Gootti.net

Foorumin perinteiset PIKKUJOULUT!

Kirjoittanut: Ninni (Järjestäjä & Valokuvavastaava)
    • Lähetetty: 02.12.2009 20:45
    Noniin, olisi taas aika gootti.netin pikkujoulujen! Eli niille jotka ei tiedä, niin nämä ovat myös jokavuotinen perinne (halloweenin lisäksi) ja ylläpitäjää siteeraten: Ninnin kynttilärituaali Eli jokainen tuo kemuihin tullessaan jonkinmoisen kynttilän lahjapaperiin käärittynä ja minä sitten loppuillasta oon aina pukkina toiminut ja jakanut kynttiläpaketit vieraiden kesken (siitä punaisesta muovikorista )
    Vuonna 2006 minä järjestin nämä kemut, 2007 niitä isännöi Poison ja jälleen vuosi sitten minä olin järkännyt ko himpalot. Eli olisiko nyt jonkun muun vuoro järjestää nämä ja näin ollen ylläpitää foorumin hienoja, kunniakkaita perinteitä?! Yleensä ne on joulukuun puolenvälin tienoilla olleet, joten nyt mahdolliset kemujen järkkääjät ilmoittamaan halukkuudestaan kerätä himansa täyteen sipsikulhoja kaatelevia ja mölyäviä gootteja tonttulakeissaan!
    Kirjoittanut: TaruinenAave (Jäsen)
    • Lähetetty: 03.12.2009 23:20
    Onko täällä nyt ketään halukkaita tätä järjestämään?
    Kirjoittanut: Suokas (Aktiivi)
    • Arvo: Mahtigootti+
    • Lähetetty: 05.12.2009 16:00
    bumb. Kyllä pikkujoulut kiinnostavat mutta ei mamma suostu että ne pidettäisiin täällä. Ehkä 5 vuoden päästä juhlitaan sitten suokkaalla!
    Kirjoittanut: kuopassa (Ylläpitäjä)
    • Lähetetty: 05.12.2009 16:45
    Jeah. Viiden vuoden päässä häämöttää siis Suokkaan sumplimat pippalot, mutta olisiko matami TaruinenAave kiinnostunut tämän vuoden version organisoimisesta? Vaikutat olevan miittiasioissa kunnostautunut ihminen, joten wink, wink.
    Kirjoittanut: TaruinenAave (Jäsen)
    • Lähetetty: 05.12.2009 22:10
    Kyllä vain, on tullut asiaa hieman pohdittua. Pulmana on lähinnä nyt se, että miekkonen ei ole kovin innostunut asiasta nähtyään Ninnin pikkujoulut viime vuonna. Tietenkin pulmana on myös hiukkasen pienet tilat (50m2), kissa (lähinnä allergikkojen kannalta) ja hienot esineeni (!), mutta katsotaan. Suoritan tässä vielä pieniä neuvotteluja tuon herran ja isännän kanssa, niin ilmoittelen huomenna iltasella, mikäli tässä nyt saadaan pippaloita aikaiseksi.
    Kirjoittanut: Kalmankoura (Jäsen)
    • Arvo: Mahtigootti
    • Lähetetty: 10.12.2009 20:04
    Ite harkitsin pitäväni pikkujoulut 19.12, mutta en usko että pidän koska:
    A) - Miulla on ser ver piänni asunto että jos foorumilaiset kutsun niin ollaa kuin sardiinit purkissa sen jäläkee.
    B) kumoaa A:n. En usko että Lounais-rannikolle on hirveesti tunkua tulossa näin talvisaikaan. Vai olisiko?
    Kirjoittanut: Heetteri (Ex-inkvisiittori & Miss Halloween 2008)
    • Lähetetty: 11.12.2009 07:52
    Tämän voinee lukottaa, kun keskustelu on siirtynyt tänne; http://www.gootti.net/keskustelu/7_2691_0.html#msg 174368
      Viesti

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 2 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
      Järjestä treffit