Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Miittiä Kuopioon!

Kirjoittanut: Arvet (Nimetön)
    • Lähetetty: 13.09.2009 13:36
    Olen käynyt täällä Kuopiossa yhdessä miitissä menneenä kesänä ja miitti oli kyllä aneeminen koska muut miittailijat olivat 15-20 vuotta nuorempia kuin minä. Mää olisin sopinut heille vaikkapa vanhemmaksi, heh!

Joten te vanhempi Kuopion väki (jos teitä on muita kuin minä), niin järjestetään Kuopiooon helvetin hyvä miitti tänä syksynä! Ottakkee kontaktia!

Ps. Ja jos Kuopion nuorempi goottiväki haluaa valittaa minun sanavalinnoistani, niin valitukset voi kohdistaa: Kitinät, narinat, vinkunat- viestiketjuun
    Kirjoittanut: sodium_haze (Jäsen)
    • Arvo: Edistynyt
    • Lähetetty: 11.10.2009 09:37
    Eipä täällä taida vanhempaa kuopion väkeä pahemmin olla, tai kuopion väkeä noin muutenkaan. Ja itse keväästä asti täällä asuneena voin vain todeta, että kuopio on muutenkin hyvin aneeminen paikka.. Lupsakka ja aneeminen. Sen enempää kuopiolaisten henkiseen tyhjiöön tai asennevammoihin puuttumatta kysynkin, että mikä on vanhempien kuopiolaisten ikähaarukka?

Aneeminen kuopiolainen kuittaa

Kirjoittanut: Arvet (Nimetön)
    • Lähetetty: 11.10.2009 14:23

Lainaus: sodium_haze

että mikä on vanhempien kuopiolaisten ikähaarukka?

34 vuotta on ikäni ja parin viikon päästä täytän 35. Kun synttärit koittaa aion pistää ison vaihteen silimään ja kaasun pohojaa, ja sillon Kuopio ja kuopiolaiset saa olla varuillaan ku minä juhulin

Minä muutin tänne kesällä Joensuusta, niin häytyy sanua että kyllä Kuopio Joensuun voittaa mennen tullen.
    Kirjoittanut: kuopassa (Ylläpitäjä)
    • Lähetetty: 25.02.2011 14:46
    Kuopiolaasten miittilöistä on uudempaa keskustelua tässä ketjussa. Menkää sinne. Lukotan tämän ketjun.

Tämä aihe on suljettu. Et voi lähettää tähän aiheeseen vastausta. Aihe on todennäköisimmin suljettu siksi, että siinä käsiteltävä asia on puitu perinpohjaisesti ja ns. kaluttu loppuun, tai sitten aihe ei ole enää ajankohtainen (jos viestiketjussa on käsitelty esimerkiksi festivaalia tai konserttia), tai sitten samasta aiheesta on ollut keskustelua jo aikaisemmin. Goottifoorumilla on myös tapana sulkea sellaiset viestiketjut, jotka sisältävät sata (100) sivua, ja avata uusi viestiketju samasta aiheesta toisaalla. Voit halutessasi kysyä foorumin valvojilta tai ylläpidolta syytä tämän viestiketjun sulkemisen syistä.

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
      Järjestä treffit