Gootti.net

Finncon-Animecon 2011, 14.-17.7 Turku

Kirjoittanut: Giffirt (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 09.05.2011 19:33
Meikäläinen tulee ihan mieluusti miittiin, mutta sellainen este on, että 16.pv olen tanssimassa kaverin häitä. Finnconissa varmasti kuitenkin käyn. Ainakin 15.pv. 17.pv osallistumiseni riippuu pitkälti siitä, kuinka tehokkaasti niitä häitä sitten tulikaan taas tanssittua.
Kirjoittanut: Sennay (Nimetön)
  • Lähetetty: 09.05.2011 21:48
Minä ainakin olen paikalla, tosin cossiasussani, mutta olen kumminkin. Mukavaa, jos mahdollisimman moni pääsisi paikalle.
Kirjoittanut: Lily Symphony (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 29.05.2011 04:34
Kaveri meinaa lähteä tuonne ja lupasi kyydinkin, joten mahdollisesti saattaisin paikalle ilmestyä ihan mielenkiinnosta, kun en koskaan Finn-/Animeconissa ole ollut (vaikken mikään kummankaan alan suurharrastaja ole). Goottinettimiitti olisi sinänsä yksi hyvä syy lisää lähteä mukaan. Hmm-hmm.
Kirjoittanut: Andy (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 09.06.2011 19:15
Täyskö varata ihan virallinen miittiaika ja järjestää ihan viralliseks osaks ohjelmaa vei mennäänkö vaan jonnekin pikniköimään ilman sen erikoisempia? Olisko esimerkiks... Goottipiknik lauantaina 16.7. jossain yliopistonmäen nurmiläntillä, tapaaminen joskus puolenpäivän aikaan vaikka Yo-talo A:n edessä?
  • Lähetetty: 09.06.2011 19:27
Minulle ainakin sopisi lauantaille johonkin aikaan, jossain päin conialuetta. Pääsääntöisesti kumminkin osallistun itse conitapahtumaan mm. cossaten ja tapahtumissa ravaten, mutta tahdon osallistua myös goottimiittiin. Aikatauluni on kyllä toistaiseksi auki, joten puolenpäivän aikaan sopii ainakin minulle.
  • Lähetetty: 10.06.2011 16:02
Mikäli miitti on lauantaina, niin minulta jääpi valitettavasti osallistuminen väliin. Maanantaina olisi tarkoitus päästä paikalle, silloin voi tulla nykimään hihasta. Todennäköisesti itse hengailen enimmäkseen finnconin puolella, animecon ei kiehdo yhtä paljon.
  • Lähetetty: 12.07.2011 14:26
Nostelenpa vähän tätä ketjua näin lähestyvän viikonlopun alla.

Kuinka moni nyt sitten olisi tulossa miittiin ja kumpi päivä sopisi paremmin, lauantai vaiko sunnuntai?
Kaikki vain rohkeasti miittaamaan ja tutustumaan uusiin ihmisiin ja näkemään vanhoja tuttuja. Jos joku minut tunnistaa lauantaina violetissa pitkässä peruukissa, Naruton Uzuki Yûgaona tai sunnuntaina Asukana, koulutyttöpuvussa, päässäni todella pitkä, vaaleanruskea peruukki, niin saa ihmeessä tulla tervehtimään.
Kirjoittanut: Faery (Nimetön)
  • Lähetetty: 12.07.2011 15:11
Tarkoitus oli mennä perjantaina ja lauantaina, mutta kun majoitus hommat epäonnistui saattaa jäädä koko reissu käymättä. Mahdollisuus on vielä, että käyn päivän reissun perjantaina tai lauantaina.
Epävarmaa vielä.

Jos satun kuitenkin lähtemään, niin ehkä uskaltaudun miittiinkin. Sunnuntai ei kyllä käy.
  • Lähetetty: 12.07.2011 16:40
Olen takuuvarmasti paikalla perjantaina jos joku haluaa miittailla silloin. Lauantaina en pääse lainkaan paikalle aiemmin mainituista syistä. Sunnuntaina olen paikalla ihan riippuen siitä, mikä on krapulaprosenttini.
Kirjoittanut: Faery (Nimetön)
  • Lähetetty: 14.07.2011 22:13
Olen lauantaina paikalla kiertelemässä. Paljon ohjelmaa, jossa haluaisin käydä, eli pitää sitä yrittää rajata.

Turku on sen verran tuntematon paikka, että yritän vielä tutkia karttoja.
Viesti

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit