Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Ropecon 2011 Espoon Dipolissa 29.-31.7.

Kirjoittanut: Heetteri (Ex-inkvisiittori & Miss Halloween 2008)
    • Lähetetty: 08.07.2011 13:49
    Suomen suurin roolipelitapahtuma Ropecon järjestetään jälleen Espoon Otaniemessä Dipolin tiloissa heinäkuun lopussa! Tapahtuman teemoina ovat sankarit ja kotimaisuus. Kunniavieraiksi saapuvat monen roolipelaajan sankarihahmo Frank Mentzer ja lupaavan uran luonut Erik Mona.

http://www.ropecon.fi/

Tulijoita tänä vuonna?
    Kirjoittanut: Iiriva (Miss Halloween 2006 & 2007)
    • Lähetetty: 08.07.2011 13:59
    Minä ja mieheke yritämme yhtenä päivänä mahdollisesti paikalle, vaikka en tälläkään kertaa pukeudu teeman mukaan.
    Kirjoittanut: Giffirt (Jäsen)
    • Arvo: Mahtigootti+
    • Lähetetty: 08.07.2011 19:15
    Uskollisesti jo vuosia käynyt. Väliin ei jää tälläkään kertaa, ellei nyt jotain ihan erityisen ikävää pääse tapahtumaan.
    Kirjoittanut: Jenaldo (Jäsen)
    • Arvo: Mahtigootti
    • Lähetetty: 09.07.2011 10:25

Lainaus: Giffirt

Väliin ei jää tälläkään kertaa,

Sama täällä, kovasti kyllä yritin uhota että en tule mutta kai sitä on vaan hilattava itsensä paikalle niin kuin muinakin vuosina.
    • Lähetetty: 09.07.2011 12:13
    http://conbase.ropecon.fi/programs/public Ohjelmakin on nyt julkaistu. Onko ihmisillä suunnitelmia mihin osallistutte? Muutama kiinnostava esitelmä tuolla vaikuttaisi olevan, ja larpeista kiehtoisi tuo Dahlia-tädin teekutsut, mutta en ole kauhean kokenut larppaaja niin pistää miettimään uskaltaako osallistua, kun tuota ei ole merkitty aloittelijaystävälliseksi. Mutkun Lovecraft.

Entä onko ihmisillä kiinnostusta pienimuotoiseen miittiin Ropeconin yhteydessä? Tänä vuonna ennakkoon näyttäisi siltä että 'Coniin on tulossa poikkeuksellisen paljon tuttuja, mutta ihan mielellään sitä uusiakin ihmisiä siellä tapaisi.
    Kirjoittanut: Ratpick (Jäsen)
    • Lähetetty: 11.07.2011 12:14
    Tahtoisin tulla, mutta mulla ei myöskään ole tänä kesänä varaa toivoa kokonaista viikonloppua vapaaksi, koska pitää säästää rahaa kesän lopulle Drop Deadiin. Jos käy niin hyvä tuuri, että edes kaksi noista päivistä sattuu olemaan vapaana, tulen varmaan pyörimään alueelle ja etsimään truu old skool pöytäpelejä joita pelata.
    • Lähetetty: 28.07.2011 08:26
    Minua saa tulla moikkaamaan koko Conin ajan jos sattuu olemaan paikalla! Tulen perjantaina paikalle jo kolmelta, ja seuraavana päivänä tietty mahdollisuuksien mukaan aikaisin.
    • Lähetetty: 28.07.2011 22:12
    Mikäli bongaatte mustatukkaisen, mustaan paitaan ja ruskeaan isoilla taskuilla varustettuun hameeseen pukeutuneen tyypin, se olen todennäköisesti minä. Olalla roikkunee tummanruskea nahkalaukku ja kaulassa hopeinen hammasrataskoru. Hyvin mahdollisesti joku seurueestamme kannattelee pientä Cthulhu-pehmolelua, joka uskollisesti on jo useamman Conin reissannut kanssamme. Kuvaus on melko geneerinen, mutta coneilen siviilivaatteissa joten niin olen minäkin. Tottelee nimiä Sohvi, Indi ja Giffirt.

Karavaanimme saapuu varmasti jo ennen kolmea, koska yksi meistä tulee töihin Coniin, joten minut voinee bongata Dipolin lähipuskista jo ennen ovien aukeamista. Jos tunnistan jonkun, koitan tulla juttelemaan, mutta kykyni tunnistaa ihmisiä valokuvien pohjalta on melko olematon. Saatan kuitenkin olla se tyyppi, joka pälyilee teitä epäilevän näköisenä, kun mietin että onko toi se vaiko eikö.
    • Lähetetty: 29.07.2011 06:59

Lainaus: Giffirt

Dipolin lähipuskista jo ennen ovien aukeamista. Jos tunnistan jonkun, koitan tulla juttelemaan, mutta kykyni tunnistaa ihmisiä valokuvien pohjalta on melko olematon.

Minut tunnistaa tänään pitkistä, punaisista hiuksista ja punaisesta Bazinga -paidasta, jota en hennonut jättää kotiin.
      Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
      Järjestä treffit