Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Turku Coffee House meeting

Kirjoittanut: Giffirt (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 06.08.2012 11:48
Minulla tuli emännöintijuttuja, kun kaksi kaveria on mahdollisesti pesiytymässä viikoksi nurkkiini. Tiedän oikeastaan vasta varmaan edellisenä iltana pääsenkö sittenkään Noapteaan vaiko en. Aikataulut dashfdjfnsdwn!

Laittelen tänne foorumille viestiä sitten kun tiedän että miten ehdin vai ehdinkö lainkaan. Olisi kyllä kiva päästä Noapteaan ja miitata taas ihmisiä.
Kirjoittanut: Valentica (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • • Muokkasi: Valentica
  • Lähetetty: 06.08.2012 14:46
Oon näillä näkymillä menossa Noapteaan lauantaina. Eli sinne olis menossa BLaCKIE1990 ja ehkä Giffirt ja Kalmankoura? Mutta pitäiskö sopia et Noaptea ei olis virallinen miitti, vaan se olis vasta esim. silloin seuraavana viikonloppuna mitä täällä on ehdoteltu?

...Tai en tiedä, jos valtaosa pääsis Noapteaan niin silloin olis hassua miitata jo seuraavana viikonloppuna...
  • Lähetetty: 11.08.2012 10:37
Minulla jää valitettavasti Club Noaptea väliin tällä kertaa. Miitin kanssa on myös vähän kiikun kaakun että pääsenkö, mutta katson sitten lähemmin että kuinka poikki olen miittipäivänä.
Kirjoittanut: Valentica (Jäsen)
  • Lähetetty: 11.08.2012 14:03
Munkin Noapteaan meneminen on vielä vähän epävarmaa..
Kirjoittanut: Kalmankoura (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 11.08.2012 16:42
Olin eilen keikoilla, tänään 2h yöunien jälkeen töissä, joten jäävälistä. Viikon päästä sitten jos silloin joku miitin järkkää.
Kirjoittanut: BLaCKIE1990 (Jäsen)
  • Lähetetty: 12.08.2012 23:28
Sitäpä vaan piti kysyä että miitataanko ensi viikonloppuna? Eli siis tuolloin 18.-19. päivä.
  • Lähetetty: 13.08.2012 20:48
Miul kävis näil näkymin molempin päivin, sekä la että su.
Kirjoittanut: Morgan Blood (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 16.08.2012 21:59
Olen Turussa muutaman päivän hyörimässä ja voisin liittyä seuraan. Ssunnuntaina lähden seuraavaan HQ:seen, joten lauantai olisi jees.
  • Lähetetty: 16.08.2012 23:36
Ei taida miittiä tulla, enkä itse voi nyt mitään aikaa tai paikkaa heittää kun en tiedä lauantaista aikatauluani.
  • Lähetetty: 17.08.2012 18:01
Minulta jää valitettavasti miitti väliin. Olen tuskaisen väsynyt ja minut nakitettiin viemään saksalainen vaihto-oppilaamme viikonloppuna Turun linnaan, ja se on suurin urheilusuoritus johon kykenen. Muun ajan viikonlopusta aion lojua sohvalla ja nukkua.
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 04.01.2022 03:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 501 henkeä!
Järjestä treffit