Gootti.net

Pohojanmaa miitti Vol 3.

Kirjoittanut: gothicknight (Jäsen)
  • Lähetetty: 18.07.2010 20:31
Oon, joten varautukaa siihen, että meikit saattaa vähän valua. Aarteen etsintä on eräänlaista elementtien kanssa telmimistä eli maalla merellä ja ilmassa on jotain löydettävää
Käyn tulevan viikon perjantaina vähän tsekkaamassa aluetta omistajan kanssa ja sovin maksun ja aktiviteetteihin sopivia asioita ja käytännön asiat.
Kirjoittanut: Ninni (Järjestäjä & Valokuvavastaava)
  • Lähetetty: 04.08.2010 17:16
Me kuningattaret ei kyllä mitään möyritä!!!!

Minä ja TaruinenAave varataan se kahden hengen makkari!!!!! Niin paljon kamaakin (kuulemma sanoo TA) ettei ne muualle mahtuiskaan
Kirjoittanut: BronzeRain (Aktiivi)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 04.08.2010 19:38
Oi pasha. Onnistuin unohtamaan koko miitin tässä välillä ja sopimaan jo muuta. Hnng.
  • Lähetetty: 04.08.2010 21:07
Vai meinasitte varata sen, voitte kyllä heti sitten suosiosta unohtaa nukkumisen, sillä siinä makkarissa on vain yksi sielu . Kyllä siellä parvella on teille molemmille ihan kivasti tilaa

Ja aikataulullisesti on ajatus tällainen, että aamulla menen tekemään järjestelyt, ja siten kun setupointi on valmis, tulen hakemaan teidät h-pisteestä. Kello on tuolloin 13 pintaan ja lähdemme siitä yhtenä konkkaronkkana etenemään kohti p-seinäjokea.

Uikkarit on suositeltavaa, samaten kumpparit. Ainakin ite käyn Kalajärvellä uimassa ja metässä rämpimiseen kantsii käyttää saappaita.
Kirjoittanut: TaruinenAave (Jäsen)
  • Lähetetty: 04.08.2010 21:12

Lainaus: gothicknight

Vai meinasitte varata sen, voitte kyllä heti sitten suosiosta unohtaa nukkumisen, sillä siinä makkarissa on vain yksi sielu . Kyllä siellä parvella on teille molemmille ihan kivasti tilaa

Rahvaanomaisestiko pitää nukkua parvella, jossa nukkuu kanssa kuorsaavia ukkoja?
  • Lähetetty: 04.08.2010 21:19
Mä voin ottaa vähän korvatulppaa ja peltoria joukkoon jos melusaastetta on liiaksi. ja tottahan toki lusikkaan saa tulla, muttei sitten mitään kopelointeja!!
Kirjoittanut: Kalmankoura (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 05.08.2010 17:23
Syvääkin syvin huokaus, kun osuu niin huonoon saumaa tää(kin).
Kirjoittanut: Signum (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • • Muokkasi: Signum
  • Lähetetty: 05.08.2010 21:15
Eli tulossa olen, joudun kylläkin tuossa aamusella käväseen töissä, pitänen puolipekkasen ja silleen, eli saapunen pääjoukon jälkeen myöhässä.

Edit.
Harmi ettei sitten kummiskaan miitti toteutunut, no, saanpa laatuaikaa tässä itseni kanssa, luulisin...
Kirjoittanut: misner (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 22.03.2013 09:56
Kirjoittelinkin jo tuonne Seinäjoki miitti-ketjuun mutta kysäisenpä täälläkin. Onko pohjanmaalle järjestymässä miittiä tai olisiko ketään halukasta osallistujaa? Itse ainakin kaipailisin lisää kontakteja.
Viesti

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit