Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Kuopioon miittiä?

Kirjoittanut: BronzeRain (Aktiivi)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 20.09.2011 15:34
Sopii oikein mainiosti.
Kirjoittanut: Embize (Jäsen)
  • Lähetetty: 22.09.2011 22:28
Minullekkin käy klo 19 miitti huomenna
Kirjoittanut: sodium_haze (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 23.09.2011 08:25
Tulossa olen avovaimon kanssa, saa nähdä löydänkö sieltä ketään foorumilaista. No Embizen kyllä kun ollaan kertaalleen törmätty ja tunnistan ulkonäöstä..
  • Lähetetty: 23.09.2011 08:52
En ole varma jaksanko tulla miittiin. En eilen kehdannut siitä vielä kirjoittaa.
Mulla on ollut aika hankalaa viime aikoina. Ja nyt sitten joudunkin sairaslomalle
Lievästi sanottuna oma elämä on vähän sekasin. Ja jaksamisen kanssa on ongelmia.
Hävettää myöntää omat ongelmansa ja hävettää sekin jos en kykenekkään tulemaan miittiin.
Mutta minä mietin vielä.
Tulisinkohan minä kuitenkin paikalle?
Haluan olla rehellinen tässä asiassa niin muille kuin itsellenikin.
Ja siksi kerroinkin tästä.
Miitti toisaalta voisi kyllä piristää.
  • Lähetetty: 23.09.2011 14:18
Tein päätökseni. Olen tulossa paikalle
Pakko piristyä tästä.
Kirjoittanut: Idiot (Jäsen)
  • Lähetetty: 23.09.2011 18:28
Nyt jääkin taas miitti välistä.. Ollut pari päivää vähän epävarmaa pääseekö lähtemään, ja nyt sitten kävi niin ettei onnistu. Harmittaa pirusti kun tätä kuitenkin odotin, mutta ensi kerralla sitten!
Kirjoittanut: oneesan (Jäsen)
  • Lähetetty: 13.10.2011 22:34
Sääli kun en ennee asu Kuopiossa... Noo, sitten KUN takasin muutan, niin sitten miittaillaan taas Maaliskuussa voisi miittailla, kun tuun työharjottelluun kot'-Savvoon.
  • Lähetetty: 04.08.2012 19:27
Kiinnostaisiko ketään miitti Kuopiossa?
  • Lähetetty: 07.08.2012 11:14
Ajattelin miittiä tälle kuulle. Paikasta ei ole vielä tietoa. Nyt voisi odotella jos vaikka olisi enemmän kiinnostuneita niin sitten voisi sopia tarkemmin paikasta ja ajankohdasta
Kirjoittanut: Idiot (Jäsen)
  • Lähetetty: 08.08.2012 21:42
Minäkin olisin ehdottomasti tulossa miittiin.
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit