Gootti.net

SYN/\PSI <3 Tragic Disco! Perjantai 16.9.2011. Wäiski, Helsinki.

Kirjoittanut: Blackrat (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 19.09.2011 18:55

Lainaus: Heetteri

joten ei tarvitse nyt sitten olettaa että kaikki kys. pöydässä istuneet ovat elitistipaskoja, huonoja ihmisiä ja pönöttäjiä.

Minä ainakin olen.
Kirjoittanut: Desternia (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • • Muokkasi: Desternia
  • Lähetetty: 19.09.2011 19:14
...
Kirjoittanut: Piiskansiima (Jäsen)
  • Lähetetty: 19.09.2011 19:30

Lainaus: Desternia

Meidän porukka vain hiukka ihmetteli käytöstänne

Ja minä hieman ihmettelen sitä, miten iloisesti koko posse niputetaan samaan vaikka itse en ollut edes paikalla juuri siinä, osallistunut kyseiseen välikohtaukseen tai edes huomannut koko häppeninkiä. Mutta joo, tokihan olin siinä varaamassa pöytää kun sen ääressä istuin x-monta minuuttia ennen.

...ja eikö tätä nyt olisi voinut puida siinä paikan päällä...?
Kirjoittanut: Desternia (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 19.09.2011 20:31
Tästä syntyi nyt liikaa häsää. I rest my case.
Kirjoittanut: Ratpick (Jäsen)
  • Lähetetty: 24.09.2011 17:39
Halusin vaan tulla todistamaan tähän keskusteluun, etten ole pelkästään *********** tonttu jota ei kiinnosta mikään: haluaisin antaa suuret kiitokset sekä Synapsin että Tragic Discon järkkääjille. Tragic Discon porukalle hyvästä musiikista ja fiiliksestä, Synapsin järkkääjille siitä, että he toteuttavat tälläisiä kahden kerroksen bileitä! Pakko myöntää, olen ollut aiemmin pikkasen varautunut Synapsin suhteen, koska en välitä musiikillisesti goottiskenen siitä puolesta mitä Synapsi edustaa, mutta tälläiset kahden kerroksen bileet ovat mahtavia ja ainakin omasta mielestäni edesauttavat goottiskenen eheyttä ja murtavat perinteisiä käsityksiä "niistä" EBM- ja industrialgooteista ja "meistä" old-school- ja post-punkgooteista.

Kuuntelette te silti ihan paskaa musaa, mutta love you all.
Kirjoittanut: emanon (Inkvisiittori)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • • Muokkasi: emanon
  • Lähetetty: 29.09.2011 08:30
Noiden tuolien ja pöytien järjestely on useimmiten langennut mun vastuulle, ne kun oli esimerkiksi tuona iltana siellä yläkerran tanssilattialla kasattu yhdeksi pitkäksi varmaan 30 hengen pöydäksi, josta ne piti järjestellä sivummalle, joskus ollaan onnistuttu paremmin järkkäämään istumistilaa - joskus vähän huonommin. Toivottavasti jengi mahtuu jatkossa paremmin istumaan

Kiitokset Ratpickille kommenteista, mukava että viihdyit vaikka huonosta musiikkimausta poikaparka kärsitkin
Kirjoittanut: Blackrat (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 29.09.2011 12:39

Lainaus: emanon

Noiden tuolien ja pöytien järjestely on useimmiten langennut mun vastuulle

Saanko siis syyttää sua siitä että se sohva oli helvetin perseessä?
  • Lähetetty: 30.09.2011 04:31

Lainaus: Blackrat

Saanko siis syyttää sua siitä että se sohva oli helvetin perseessä?

Toki, mutta syytön kait se sohva siihen on, jos sen helvetin perseesi siihen ahtaat Mutta tosiaan, ei sinne uusia kalusteita varmaankaan olla hankkimassa sinunkaan persettä miellyttääkseen, tai ainakin se on puhtaasti ravintolan oma homma. Me roudarit vaan koetetaan siirrellä olemassa olevat kalusteet niin, että sinne mahtuisi järkevästi ihmiset olemaan.
Kirjoittanut: Ratpick (Jäsen)
  • Lähetetty: 01.10.2011 13:27

Lainaus: emanon

Kiitokset Ratpickille kommenteista, mukava että viihdyit vaikka huonosta musiikkimausta poikaparka kärsitkin

Mutta niin kauan kuin järkkäätte kahden kerroksen bileitä minä ja mun huono musiikkimaku pysyy toisessa kerroksessa aiheuttamatta teille häiriöitä.

Paitsi jos te järkkäätte joskus old school indu/EBM bileet, sit mä tuun tykittää musaa yläkertaan ihan *******.
  • Lähetetty: 03.10.2011 20:24

Lainaus: Ratpick

Mutta niin kauan kuin järkkäätte kahden kerroksen bileitä minä ja mun huono musiikkimaku pysyy toisessa kerroksessa aiheuttamatta teille häiriöitä.

Paitsi jos te järkkäätte joskus old school indu/EBM bileet, sit mä tuun tykittää musaa yläkertaan ihan *******.

Old School Industrial ja Old School EBM kuulostaa jo sellaiselta kamalta mitä useampikin Syn/\psissa vieraileva DJ soittaa varmasti mielellään, joten suosittelen rohkeasti lähettämään biisitoiveita seuraaviin bileisiin. Paras tapa lienee lähestyä DJ:tä toiveella ennakkoon, niin tulee oikeat levyt mukaan

Pitäisi varmaan itsekin omien keikkojen yhteydessä jälleen muistaa mainostaa, noiden biisitoiveiden lähettämisen mahdollisuudesta. Mitään ihan järkyttävää paskaa en kyllä lähde soittamaan, tästä esimerkkinä taannoinen Findustry tapahtuma, jossa lippalakkisten hupparipoikien ryhmä tuli pyytämään Jare & VilleGalle - Häissä pienissä päissä -biisiä. Repesin pyynnölle täysin, eikä kyllä jätkilläkään enää siinä vaiheessa pitänyt pokka
Viesti

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 2 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit