Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Goottikahvittelut @ROBERT'S COFFEE,Kampin kauppakeskus, HKI torstai 01.04.2010 klo: 17 eteenpäin

Kirjoittanut: Sather (Goottiprinsessa)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 02.03.2010 00:06
Jaa huomenna. Jos nyt tän kerran.
Kirjoittanut: phaerax (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 02.03.2010 01:14
pitääpä katella kerkeekö trollamaan.
Kirjoittanut: pimeyden_hehku (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 02.03.2010 09:12
hmm voisi piiiiiitkästä aikaa eksyä paikalle. katsotaan nyt..
Kirjoittanut: Elegia (Aktiivi)
  • Lähetetty: 02.03.2010 19:08

Lainaus: tapsuli

Olis paree saada muutama euro, jotta saamme "uuden naaman" paikalle.

Valitettavasti "uusi naama" ei saanut muutamaakaan euroa joten hän ei sitten pääsekään paikalla.

Kenties joskus toiste sitten...
Kirjoittanut: Gallante (Jäsen)
  • Lähetetty: 02.03.2010 19:20
Riippunee vähän huomisista fiiliksistä ja muista menoista. Miksei, jos ei ilmaannu mitään estettä.
Kirjoittanut: tapsuli (Jäsen)
  • Lähetetty: 02.03.2010 23:13

Lainaus: Elegia

Valitettavasti "uusi naama" ei saanut muutamaakaan euroa joten hän ei sitten pääsekään paikalla.

Kenties joskus toiste sitten...

No voi harmi!
Kirjoittanut: Nordis (Jäsen)
  • Lähetetty: 03.03.2010 12:14
Vaikuttaa pahasti siltä että suuntaan toiseen miittinkiin samaan aikaan. Harmin paikka, edellisestä kahvittelusta on jo melko kauan.
Kirjoittanut: Aditu (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • Lähetetty: 03.03.2010 13:20
Aina nää on silloin ku mulla on töitä :/ :/
Kirjoittanut: Gothica (Nimetön)
  • • Muokkasi: Gothica
  • Lähetetty: 03.03.2010 14:16
Äh, olin kokonaan unohtanut tämän! Nyt kun on bussilakkokin ja muistin tämän vasta nyt, niin en taida päästä tulemaan. Seuraavaan on pakko päästä...
Kirjoittanut: tapsuli (Jäsen)
  • Lähetetty: 03.03.2010 15:14

Lainaus: Aditu

Aina nää on silloin ku mulla on töitä :/ :/

Ehei, kun sulla on töitä niin aina nää on silloin.

Lainaus: Gothica

Äh, olin kokonaan unohtanut tämän! Nyt kun on bussilakkokin ja muistin tämän vasta nyt, niin en taida päästä tulemaan. ;( Seuraavaan on pakko päästä...

Olis parempi että tulet sitten itse seuraavaan tai täältä tulee hurja hakuryhmä ( TaruinenAave & Co.) noutamaan.
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 2 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit