Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Miitti Kampin Roberts Coffeessa 11.2.2011 klo 17->

Kirjoittanut: TaruinenAave (Jäsen)
  • Lähetetty: 02.02.2011 21:46
Hei ihmiset!

Viime Helsingin miitistä on kulunut jo aivan luvattoman pitkä tuokio, joten nyt on aika kokoontua jälleen kahvikupposten ääreen! Ajattelin, että paikka voisi vanha tuttu, eli Kampin Sähkötalon Roberts Coffee ja aika perjantaina 11.2 klo 17 eteenpäin. Tervetuloa siis kaikki uudet ja vanhat, halukkaat ja haluttomat (eiku...)
  • Lähetetty: 05.02.2011 15:55
Hmm... Onko tosiaan niin, ettei helsinkiläiset ole enää ollenkaan halukkaita miittailemaan? :/
Kirjoittanut: Heetteri (Ex-inkvisiittori & Miss Halloween 2008)
  • Lähetetty: 05.02.2011 18:22
Siltä vähän vaikuttaisi. :P
Kirjoittanut: Elegia (Aktiivi)
  • Lähetetty: 05.02.2011 19:47
Itseäni juuri huvittaisi joku miitingin näköinen, mutta ikävä kyllä ei ole taaskaan mitään takuita että olisi rahaa juuri tuona päivänä. :/ Mutta yrittäkääs nyt kumminkin järkkäillä jotain! Jos itse sitä rahaa vaikka saisikin...
Kirjoittanut: Jenaldo (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 05.02.2011 20:54
Mie ainakin olen tulossa jos miittiä vain kasaan saadaan, edellisestä tosiaan kun on jo niin laittoman pitkä aika.
  • Lähetetty: 05.02.2011 22:25
Toivottavasti saataisiin miitinpoikanen pystyyn! Tosiaan minä ja Ninni nyt ainakin tulemme, jos vain on edes muutama halukas miittaaja. Onhan tässä vielä muutama päivä aikaa ilmoittautua...
Kirjoittanut: Piiskansiima (Jäsen)
  • Lähetetty: 06.02.2011 09:57
Mulle ei sovi perjantait muiden kiireiden vuoksi... :/
Kirjoittanut: P-M (Jäsen)
  • Lähetetty: 07.02.2011 14:39
Minullakin olisi kiinnostusta, mutta minullekaan ei juuri ko. päivä sovi.
Kirjoittanut: Suokas (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 08.02.2011 00:25
sattupa sopivasti työt tuolloin
Kirjoittanut: SuZiC (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 08.02.2011 08:02
Samoilla linjoilla muutaman muun kanssa. Eli tapaisin todella mielelläni goottinettiläisiä ihan kasvotusten, koska olisi tosi kiva nähdä ihmisiä tekstien takana. Ko. päivä vaan on minulle huono.
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 8 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit