Gootti.net

Provinssirock 2010

Kirjoittanut: gothicknight (Jäsen)
  • Lähetetty: 11.06.2010 20:44
Varma en ole, onko tästä aiheesta jo sanottu mitään, mutta ajattelin kuitenkin kysäistä.
Eli täällä E-Pohjanmaan sydämessä tapahtuu ja rytkyy pian niin että tanner tömisee, ja ajattelin kysyä onko tapahtumaan tulossa foorumilaisia? Voisi pitää pientä miitin tapaista, ainakin itse olen koko lauantain liikenteessä, grillausta ja sen sellaista. Helpot oltavat, kun asuu kilsan päässä päälavalta .
Mutta tällaista asiaa, olkaahan aktiivisia, niin saataisiin miitti aikaan.
Kirjoittanut: Vampiric_ (Jäsen)
  • Lähetetty: 11.06.2010 22:57
Minä olen muruni kanssa tulossa, mutta vain sunnuntaiksi.
Kirjoittanut: Layil (Jäsen)
  • Lähetetty: 12.06.2010 10:36
Meitsi on töissä siellä Foster's pubissa, että sinne voi tulla ostamaan multa viinaksia pinkki tucca niin erotun. 2h töissä 2h vapaalla meiningillä mennään koko viikonloppu.
  • Lähetetty: 18.06.2010 21:41
No niin, tetsaamasta on palattu ja festarit ovat käynnistyneet. Onko totta, että eteläpohjanmaan gootit ovat näin hiljaista sorttia, etteivät itsestään pidä mitään elämää? Tulkaahan grillaamaan ja juomaan, ja katotaan, josko saataisiin ujoimmatkin teistä avautumaan
Kirjoittanut: Kalmankoura (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 23.06.2010 21:26
Tämmösiä sitten lukasin vasta nyt jälkeenpäin. No enää ei tarvihe kysyä Vampiric_:lta että olitkos provinssissa, olin näkevinäni? Selvis kysymättäkin.
  • Lähetetty: 26.06.2010 04:10
Tämän aiheen voinee jo lukottaa, sen verran vähänlaisesti oli asiaa väellä.
Kirjoittanut: kuopassa (Ylläpitäjä)
  • Lähetetty: 26.06.2010 04:13
Katsotaan vielä jonkin aikaa josko joku festareilla käynyt goottinettiläinen hoksaisi tämän ketjun. Otitko muuten gothicknight fotoja tapahtumasta?
  • Lähetetty: 26.06.2010 14:50
Valitettavasti kamerani on sanonut sopimuksensa irti toiminnasta, vaan eräs Kalmankoura on räpsinyt jokusen kuvan tapahtumasta, joten kysäiseppä häneltä mikä on kuva tilanne. Kaippa ne jonnekkin netin bittiviidakoon eksyvät
Kirjoittanut: Vampiric_ (Jäsen)
  • Lähetetty: 26.06.2010 15:07
Eli sulle tapahtu samat kun mun Rammstein kuville. Suosittelen lataamaan kuvien palautus ohjelman netistä, saa sitten kamerasta&tietokonee jostai uumenista ongittua ne takaisin
Kirjoittanut: Kalmankoura (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 30.06.2010 00:25
Jaa kuvia kyselty, no tässä ois miu kuvat: Provinssi 2010
Viesti

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit