Gootti.net

Ulkomaiden Klubit

Kirjoittanut: Deadboy (Aktiivi)
    • Lähetetty: 14.11.2008 16:39
    Eli kokemuksia niistä missä olette käyneet ja muuta. Jos muistattekin jotain... Suositteluja sekä ei-suosituksia. Itse en ole paljon reissannut joten eipä hirveästi ole kerrottavaa. Kuitenkin jotain pientä mutta ehkä mä kirjoittelen myöhemmin.
    Btw, millaisia kokemuksia Lontoon Slimelightistä, keväällä ajattelin käydä tsekkaamassa ehkä...
    Kirjoittanut: Polyunsaturated Doll Blood (Aktiivi)
    • Arvo: Mahtigootti+
    • Lähetetty: 15.11.2008 14:37
    Meitsi on käynyt goottiklubeilla Belgiassa, Irlannissa ja Englannissa. En jaksa kauheesti pureutua niihin just nyt kun tosiaan asuin noissa maissa niin ei se itselle tunnu niin ihmeelliseltä.
    Mutta Slimestä sen verran että asuin siitä kiven heiton päässä niin oli helppo möyriä himaan aina aamulla. Se on kolmikerroksinen entinen tehdasrakennus Islingtonissa. Auki illasta aamu kuuteen vai kasiin? en enää muista. Ylimmissä kerroksissa soi industriaali ja ebm jytä. Alakerrassa gootti. En muuten tiiä onko tämä enää näin kun siitä on aikaa ku asuin Londonissa, kantsii tsekata niiden nettisivut.
    Jokatapauksessa paikasta meni mulle ja kaverille maku kun käytiin siellä niin usein. No hei, me asuttiin ihan vieressä. Enää ku käyn Lontoossa, ei tuu mentyä sinne. Parasta paikassa tottakai oli kun sai viedä omat viinat! Silleen mä sit tutustuin kaikkiin ku kävelin ympäriinsä viina/lantrinki pulloni kanssa ja kysyin ihmisiltä jos ne halus huikkaa. Ja sitten aamulla kun se menee kiinni niin kaikista trOOimmat tietty jonottaa lähellä olevaan Star Bucksiin aamukahville kun Lontoolaiset kuuliaiset kansalaiset on menossa vasta töihin. Niin joo ja ne rappuset on sit vaaralliset! En tunne ketään joka ei ois kaatunut Slimen rappusissa.
    Kirjoittanut: Klavier (Jäsen)
    • Arvo: Edistynyt
    • Lähetetty: 15.11.2008 23:29
    Itävallan Salzburgista löytyy klubi nimeltä The Cave Club ( http://wp1082542.vwp0418.webpack.hosteurope.de/cav e2008/ ), jossa mm. järjestetään joka kuukausi Overdose ( http://www.overdose.at/ ) niminen goottiklubi (tuli itselle kaikista tutuimmaksi). The Cave Clubin erikoisuus on sen sijainti, se nimittäin on rakennettu vanhan natsi-bunkkerin tiloihin, joten synkkä tunnelma on taattu! Klubilla on käytössä kolme tanssilattiaa, joilla jokaisella soi erityylinen musiikki; Yhdessä soi Electro/Industrial, toisessa 80's/Dark/Wave ja viimeinen on joku erikoislava "Norikum Storm-Special". Keski-Euroopan goottiscene on muutenkin todella hieno. Siellä kaikki on niin viimeisen päälle tällättyinä, ystävällisiä ja sosiaalisia. :)
    Kirjoittanut: Iiriva (Miss Halloween 2006 & 2007)
    • Lähetetty: 16.11.2008 12:05
    Edinburghissa kannattaa katsastaa Jekyll & Hyde. Sisustus on synkkää, goottityylistä ja erittäin laboratoriomaista! Mustia huonekaluja, suuria kattokruunuja, eläinten luita ja purkkeja. Musiikista en muista paljon mitään, ja siellä käy kaikennäköisiä ihmisiä. Tanssipaikka se ei ole, mutta mahtava paikka istua iltaa ja nautiskella Seven Deadly Sins-drinkkejä. Vessat on sitäpaitsi piilotettu kirjahyllyihin...
    Kirjoittanut: Cata (Aktiivi)
    • Arvo: Mahtigootti++
    • Lähetetty: 16.11.2008 12:51

Lainaus: Iiriva

Vessat on sitäpaitsi piilotettu kirjahyllyihin...

toi on aika yleistä sielpäin, Lontoossa kävin the London Stone-nimisessä baarissa (no, taidettiin siellä klubejakin järkätä), ja siellä oli sama juttu. Oli tosi makeet, ite olin kyl eka ihan eksyksissä että miks noi menee seinästä läpi <: Siellä soi tosiaan Sisters of Mercyt, jotain klassista metallihuttua, mukavasti sisustettu paikka ja erikoisdrinkkejä meni paljon alas.

Mulla on etäinen muistikuva Electric Ballroomista, taisin piipahtaa siellä mutta that's it. en muista. Underworld-nimisessä paikassa tanssin kokonaisen illan/yön, ei ollut mikään synkistelypaikka, mutta porukka oli mukavaa ja musiikki tuttua mullekin. Underworld on siis Camdem Townissa, aika lähellä metroasemaa. Flaijereita jaettiin paljon gootahtaviin pippaloihin, mutta miä kun olin vasta 16-vuotias reissullani Lontoossa... ; )
      Viesti

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
      Järjestä treffit