Gootti.net

Mukaan tekemään kotimaisen kauhuelokuvan historiaa!!!

Kirjoittanut: Ninni (Järjestäjä & Valokuvavastaava)
  • Lähetetty: 09.06.2010 20:50
Tervehdys kaikki ihanaiset ja ihamiehet (etenkin pk-seudulla asuvat sellaiset). Kotimaisen indie-kauhuelokuvan suuri nimi Blood Ceremony tuottaa parastaikaa viidettä elokuvaa nimeltä Curse of the Witches Blood, jonka tapahtumat sijoittuvat 1800-luvun Englantiin. Tämä onkin Blood Ceremonyn ensimmäinen täysin englannin kielellä tuotettu elokuva. Nyt JUURI SINULLA on mahdollisuus päästä mukaan tähän huikeaan kauhupläjäykseen!!! Tämän viikon sunnuntaina 13.6 kuvaamme Kirkkonummella kohtauksen, jossa on meneillään maantierosvojen hirttäjäiset, ja näihin tappokemuihin tarvitsemme paljon kansaa yleisöksi Vaatetuksen tulee olla 1800-luvulle sopiva, toki me myös Blood Ceremonyn puolesta roudaamme paikalle jotain kudetta...
Ei muuta kuin ilmoittautumaan joko tänne tai allekirjoittaneelle yksärillä mikäli haluatte mukaan elokuvan tekoon. Rahallista palkkiota ei luvassa ole, mutta nimi lopputeksteihin sekä famousia ja glooriaa (ohjaajaamme Sami Haavistoa siteeraten )
Huom! Kyyti paikan päälle järjestyy ja tarkempia tietoja mm kuvausaikataulusta ym saa Ninnuskalta kysellä!
Kirjoittanut: aNightingale (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 09.06.2010 21:55
Voih, nyt rupesi kiinnostamaan!
En ole yhtään varma, kuinka onnistuisi mutta jos olisi meikäläisen osalta mahdollista niin
mikä on ikähaarukka?
missä päin Kirkkonummea?
paljonko niitä vaatteita olisi BC:n puolesta, itsellä kun ei mitään ole...

Ärsy kun ei tosiaan yhtään tiedä varmasti mitään, mikä on mahdollista ja mikä ei!
Kirjoittanut: TaruinenAave (Jäsen)
  • Lähetetty: 09.06.2010 22:30
Ninni näköjään unohti mainita, että näissä on ikärajana 18 ja nuoremmilla pitää olla muistaakseni kirjallinen lupa vanhemmilta (kannattaa kysyä lisää ohjaajalta, sami@bloodceremony.net). Kuvauspaikka näyttää olevan Oitmäki-nimisellä seudulla, mutta en itse tunne Kirkkonummea ollenkaan, joten en osaa kertoa enempää. Vaatteita ei ihan hirveästi taida olla, mutta yksivärisellä paidalla ja pitkällä hameella taitaa pärjätä pitkälle. Mutta kysy tuolta Samilta lisää, jos haluat mukaan.
Kirjoittanut: Iiriva (Miss Halloween 2006 & 2007)
  • Lähetetty: 09.06.2010 23:30

Lainaus: TaruinenAave

yksivärisellä paidalla ja pitkällä hameella taitaa pärjätä pitkäll

Nyt tuli sellai olo että taidan sitten ylipukeutua
Ehkä sittenkin pistän enemmän sitä talonpoikaistyyliä...
  • Lähetetty: 09.06.2010 23:40
No ite suunnittelin sitä vihreää pukua, joka mulla oli silloin vuos sitten niissä Jasun kuvauksissa, että kyllä varmaan aatelisempikin kelpaa. Kyllähän ne aatelisetkin kävi hirttäjäisiä katsomassa. Kuhan nyt ei mitään liehuhihaa (jossain vanhassa BC:n leffassa porukalla oli tavallista goottivaatetta historiallisessa kohdassa ja söi kyllä uskottavuutta). Lähinnä siksi pitkä hame ja yksivärinen paita, että sitä niillä on sitten siellä helpompi muokata aiheeseen sopivampi, jos tarve on.
Kirjoittanut: Iiriva (Miss Halloween 2006 & 2007)
  • Lähetetty: 09.06.2010 23:43

Kuhan nyt ei mitään liehuhihaa (jossain vanhassa BC:n leffassa porukalla oli tavallista goottivaatetta historiallisessa kohdassa ja söi kyllä uskottavuutta)

Noh, luuletko, että vihreäsävyinen, raidallinen hame vannehameella, se valkea röyhelökauluksinen paita joka oli steampunk-kuvauksissa mustalla liivillä ja punamustalla bonnetilla on hyvä? Bonnet on vain yksi vaihtoehto, kun pitäisi keksiä hyvä hattu kökön peruukin osittaiseksi peitoksi ja minulla on sitten vain pikkuhattuja...

Muoks:

No ite suunnittelin sitä vihreää pukua, joka mulla oli silloin vuos sitten niissä Jasun

Ja 1800-luvullahan alkoi jo riittää, että oli vähän varakkaammasta perheestä, jotta oli hienompi ja kalliimpi puku.
  • Lähetetty: 10.06.2010 00:04

Lainaus: Iiriva

Noh, luuletko, että vihreäsävyinen, raidallinen hame vannehameella, se valkea röyhelökauluksinen paita joka oli steampunk-kuvauksissa mustalla liivillä ja punamustalla bonnetilla on hyvä? Bonnet on vain yksi vaihtoehto, kun pitäisi keksiä hyvä hattu kökön peruukin osittaiseksi peitoksi ja minulla on sitten vain pikkuhattuja...

Musta toi kuulostaa hyvältä. Itekään en vielä hatusta tiedä, mutta on tässä sunnuntaihin asti aikaa.
Kirjoittanut: tapsuli (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 10.06.2010 04:02
Mulla taas aika pitkälle samat vermeet kuin steampunk kuvauksissa, paitsi saatan korvata liivin mustalla samettisella hännys takilla tai mikä lieneekään oikea termi tuolle on? Ongelma vaan tuossa takissa on ettei se istu hyvin mun päälle. Sitä pitäis korjailla mutta tietäispä vaan onko se mahdollista? Tarkoitettu enemmän harteikkaammalle äijälle. Jos jonkun vippaskonstin keksin niin sitten se päälle. Lupailevat sadekuuroja sunnuntaille. Toinen vaihtoehto olisa laittaa maajussin vermeet päälle mutta nuo hiukset on mitä on.
Kirjoittanut: aNightingale (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 10.06.2010 10:20

näissä on ikärajana 18 ja nuoremmilla pitää olla muistaakseni kirjallinen lupa vanhemmilta

No voi kökkö! Justiinsa minun tuuriani. Kyllähän se lupa heltiäisi mutta ehkä jään ulkopuolelle ihan vain siksi etten ikäni puolesta liikaa erotu...

mutta yksivärisellä paidalla ja pitkällä hameella taitaa pärjätä pitkälle

Yksivärinen paita... Kun ei tosiaan ole edes mitään sopivaa. Noh, kertokaahan te, miten meni.

*Poistuu alistuneena takavasemmalle*
Kirjoittanut: P-M (Jäsen)
  • Lähetetty: 10.06.2010 20:31

Lainaus: Ninni

Kyyti paikan päälle järjestyy ja tarkempia tietoja mm kuvausaikataulusta ym saa Ninnuskalta kysellä!

Jos minäkin vielä mahdun kyytiin ja asukokonaisuus musta samettimekko (joka minulla oli Janne Koivuniemen kuvauksissa), kelpaa mustan satiinisen tai mustan brokadikorsetin kanssa, lähden mielelläni. Molemmat korsetit melko tavallisen mallisia overbusteja.

Muoksis: Mekon alle ajattelin vielä laittaa tyllihameen (ei näy mekon helman alta).
Viesti

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit