjantaina tai lauantaina ihmisiä paikalla miitin järjestämiseksi?

Pitää osallistua kaverin häihin ja työtkin on..

Tässä ruvennut pohtimaan että tulisiko jo nyt aloittaa miettimään syksylle miittiä?
Viesti

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 2 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit