Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Turku Coffee House meeting

Kirjoittanut: Giffirt (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 21.10.2012 14:44
Meikäläinen saapuu paikalle myöskin. Saa tulla moikkailemaan. Ulkonäöltä tunnistan varmaan kaikki viimeaikaiset miittailijat, mutta älkää sitten odottako että muistan nimiänne. Koska niin tuskin tulee tapahtumaan. Todennäköisesti jos joku huutelee teille "sinä siellä" tai "öö, se joku kuka sä olitkaan" niin se olen hyvin mahdollisesti minä.

Ja puhukaa mulle nyt joku järkeä etten lähde uudehkot New Rockit jalassa keikalle jossa kuitenkin hypin ja pompin ja sitten keikan loputtua minulla on jalat verillä enkä pysty kävelemään kotiin.
Kirjoittanut: Arkunnaula (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 21.10.2012 18:51

Lainaus: Giffirt

Ja puhukaa mulle nyt joku järkeä etten lähde uudehkot New Rockit jalassa keikalle jossa kuitenkin hypin ja pompin ja sitten keikan loputtua minulla on jalat verillä enkä pysty kävelemään kotiin.

Ah, niin tuttu tunne.. Tosin uusia monoja ei (viellä) ole.
Mie koitan kovasti bongata ihmisiä, ja lupaan tulla ahdistelemaan jos näen!
  • Lähetetty: 22.10.2012 10:47
En onnistunut bongaamaan keikalta yhtään foorumilaista, mutta hauskaa oli. Painin keikalla oli yllättävän vaisu meno, olisin odottanut että ihmiset innostuvat enemmän. Turmion Kätilöiden kohdalla tunnelma olikin sitten jo sen verran korkealla että meinasi happi loppua.

Vaikka tähän onkin vielä aikaa niin mainostan jo etukäteen, että joulukuussa soittaa muuten Death in June Dynamossa.
http://www.gootti.net/keskustelu/7_3685_0.html#msg 210894
http://www.last.fm/event/3411701+Death+in+June+at+ Dynamo+on+3+December+2012
Kirjoittanut: Kalmankoura (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 22.10.2012 14:45

En onnistunut bongaamaan keikalta yhtään foorumilaista, mutta hauskaa oli. Painin keikalla oli yllättävän vaisu meno, olisin odottanut että ihmiset innostuvat enemmän. Turmion Kätilöiden kohdalla tunnelma olikin sitten jo sen verran korkealla että meinasi happi loppua.

Minä bongasin yhden, tai tavallaan parikin, mutta toinen oli kaverini. Sinua en bongannut, ellet ollut se jonka näin vain pienen hetken verran vilaukselta. 2h yöuninen jälkeen töihin, onneksi huomenna on vapaa. Ehkä laitan keikkakuvia nettiin jo huomenna. Linkkiä voi kysellä jos haluaa niitä nähdä. Seuraava Turun reissuni taitaa olla 7.-8.12. mutta miittailun suhteen voi olla turhan kiireistä.
  • Lähetetty: 23.10.2012 08:35

Lainaus: Kalmankoura

Sinua en bongannut, ellet ollut se jonka näin vain pienen hetken verran vilaukselta.

Tupeerattu pää, mustat housut, maiharit, paita jossa oli kolme solkea ja kaulassa pantamainen kaulakoru. Jos tuntomerkit täsmäävät niin sitten onnistuit bongaamaan minut. En muista itse sinua nähneeni vaikka kuvittelisin kyllä että tunnistaisin sinut.
Kirjoittanut: Lunatica (Jäsen)
  • Lähetetty: 23.10.2012 16:21

Tupeerattu pää, mustat housut, maiharit, paita jossa oli kolme solkea ja kaulassa pantamainen kaulakoru. Jos tuntomerkit täsmäävät niin sitten onnistuit bongaamaan minut.

No ovelasti sitten kyllä siellä zompailit..Itse seisoin molemmat keikat miksauspöydän edessä, enkä kyllä sua sieltä löytäny.. O.o Yritin kyllä muitakin kaiffareita siellä bongailla, muttakun ei niin ei..
  • Lähetetty: 23.10.2012 18:01

Lainaus: Lunatica

Itse seisoin molemmat keikat miksauspöydän edessä, enkä kyllä sua sieltä löytäny

Olin melkein eturivissä suurimman osan keikasta. Puolessa välissä Turmiön Kätilöiden keikkaa oli pakko lähteä vessaan ja sitten sinne eteen ei enää edes viitsinyt yrittää tunkea joten jäätiin kaverin kanssa seisomaan sinne sivummalle.

Aika tehokasta kyllä jos meitä oli siellä ainakin neljä foorumilaista mutta kukaan ei nähnyt ketään.
Kirjoittanut: Kalmankoura (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 23.10.2012 19:58
Hmm.. Arkunnaula mukaanlukien meitä oli ainakin viisi. Itse olin kameroineni molemmat keikat suht eturivissä lavalta katsottuna oikealla puolella.
Kirjoittanut: Morgan Blood (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 02.11.2012 23:28
Lienee täälläkin mainittava, että huomenna on niille, jotka eivät ole pyhäinpäivälleen ohjelmaa keksineet, Kirjakahvilalla Pyhäinpäivän synkistelydisko ja gootioke -iltama. https://www.facebook.com/events/103527536476732/ (leikin googlea, mutten löytänyt kuin tämän facebooklinkin).

Oma läsnäoloni on niin ja näin, kun olen muuallakin luvannut olla, mutta muuallani on asioita Klubilla, jotka saattavat ottaa pannuun hyvinkin nopeasti mikineteenpääsijöistä riippuen. Mainittakoon myös, että tälläkertaa en myöskään joudu esittelemään pub-kierrosta kellekään ennen illan rientoja, joten mahdollinen paikalle-eksymiseni saattaa olle kestettävä (;
Kirjoittanut: Burana (Jäsen)
  • Lähetetty: 03.11.2012 00:03
No jes ja uuu naaaamiaiset 8D Voisin pistää noidanhatun päähän höhö. Just kyl viime viikonloppuna olin zipperface mut ei jaksa enää maskeerata :P Koitan raahautua paikalle ystävätär/joku mukanani
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 2 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit