Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Goottikahvila @ Manga Café HKI 22.1.2010

Kirjoittanut: TaruinenAave (Jäsen)
  • Lähetetty: 20.01.2010 22:01

Lainaus: Gothica

No voi... Periaatteessa voisinkin tulla, mutta olin unohtanut koko jutun. Jos kerran tilaa ei ole riittävästi eikä pääsynikään ole ollenkaan varma, niin taitaa tämä jäädä minulta väliin.

No höh, ei se nyt ainakaan voi olla tilanpuutteesta kiinni! Tuollainen pikku nysty nyt mahtuu minne vain ja jossei muualle, niin minun tai Ninnin syliin!

Mekin reuhkaamme tosiaan Synapsiin jatkamaan, kerrottakoon nyt täälläkin.
Kirjoittanut: Piiskansiima (Jäsen)
  • Lähetetty: 20.01.2010 22:11
Taidamme Blackratin kanssa suunnata vain suoraan Synapsiin, ei kamalasti hotsittaisi istua täydessä tällingissä niin piskuisessa kahvilassa...
Kirjoittanut: Kedira (Nimetön)
  • Lähetetty: 20.01.2010 22:54
Hmm - jos mie saan tuon Oneesanin täältä Synapsiin, niin taitanen suunnata vain sinne suoraan. Jääpähän tilaa kaikille muille paremmin riehua kahvilassa
Kirjoittanut: Aditu (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • Lähetetty: 22.01.2010 14:30
Saattaapi olla, että jääkin kahvilointi väliin. Synapsiin olen kuitenkin suuntaamassa.
Kirjoittanut: TaruinenAave (Jäsen)
  • Lähetetty: 22.01.2010 15:41
Yllättäen ilmoitankin, että sekä minä että Ninni jätämme miitin ja Synapsin väliin. Ninni on sairas ja minä väsynyt.
Terv. OY Tietotoimisto TaruinenAave AB
Kirjoittanut: Gothica (Nimetön)
  • Lähetetty: 22.01.2010 21:06

Lainaus: TaruinenAave

No höh, ei se nyt ainakaan voi olla tilanpuutteesta kiinni! Tuollainen pikku nysty nyt mahtuu minne vain ja jossei muualle, niin minun tai Ninnin syliin!

Haha... Ei se nyt pelkästään siitä kiinni ollutkaan.

Lainaus: TaruinenAave

Yllättäen ilmoitankin, että sekä minä että Ninni jätämme miitin ja Synapsin väliin.

No, enpä olisikaan päässyt syliin.
Kirjoittanut: Chrystalis (Inkvisiittori)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 23.01.2010 03:12
Heheh... Jäipä sittenkin väliin sillä tuli heräiltyä kutakuinkin varttia yli viisi - illalla.. Siitä sitten armoton meikkaus- & hiustenlaittosessiot ja liikkeelle pääsikin kohtalaisen myöhään. ): Pahoitteluni tästä.
Kirjoittanut: Lorach (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • • Muokkasi: Lorach
  • Lähetetty: 23.01.2010 05:03
Meitä olikin siellä sitten lopulta kuusi, joista kolme jatkoi synapsiin.
(kuulemma olikin ennen omaa saapumista yksi enemmän joka joutui lähtemään)
Kaikilla tuntui olevan kuitenkin kiire ja hätä pukeutumisensa ja meikkaamisen kanssa.
Tai sitten ylettömän tilanpuutteen vuoksi eivät saapuneet. kun olimme siellä niinkin leveästi :p

Sääli tosin, vaikka itse tulinkin aika myöhään paikalle.
Kirjoittanut: P-M (Jäsen)
  • Lähetetty: 23.01.2010 12:47
Kiitokset kaikille hyvästä kahviseurasta! Tulin itsekin aika myöhään, mutta ehdin silti nauttia teestä ja seurasta hyvän tovin.
Kirjoittanut: tapsuli (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • • Muokkasi: tapsuli
  • Lähetetty: 23.01.2010 14:20
Kiitoksia kaikille jotka jälleen kerran pääsivät paikalle.Olin ensimmäisenä paikalla, kuikuilin kahvilaan sisään ja totesin että eihän sinne mahdu.Olivat hullut teinit valloittaneet lähes kaiken istumatila.Raziel pyyhälsi paikalle muutamaa sekunttia myöhemmin ja poltti savukkeen, jäin seuraksi toivoen että joku niistä hulluista teineistä lähtis pois jotta mahtuis istuu.No eihän sieltä tietenkään ketään pois lähteny.Mentiin sisään, tilattiin teet ja henkilökunta karjaisi että "tiivistäkää" jotta me olisimme mahtuneet istumaan. No tulihan siihen sitten tilaa jopa 3 paikkaa.Silloin kiinnittyi huomio siihen hulluimpaan sotanorsu teiniin.Neo voii kertoa siitä lisää mikä teki siitä "hullun" ja miksikäs ei myös oneesan. Oli tarkoitus lähteä syn/\psiin miitin jälkeen mutta päivällä tulleiden takaiskujen takia luovuin koko ajatuksesta.Miitistä pois lähdettäessä mietin vielä pitäisikö sinne kummiskin lähtee ja tulin siihen tulokseen että en lähe.Näin jälkeenpäin mietittynä, olisi ehkä sittenkin pitänyt mennä.
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit