Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Turku Coffee House meeting

Kirjoittanut: Morgan Blood (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 02.03.2012 18:00
minä ainakin olen tavattavissa. On kuitenkin bändi, joka onnistuu herättämään pienen sisäisen metallipääni.
Kirjoittanut: Giffirt (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 03.03.2012 01:04
Enpä tosiaan huomannut viestiäsi kuin vasta nyt, mutta törmättiin silti. Hyvä kun bongasit, itse olin autuaan sokea kaikelle, ja kasvomuistini on niin huono etten tiedä olisinko uskaltanut sanoa mitään vaikka olisin sinut nähnytkin. Kuitenkin olisin mennyt puhumaan jollekin tuntemattomalle, ja sehän se vasta hirveää olisi ollutkin.

StS on aika goottiystävällistä metallia, se siinä taitaa minuakin kiehtoa. Yleensä örinä ei nappaa, mutta pakko ihailla kun joku osaa öristä silleen että se kuulostaa nätiltä ja melodiselta.

Aamulla nähdään selvisikö selkänikin keikasta. Olin aika kiltisti siellä seisoskelemassa ja korkeintaan vähän huojuin, mutta puolessa välissä keikkaa alkoi miellyttävä vihlominen. Gngngnrrgh.
  • Lähetetty: 16.03.2012 18:43
Taas viimehetken mainos, mutta minut löytää tänään täältä: Grazy Flamingo Lagoon Burlesque Night. Saa tulla nykimään hihasta.

Ylläpitäjille pahoittelut tuplaviestistä, mutta kukaan Turkulainen ei huomaa tätä jos vain muokkaan edeltävää viestiä. Sniff.
Kirjoittanut: Morgan Blood (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 16.03.2012 20:06
Sinä kirottu! Alapa ilmoittelemaan näistä hieman aikaisemmin sillä olen suhteellisen varmaa seuraa ja hyvin mielelläni kaikkialla, varsinkin varhais- ja myöhäisyössä. Nyt en viitsi kiinnostuksesta huolimatta lähtä sillä läiskin juuri värit paperille ja odotan, että nesteet asettuu ja hakkaamaan lattiaa naapurin suomirock-bileiden tahdissa.
  • Lähetetty: 17.03.2012 08:38

Lainaus: Morgan Blood

Sinä kirottu! Alapa ilmoittelemaan näistä hieman aikaisemmin sillä olen suhteellisen varmaa seuraa ja hyvin mielelläni kaikkialla, varsinkin varhais- ja myöhäisyössä.

Sori! Unohdin kokonaan että täälläkin voisi olla kiinnostuneita ihmisiä ja tajusin asian vasta kun kauhealla kiireellä tein jo omia valmisteluja. Sentään tajusin laittaa tänne jotain infoa, mutta voisi kyllä oikeasti muistaa laittaa hiukan aiemmin. Pääni vain vuotaa kuin seula.
Kirjoittanut: RaveRipuli (Nimetön)
  • Lähetetty: 01.04.2012 15:55
Täälä on sen verran hiljaista et vois taas vähäsen mainostaa pääsiäisen bileitä Turun suhteen.

Club SINDROME v.11 @ Klubi

JA

Millenium 2012 @ The Monkey
  • Lähetetty: 02.04.2012 08:30
Sindromeen saapumiseni on kiinni täysin siitä, lähdenkö heti perjantaina jo Helsinkiin, jossa sunnuntaina soittaapi VNV Nation. Mikäli en tuolle keikalle lähde, niin tod.näk. pyörin ainakin Sindromessa. Vaikka kaipa tuon Milleniuminkin voisi vilkaista jos en Helsinkiin lähde. Proteus on kuitenkin ihan jees.
Kirjoittanut: Nightbreath (Jäsen)
  • Lähetetty: 02.04.2012 23:03
Olen itse ilmaantumassa Sindromeen. Joten... Katsele tarkkaan josko joku varjo liikkuisi jossain.
  • Lähetetty: 08.04.2012 12:06
Sairastelun takia jäi väliin sekä Sindrome että VNV Nationin keikka Helsingissä. Universumi voisi vaikka tukehtua pullaan. Ottaa meinaan aivoon melko tehokkaasti.

Toivottavasti oli teillä muilla Sindromessa kivaa minunkin edestäni, prkle.
Kirjoittanut: BLaCKIE1990 (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 06.06.2012 11:37
Järjestetäänkö nykyään vielä joka kuun toinen sunnuntai goottimiitti ch:ssa? Ainakin jossain vaiheessa näin semmosesta olevan puhetta
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit