Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Goottikahvila @ Manga Café HKI 9.12.09

Kirjoittanut: Ninni (Järjestäjä & Valokuvavastaava)
  • Lähetetty: 02.12.2009 20:35
Minä tietty tulossa myös... (surprise, surprise!!)
Kirjoittanut: pimeyden_hehku (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 02.12.2009 21:17
hmm. voisi olla ihan jees tulla piiiitkästä aikaa meininekjä katselemaan. eli saatan tulla jos suinkin muistan : D
Kirjoittanut: Aditu (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • Lähetetty: 03.12.2009 00:04
Minäkin ajattelin saapua paikalle, kun ei kerrankin ole töitä/muuta tuona iltana.
Kirjoittanut: tapsuli (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 03.12.2009 17:04
Tännehän vois taas saapua.
Kirjoittanut: Raziel (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 03.12.2009 19:12
katsoa jos raahautuu paikalle ei oo viel ens viiko kalenteri varma
Kirjoittanut: Gothica (Nimetön)
  • Lähetetty: 05.12.2009 13:56
En taida tähän miittiin päästä. En yksinkertaisesti ehdi, viikonloppu olisi ollut parempi ajankohta minulle. No, pitäkäähän hauskaa! Jos vaikka seuraavaan pääsisin.
Kirjoittanut: Raziel (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 08.12.2009 11:55
mä ainakin nyt olen varma et saavun
Kirjoittanut: Sarwen (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 08.12.2009 13:28
Pitkästä aikaa jos itsekkin yrittäisi tulla, jos millään selviää koulusta ja muista hommista ajoissa.
Kirjoittanut: Mortale (Aktiivi)
  • Lähetetty: 08.12.2009 14:17
Enpäs saavukkaan. Huomenna on pitkä päivä koulussa ja kaikenlisäks liikunnassa vikalla tunnilla circuitia eli oon täysin kuollu ja hikinen sen jälkeen
Kirjoittanut: kuopassa (Ylläpitäjä)
  • Lähetetty: 08.12.2009 14:34
Minäkin meinasin tulla, mutta sitten älysin mitä meinasin ja sitten päästelin suustani sellaista höhötystä ja sitten piirsin siitä kuvan ja sitten otin siitä kuvasta screenshotin ja sitten panin sen screenshotin nettiin nähtäväksi. Pitäkää hauskaa goottimiitissä. Tämä lienee viimeisiä miittejä tämän vuoden aikana.
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 4 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit