Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Hämeenlinnan Gootti.net miitti, RockTown 19.3

Kirjoittanut: MustaHukka (NeppaGootti)
  • Lähetetty: 19.02.2010 21:21

Lainaus: SirMarylee

Onko muuten varmasti k18? kun olen kuullut että voisi olla jopa 20 O_o

Aijaa... no voi se niinkin olla, pitääpä tarkistaa...

Lainaus: TaruinenAave

Näillä näkymin voinen ilmoittaa, että pyrimme paikalle sankoin joukoin, eli minä, Ninni ja tapsuli.

UUjeaH!!!
Kirjoittanut: Heetteri (Ex-inkvisiittori & Miss Halloween 2008)
  • Lähetetty: 20.02.2010 08:20

Lainaus: SirMarylee

Onko muuten varmasti k18? kun olen kuullut että voisi olla jopa 20 O_o

Minun muistikuvani mukaan ikäraja on K18, mutta onhan RockTownilla kotisivut - sieltä voi tarkistaa asian.
Kirjoittanut: Piiskansiima (Jäsen)
  • Lähetetty: 20.02.2010 11:39

Lainaus: Heetteri

onhan RockTownilla kotisivut - sieltä voi tarkistaa asian.

Voisi ja voisi jos tuon infon löytäisi sieltä... eipä ainakaan omaan silmään sattunut ja aasiakaslogiikalla tuosta voisi periaatteessa vetää johtopäätöksen että paikka on täten ikärajaton! :P

Ja Kedira och Oneesan: kyytiä tarjoillaan Lärvenpään rautatieasemalta eli tervetuloa. Takakonttiin ei tarvitse ujuttautua kun siivoamme ylimääräiset roinat penkeiltä veks.
Kirjoittanut: Aural (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 20.02.2010 12:56
Väittäisin Rocktownin olevan K18, tai ainakin oli silloin, kun itse olin 18-vuotias. Jos se on vuosien saatossa noussut, niin sitä en tiedä. Ja jos itse hengaan Hämeenlinnan suunnilla tuona viikonloppuna, saatan ilmestyä paikallekin.
Kirjoittanut: Ninni (Järjestäjä & Valokuvavastaava)
  • Lähetetty: 20.02.2010 18:22
Juu tänne me todellakin tullaan, kesällä sit vissiin pikniköidään rantsus ja ihastellaan sitä Satulinnaa? (Veskiä unohtamatta says TaruinenAave)
  • Lähetetty: 20.02.2010 19:18

Lainaus: Ninni

Juu tänne me todellakin tullaan, kesällä sit vissiin pikniköidään rantsus ja ihastellaan sitä Satulinnaa? (Veskiä unohtamatta says TaruinenAave)

TIETENKIN!!
Kirjoittanut: Heetteri (Ex-inkvisiittori & Miss Halloween 2008)
  • Lähetetty: 21.02.2010 12:36
No mahtavaa, mahtavaa! Samalla voimme juhlistaa Iirivan syntymäpäiviä.
Kirjoittanut: Kalmankoura (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 22.02.2010 20:10
Ny vois tänä vua aenaski kaks kertaa ilimanatua Hämösee, ko viime kesän ja koko vuoden miitit jäi kaik välii. Jostain jos onnistuis taikoo viel yäpaikanki.
Kirjoittanut: Kedira (Nimetön)
  • Lähetetty: 02.03.2010 15:20
Nyyyt näyttää sittenkin siltä, että edeltävän vkl:n lapsellisuudet siirtynevätkin juuri tälle vkl:lle. Joten taitanen olla sittenkin liian lapsellinen tulemaan tuonne perjantaina . Eli, ellei nyt ihan ihmeitä tapahdu niin joudutte kyllä suureksi suruksi pärjäämään ilman minua.
  • Lähetetty: 02.03.2010 16:31

Lainaus: Kedira

Eli, ellei nyt ihan ihmeitä tapahdu niin joudutte kyllä suureksi suruksi pärjäämään ilman minua.

Pöh, olis ollu kiva tavata
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit