Gootti.net

Front Line Assembly 11/12.6.14 Helsinki/Tampere

Kirjoittanut: Vanadium-I-Ching (Jäsen)
    • Arvo: Edistynyt
    • • Muokkasi: Vanadium-I-Ching
    • Lähetetty: 14.06.2014 03:07
    Hoi!

Kävikö kukaan jommalla kummalla noista kahdesta keikasta, ja onko jollakin settilistat tiedossa? Olin tällä kertaa niin fiksu, että menin Helsingistä Tampereelle niiden keikalle, koska en tiennyt niiden esiintyvän myös Helsingissä! Monet biisit oli uudempia ja mulle tuntemattomia - siksi kyselen Tampereen settilistaa, ja Hesan settilistasta olen kiinnostunut, koska haluan tietää missasinko jotain tärkeää. Mahtava keikka oli joka tapauksessa!
    Kirjoittanut: Kalmankoura (Jäsen)
    • Arvo: Mahtigootti
    • Lähetetty: 03.07.2014 17:56
    Tampereen keikalla tuli synttäreitäni fiilisteltyä, kun menneinä vuosina kuuntelemani bändi kerta tuli esiintymään. Settilistasta ei mitään tietoa.
    Kirjoittanut: emanon (Inkvisiittori)
    • Arvo: Mahtigootti+
    • Lähetetty: 14.07.2014 23:50
    Enpä osaa varsinaista settilistaa sanoa, mutta olin kovin tyytyväinen tuohon keikkaan. Ne ylimääräiset perkussiot toi hyvin lisää munaa siihen meininkiin!
    Tuommosen videon otin kännykällä Helsingissä: http://www.youtube.com/watch?v=R1Q9rpnxddY
    Kirjoittanut: Vanadium-I-Ching (Jäsen)
    • Arvo: Edistynyt
    • • Muokkasi: Vanadium-I-Ching
    • Lähetetty: 15.07.2014 01:14
    Ai ne Billin soittamat? Joo, toimi oikein hyvin.

Kas, sinäkö tuon videon otit? Olen näköjään youtube-googlettanut tuon jo joskus aiemmin. Hyvä video! [ˈtæmpiəɹ ] Itse otin tällaisen pikku pätkän siitä Tampereen keikasta ihan vain näön vuoksi, kun oli pakko saada edes jonkin verran liikkuvaa kuvaa taltioiduksi keikasta. https://www.youtube.com/watch?v=zLjrrVpavwc
      Viesti

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
      Järjestä treffit