Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

3.-4.9.2011 Tracon VI, Tampere

Kirjoittanut: Sennay (Nimetön)
    • Lähetetty: 09.05.2011 22:08
    Hei!

Kun täällä kerta on näitä animen/mangan/japanin harrastajia, niin kiinnostaisi tietää, että kuinka moni on mahdollisesti tulossa kyseiseen tapahtumaan? Itse osallistun ainakin, ja olisi mukava tavata foorumilaisia. Tietenkin tämä koskee muitakin, kuin vain harrastajaihmisiä. Tampereellahan meitä synkiöitä riittää.. Ja jos tämmöinen ketju oli jo olemassa, niin saapi liittää siihen tämän/poistaa jne..
    Kirjoittanut: Elsie (Jäsen)
    • Arvo: Edistynyt
    • Lähetetty: 17.07.2011 17:06
    Hyvin suurella todennäköisyydellä sieltä löydän itseni, kun täällä Tampereella asun. Olisi neljäs Tracon minulle.
    Kirjoittanut: Atum (Jäsen)
    • Arvo: Tulokas
    • Lähetetty: 17.07.2011 21:47
    Tulossa ollaan. Tracon on yksi niistä harvoista tapahtumista, joissa tulee käytyä joka vuosi.
    Kirjoittanut: Destructive (Jäsen)
    • • Muokkasi: Destructive
    • Lähetetty: 21.07.2011 17:21
    Saatan olla tulossa. Ei ole vielä ihan varmaa mutta mitä luultavimmin olen paikalla =)
    Kirjoittanut: Hartmann (Jäsen)
    • Lähetetty: 25.07.2011 21:14
    Olin viime vuonna ja ellei mitään mullistavaa tapahdu, olen tänäkin vuonna.
    Kirjoittanut: Faery (Nimetön)
    • Lähetetty: 27.08.2011 19:15
    Nostanpa tämän topicin ylös ja ilmoitan, että itsekin olen menossa. Ensimmäinen tracon minulle ja yöpyminen koulussa.

Mietin nyt vain miten sinne menisin. Junalla tietysti, isäkin lupautui vievänsä ja sitten olen miettinyt jotain kimppakyytiä johon voisi osallistua. Itse kun en vielä korttia omista.
    Kirjoittanut: groomeri (Aktiivi)
    • Arvo: Mahtigootti+
    • Lähetetty: 28.08.2011 08:34
    Tuolla "miittiä tampereelle" ketjussa olemme pohdiskelleet samalle viikonlopulle miittiä. Itse en ole anime/manga/muuta vastaava harrastaja, mutta mitä mieltä olisitte jos vaikkapa Sorsapuistoon kokoontuisi porukkaa gootti.netistä? (teidän olisi helppo käydä siinä pistäytymässä, kun eikös tapahtuma ole Tampere talossa) ja meidän ei-harrastajien olisi helppo siellä hillua ja vaikka pitää piknikkiä.
    Kirjoittanut: Sennay (Nimetön)
    • Lähetetty: 28.08.2011 14:03

Lainaus: groomeri

Tuolla "miittiä tampereelle" ketjussa olemme pohdiskelleet samalle viikonlopulle miittiä. Itse en ole anime/manga/muuta vastaava harrastaja, mutta mitä mieltä olisitte jos vaikkapa Sorsapuistoon kokoontuisi porukkaa gootti.netistä? (teidän olisi helppo käydä siinä pistäytymässä, kun eikös tapahtuma ole Tampere talossa) ja meidän ei-harrastajien olisi helppo siellä hillua ja vaikka pitää piknikkiä.

Kuulostaa hyvältä idealta. Minulle ainakin sopii. Pitääpä käydäkin lukemassa teidän miittisuunnitelmat kyseisestä ketjusta. Kiitos Groomeri! *kiittää ja kumartaa*
      Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 2 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
      Järjestä treffit