Gootti.net

28.3 Goottimiitti Turmion Kätilöiden keikalle MetalOrgyyn!

Kirjoittanut: Trixena (Jäsen)
    • Arvo: Edistynyt
    • • Muokkasi: Trixena
    • Lähetetty: 28.02.2013 12:30
    Elikkä! Goottimiitti TK:n keikalle Helsingin Nosturiin.
    Liput ovat 20e per nokka, ja liput voi tilata http://www.tiketti.fi/MetalOrgy-Nosturi-Helsinki-l ippuja/17571 tuosta osoitteesta.
    Keikalla esiintyvät myös bändit Deathchain, Fear of Domination ja Cold Cold Ground, niitäkin voitaisiin mennä katsomaan.
    Keikka alkaa yhdeksältä ja voitaisiin tavata puoli yhdeksältä etuovien edessä. Minä en ole Hesan Nosturissa koskaan käynyt, joten en ole ihan täysin varma, minkälainen paikka se on.
    Ihmiset voivat myös halutessaan antaa minulle yksityiseen puhelinnumeroitaan, että saan heidät kiinni ja voin kertoa, missä me tapaamme.
    Tämä miitti on vähän kuin hyvitys sille miitille joka peruuntui oliko se nyt kesällä, jota povailin IRC-Gallerian Gootti.net -yhteisössä.
    Kaikki halukkaat saavat tulla mukaan miittiin.
    Kirjoittanut: Kalmankoura (Jäsen)
    • Arvo: Mahtigootti
    • Lähetetty: 28.02.2013 12:39
    Tiketissä lukee että ovet aukeavat kelo 21, mutta tapahtuman FB-sivulla lukee että tapahtuma alkaa klo 20. Mikäli ensimmäinen bändi soittaa klo 21, niin voihan miitti alkaa vaikka kuinka aikaisin
    vaikka jossain kahvilassa, niin ehtii tutustuakin, kun ei keikkojen aikaan kuitenkaan mitään kuule.

Itselleni Nosturi on tuttu paikka monien aiempien keikkojen tiimoilta. Minä en pahemmin ole galleriaa käyttänyt vuosiin ja silloin kun siellä käy niin yhteisöjen keskustelut menevät kyllä usein ohitse. Tätä seuraan aktviivisemmin.
    • Lähetetty: 28.02.2013 12:50

Lainaus: Kalmankoura

Tiketissä lukee että ovet aukeavat kelo 21, mutta tapahtuman FB-sivulla lukee että tapahtuma alkaa klo 20. Mikäli ensimmäinen bändi soittaa klo 21, niin voihan miitti alkaa vaikka kuinka aikaisin
    vaikka jossain kahvilassa, niin ehtii tutustuakin, kun ei keikkojen aikaan kuitenkaan mitään kuule.

Oho! En ole tuota huomannutkaan. Eli alkaako se nyt yhdeksältä vai kahdeksalta?
    Jos ovet aukeavat kahdeksalta, miitti voisi siirtyä hieman aikaisempaan, että tosiaan ehdittäisiin tutustuakin. Minulla vain loppuu koulu kolmelta, sitten pitäisi ehtiä meikata ja matka Helsinkiin kestää kaksi tuntia, joten en hirveästi voi miittiä aikaistaa.
    Ehdotit kahvilaa, minäkin mietin sitä, mutta en sitten sanonut siitä mitään kun en tiedä yhtäkään kahvilaa tuolta alueelta.

Lainaus: Kalmankoura

Minä en pahemmin ole galleriaa käyttänyt vuosiin ja silloin kun siellä käy niin yhteisöjen keskustelut menevät kyllä usein ohitse.

Kyllä, lupasin siellä miitin ja kyseiseen miittiin oli tulossa yli kymmenen ihmistä. Henkilökohtaisten ongelmien takia en sitä sitten pystynyt järkkäämään. :/
    • Lähetetty: 13.03.2013 08:35
    Kukaan muu tulossa?
    Kirjoittanut: Nordis (Jäsen)
    • Lähetetty: 13.03.2013 12:14
    Missä te miittailette? Keikalle en ole tulossa, mutta jos tää on jossain muualla niin voisin pyörähtää. Eikö seuraava päivä ole vielä pitkäperjantai? Jos porukkaa riittää niin miittinkiähän voi jatkaa vaikka kuinka pitkään vaikka osa porukasta keikalle lähtisikin
    Kirjoittanut: Nefegor (Jäsen)
    • Arvo: Asiantuntija
    • Lähetetty: 13.03.2013 19:26
    Vois kattoa jos tulis keikalle... Ja sitä ennen kahvilaan, miten olis esim Club Prkl? Enkyl osaa viel sanoa yhtään, mahtaskohan ovellekin riittää lippuja hmm...
    • Lähetetty: 27.03.2013 20:43
    Okei. Olen kahdeksalta Kampissa, kaukoliikenteen bussien luona. Voitaisiin kokoontua sinne. Sieltä on 1,6 km matka Nosturille ja kävelyyn pitäisi mennä noin 20 min.
    Kirjoittanut: Kalmankoura (Jäsen)
    • Arvo: Mahtigootti
    • Lähetetty: 27.03.2013 20:51
    Mie oon menossa klo 20 jo Nosturiin, mutta saattaa olla että tunnistan Trixenan sitten siellä.
      Viesti

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
      Järjestä treffit