Gootti.net

Kuopioon miittiä?

Kirjoittanut: sodium_haze (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • • Muokkasi: sodium_haze
  • Lähetetty: 07.05.2011 02:03

Lainaus: Tristessa

Kyllä vain, sunnuntaina on tarjolla kovaa menoa kuopiolaisille K-Klubilla

Ei ihan ollut sitä mitä hain, kiitti mut mulle riitti nämä klubbailut yms muut. Ja meni muuten syystä tai toisesta täysin ohi koko k-klubi. Lähinnä hain tyyliin 3-8 hengen porukkaa, jolla ois kiinnostusta tehdä muutakin kuin istua baarissa. Makkaraa, nuotio, musaa, ehkä hiukan alkoholiakin, mölkkyä tms. Sitä minä etsin, tai sitten en etsi mitään.

Njoo näin tällä kertaa

Ps. En ole kuopiolainen : )
Kirjoittanut: BronzeRain (Aktiivi)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 04.09.2011 20:14
Hei hops, kun toisessa ketjussakin oli joku muu osoittanut kiinnostusta Kuopion miittiä kohtaan niin pitäisikö minun sitten tuoreena Kuopiolaisena herätellä tätä ketjua henkiin. Olisi kovasti kiinnostusta tutustua tämän suunnan gootikkeisiin edes ihan livenä, niin tietäisi ketä tähyillä ihmisten ilmoilla liikkuessa.
Kirjoittanut: eva (Jäsen)
  • • Muokkasi: eva
  • Lähetetty: 06.09.2011 12:25
sitä samaa olen miettinyt että voitaisiin pitää miittiä kuopiossa missä, monelta? oisi kiva jos joku viitsisi laittaa mulle pikkulettejä yms. Toivoisin että vouitasiin keskustella siitä mistä kukakin pitää!!
Kirjoittanut: Embize (Jäsen)
  • Lähetetty: 06.09.2011 17:26
Minua kyllä kanssa kiinnostaisi miitti! Asun Kuopion lähellä ja olisi helppo tulla sitten Kuopioon.
Kirjoittanut: eva (Jäsen)
  • Lähetetty: 07.09.2011 10:09
oisi kiva kun olisi miitti olisi tulossa mutta kun olen opiskelia niin mulla on sillein että kävisi viikonloput parhaiten
Kirjoittanut: BronzeRain (Aktiivi)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 07.09.2011 11:16
Mjoo, minulle ei niin ole väliä onko viikolla vai viikonloppuna, kunhan ei mene minkään muun kanssa päällekkäin. Olen avoin kaikille ehdotuksille.
  • Lähetetty: 12.09.2011 02:27
Viikonloput sopii parhaiten näillä näkymin minullekkin. Ehdotelkaas nyt jotain.. Jos k-18 miitti olis tulossa niin Ottopoika olisi varmaan ihan jees paikka miitata?
Kirjoittanut: Embize (Jäsen)
  • Lähetetty: 12.09.2011 16:06
Viikonloput käy itsellenikin parhaiten.
Mutta mikähän viikonloppu se olisi? Mulle taitaa käydä melkeimpä mikä vaan.
  • Lähetetty: 13.09.2011 02:18
Näillä näkymin minulle ei käy ainakaan tämä tuleva vkoloppu.. Seuraava?
Kirjoittanut: Idiot (Jäsen)
  • Lähetetty: 13.09.2011 06:52
Kenties voisin itsekin koittaa uskaltautua joukkoonne.. Mullekaan ei käy nyt tuleva viikonloppu, mutta ensi viikolla onnistuisi.
Viesti

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit