Gootti.net

Vaasa - miitti (joskus syksyllä)

Kirjoittanut: Layil (Jäsen)
  • Lähetetty: 31.10.2010 14:15
Mä oon tulossa Vaasaan ehkäpä 5.11. - 7.11
Kirjoittanut: momentumi (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 31.10.2010 18:36

Lainaus: Anyxia

Jos joskus haluut seinäjoella miittiä pitää ni mä oon kyl sieläkin ite käyn koulua siellä !

Sitä vois kattoa myöhemmin sielläpäin!
Kirjoittanut: Evelyn (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 31.10.2010 23:13
Itse käyn Seinäjoella lähes joka viikonloppu, koska minulla on (vielä ainakin) poikaystävä siellä. Ja juuri tämän takia harvoin olen viikonloppuisin Vaasassa, joten todennäköisimmin joudun perumaan miitin kans. Harmi, koska Layilia olisi pitkästä aikaa ollut kiva tavata IRL!
Kirjoittanut: Layil (Jäsen)
  • Lähetetty: 01.11.2010 07:02

Lainaus: Evelyn

joten todennäköisimmin joudun perumaan miitin kans. Harmi, koska Layilia olisi pitkästä aikaa ollut kiva tavata IRL!

Mies mukaan! Problem solved
  • Lähetetty: 01.11.2010 18:02
Kyllä hän varmaan muuten tulis mielellään, mut hän taitaa olla töissä lauantaina. En kyllä täysin varma oo eli kysäisen asiaa
Kirjoittanut: SnowWhite- (Jäsen)
  • • Muokkasi: SnowWhite-
  • Lähetetty: 01.11.2010 18:28
Harmi..Toivotaan nyt ettei miitti kuivu ihan kokonaan kasaan, koska olisin innolla tulossa. Miehet ja muut mukaan vain!
Kirjoittanut: Anyxia (Jäsen)
  • Lähetetty: 02.11.2010 10:44
Noniin, valitettavasti joudun ilmoittamaan että joudun perumaan myös lauantain. Tosiaan kun ainoa päivä kun saan talon käyttöön viettääkseni synttäreitäni, joudun pitämään ne tuolloin. Menee liian myöhälle sitten jos miittaamme vasta kuudelta kun silloin olisi hyvä jo olla valmistelemassa. Mutta toivottavasti voimme miitata myöhemminkin, olisi niiiiiiin kiva tavata teitä kaikkia! Odotin niin innolla tätä miittiä, mutta nyt en voi tilanteelle mitään toivottavasti saahaan joskus miitattua uudestaan niin et mahd. moni pääsis paikalle.
  • Lähetetty: 02.11.2010 14:06

Lainaus: Anyxia

Mutta toivottavasti voimme miitata myöhemminkin, olisi niiiiiiin kiva tavata teitä kaikkia!

Mäki varmistan perumiseni, poikaystävällä on bänditreenit lauantaina ja itselläkin on kasaantunut kouluhommia. Mutta eiköhän tässä ehditä miitata, tavataanpa sitten Vaasassa tai Seinäjoella. Ja Layil muistaa sit kans ilmoitella aina kun on tulossa Vaasaan!
Kirjoittanut: SnowWhite- (Jäsen)
  • Lähetetty: 02.11.2010 20:39
Harmi homma, että miitti kuivui kasaan.
Kirjoittanut: Anyxia (Jäsen)
  • Lähetetty: 03.11.2010 08:06
On kyl todella harmi, odotin niin paljon tätä Pitää vaa järkätä myöhemmin miittiä. Asun Vaasan ja Seinäjoen välissä, että kummassa tahansa onkaan miittiä niin olen tulossa Pitää vaa sopia joku aika kun kaikille sopii.
Viesti

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit