Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Kuopioon miittiä?

Kirjoittanut: Capitaine Ina (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 04.01.2013 14:52
No niin, vuosi on vaihtunut. Olisiko ihmisillä kiinnostusta miittiin vielä tämän kuun puolella?
Kirjoittanut: BronzeRain (Aktiivi)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 11.01.2013 19:24
Tämän kuun viimeisenä viikonloppuna suuntaan Tampereelle, ja viikon päästä lauantaina on kaverin tuparit, mutta ensi viikon perjantai esim. sopisi minulle.
Kirjoittanut: byron (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 11.01.2013 21:19

Lainaus: BronzeRain

ensi viikon perjantai esim. sopisi minulle.

Tuo ajankohta ei sovi ainakaan minulle, enkä muutenkaan taida sittenkään jaksaa miittailla tässä kuussa. Liikaa kaikkea ohjelmaa näin loman jälkeen.
Kirjoittanut: Idiot (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 12.01.2013 20:02
Jeii, itselleni näillä näkymin käy mikä tahansa viikonloppu tässä kuussa. Toivottavasti tällä kertaa pääsisinkin paikalle..
  • Lähetetty: 13.01.2013 12:12
Ehdotelkaapa vain sopivaa ajankohtaa, meikäläiselläkään ei ole juuri mitään esteitä. Viikonloput on tietysti jees.
Kirjoittanut: MetalHammer (Jäsen)
  • Arvo: Tulokas
  • Lähetetty: 16.01.2013 00:49
Mites alaikäisten laita tähän miittiin, mitä täällä nyt suunnitellaan??
  • Lähetetty: 16.01.2013 08:58
Minusta ainakin miitti jossain ikärajattomassa paikassa olisi jees, esimerkiksi kahvilassa tavattaisiin? Nimim. Oma lehmä ojassa Mitenkä olisi ajankohdan suhteen ensi viikon lauantai? Käy minulle tämänkin viikon loppupuoli mutta järjestelyjen suhteen saattaapi mennä monilla liian tiukalle, vai?
Kirjoittanut: MetalHammer (Jäsen)
  • Arvo: Tulokas
  • Lähetetty: 16.01.2013 19:52
Ens viikonlopulle olen kerennyt jo varata muuta. Olen tulossa Kuopioon tänä lauantaina (19.01.2013) mutta vaan matkukseen oon menossa! Minulle sopisi miitti vaikka sinne! :P
  • Lähetetty: 16.01.2013 21:19
Tässä on taas tämä suomen kielen ongelma, ensi viikon loppu vai ensi viikonloppu :P Mutta en ole tulossa sittenkään jos tänä viikonloppuna miittailette, että siinä tapauksessa meikäläinen droppautuu poies. Ja Matkus muutenkin on vähän änkerö paikka, syrjässä useilta kulkuyhteyksiltä. Mutta hyvä idis sinällään.
Kirjoittanut: BronzeRain (Aktiivi)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 17.01.2013 13:56
Tämä viikonloppu ei käy, on kaikenlaista alkaen töistä ja päättyen kaverin tupareihin ja reiveihin.
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit