Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Turku Coffee House meeting

Kirjoittanut: Signum (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 30.05.2010 12:40
Olipa kerran tässä puhetta, hmm, että olisin todennäköisesti saapumassa Turkuun lauantaina 12.6, ihan noin kierteleen kaupunkia ja Kalmiksen synttärimiitissäkin olisi mukava poiketa.
Mutta päättäkää ja kehitelkää sieläpäin jotakin, olisin tulossa jokatapauksessa, ihan jo mielenkiinnostakin. : )
Kirjoittanut: Natassja (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 30.05.2010 13:05
Saatan olla Turussakin hengailemassa 11.- 12.6., koska Liedossa on silloin Hammer Open Air jonne olen menossa. Lauantaina 12.pv haluan välttämättä nähdä ainoastaan Urfaustin, joten jos en jaksa jäädä odottamaan Aura Noiria niin voisin tulla Turkuun klo 21 huitteilla. Tarkoitus on lähteä takaisin Helsinkiin la-su yönä, joten miksei sitä voisi iltaa viettää ennen sitä Turun goottien kanssa. Mikäli siis miittaatte 12.6.
Kirjoittanut: raato (Jäsen)
  • Lähetetty: 30.05.2010 16:20
5.6 on varmasti melko monelle huono päivä kun ylioppilas yms. muut juhlat ovat juuri silloin. Olen myös tulossa 11-12 pvä Turkuun Hammeriin. La tuskin jaksan raahautua alueelle kovin aikasin joten voisin tulla miittiin, jos se pidetään päivällä... Su sitten taas töitä, plääh.
Kirjoittanut: oneesan (Jäsen)
  • Lähetetty: 01.06.2010 17:43
Tämä neiti on viikonloput töissä...
Kirjoittanut: Kalmankoura (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 04.06.2010 20:18
Jos ajatellaan että 12.6 tai 13.6 ois miitti / grillaus ni kui moni pääsis paikal? Esim. räntämäkeen tai sen lähistöl?
Kirjoittanut: Jasmine (Jäsen)
  • Lähetetty: 04.06.2010 20:24
raato, ihan OTnä et Hammerhan on n. 25kilsaa turusta hämeenlinaan, Liedossa...

Itse en luultavasti pahemmin jaksa nyt kesällä miittailla. Itse olen 3-vuorossa töissä ja se vie mehut.
Kirjoittanut: Natassja (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 05.06.2010 01:04

Lainaus: Kalmankoura

räntämäkeen tai sen lähistöl?

Ei mahdotonta, mutta en uskalla sanoa varmaksi pääsenkö tulemaan. Riippuu niistä festaritekijöistä mistä roikkuu. La 12. pv periaatteessa sopii.
Kirjoittanut: raato (Jäsen)
  • Lähetetty: 06.06.2010 10:09

Lainaus: Jasmine

raato, ihan OTnä et Hammerhan on n. 25kilsaa turusta hämeenlinaan, Liedossa...

Juu tiedän. Keskustassa kuitenkin yövyn, joten miitti päivällä kävisi hyvin, lähtisin sen jälkeen Hammeriin. Mutta ilmoitelkaa miten päätätte...
Kirjoittanut: Kalmankoura (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • • Muokkasi: Kalmankoura
  • Lähetetty: 06.06.2010 14:58
Päivällä ajattelin, illalla osa tai jokanen voi hävitä sitten omille teilleen kuka hammeriin, kuka cosmiciin kuka mihinkin.

Tuli tässä mielee toi säävaraus ja mahdollinen plan B, eli tällä hetkellä foreca ennustaa sadetta la yölle, mutta toivottavasti ei enää päivälle/illalle. Koetan seurata tilannetta, Plan B olis sitten kahvila, kenties tällä kertaa joku muu mesta.. Onko kukaan käyny Vimmassa. Ainakin siel o edullista. Ja toi nuorten paja on kesätauolla kuiteskii.

Nyt se sit taas näyttää et sittenki paistais mut otan kuitenki Plan B käyttöön ja siirrän grillailut tuonemmas. Kahvila miitti ehdotus on siisi 12.6 klo 15 -> @ Vimma, aurakatu 16 ja k18 iltamiitti klo 21 -> @ Cosmic comic cafe, kauppiaskatu ? Be there or be not. Itelleni tuli sellasta menoa huomiselle että en ehkä ole paikalla vielä la päivällä, mutta illal kyllä. Miittailkaa jos haluutte.
Hommat kusee kuten tavallista.
Kirjoittanut: Dineara (Nimetön)
  • Lähetetty: 11.06.2010 23:36
Mulle arvatenkin sopii molemmat, mutta miten olis porukkaa raahautumassa paikalle? En ehkä ihan yksin viitsi sinne mennä pomppimaan.
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit