Gootti.net

Helsinki miitti 13.7 klo. 15.00

Kirjoittanut: YönKirahvi (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • • Muokkasi: YönKirahvi
  • Lähetetty: 26.06.2014 12:39
Heips,
Elikkä pidämme piknikin kaivopuistossa klo 15.00 alkaen. Kaikki osallistujat velvoitetaan tuomaan muonitusta! (mutta jos sään jumalat eivät suosi pikniköintiämme menemme kaivopuiston johonkin kahvilaan, tämä selvinnee ensi viikon lopussa) Toivoisin, että myös mahdollisista foorumin ulkopuolisista osallistujista ilmoitettaisiin tähän ketjuun

(alkuperäinen viesti)

Olen tässä pohtinut, että olisi kiva pitää jonkin sortin 'kesäinen' Helsinki hengailu/piknik miitti. Itse en ole tällä sivulla paljoa pyörinyt, mutta uusiin ihmisiin tutustuminen ja porukalla ajan vietto houkuttelee.

Tosiaan ehdottaisin piknik-miittiä säävarauksella. Jos sataa tai on talvi keskellä kesää menemme johonkin kivaan kahvilaan.

Osallistuu(?) :
YönKirahvi
Apeus
Poison
Chrystalis
Elisabet Addams
Kalmankoura(?)
RumaMursu +1
Kirjoittanut: kuopassa (Ylläpitäjä)
  • Lähetetty: 26.06.2014 19:58
Lisäksi ainakin eva oli tai on kiinnostunut pääkaupunkilaisten kanssa miittailusta. Toivottavasti Helsinkiin saatte Helsingin suunnalle jotakin miitin tapaista aikaiseksi.
  • Lähetetty: 27.06.2014 10:27
No jos täältä ei muita synkiöitä mukaan raahaudu, niin miittailemme vaikka kahdestaan ;D
Kirjoittanut: Chrystalis (Inkvisiittori)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 27.06.2014 18:52
Kyllä täältä poikkeuksetta aina porukkaa löytyy messiin, jotain päivämäärää ois jees heittää et ihmiset osaa varautua. Ainakin tuo emanon, Nordis ja Poisoni on miiteissä pyörinyt. Itse vähän on/off miittien suhteen, koska vammaset töivuorot.
  • Lähetetty: 30.06.2014 00:57
Minä ja Apeus ollaan melko kiinnostuttuja tapaamaan täältä uusia ihmisiä ja verkostoitumaan Eli siinä on jo kaksi! Jos itse valitsisin päivän, niin se olisi säävarauksella joku ensi kuun viikonlopuista. Ehkäpä tuossa 12-13.7, lauantai tai sunnuntai. Jos saisi ihmisiltä päivän sopivuuden suhteen mielipiteitä, niin olisi mahtia

Paikaksi ehdottelisin kaivopuistoa tai koffin puistoa. Jos sää sattuu näyttämään etukäteen huonolta, niin pitäisi päästä ilmoittamaan johonkin kivaan kahvilaan, että sinne aikoo raahautua omituistenotustenkerho :P
Kirjoittanut: poison (Organisaattori)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 30.06.2014 21:55
Juu, minulle ainakin sopii kumpikin noista päivistä. Kiva jos joku muukin järkkäilee Hesaan miittejä, kuin minä
  • Lähetetty: 30.06.2014 23:09
^ Jeah, mahtia!

Nyt vaan kaipailtaisiin lisää osallistujia!

Ensi viikolla voisi tutkia sääennustetta tarkemmin ja päättää päivän, toivottavasti saamme lisää osallistujia siihen mennessä :3
Kirjoittanut: Chrystalis (Inkvisiittori)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 01.07.2014 03:50
Kyseinen viikonloppu sopinee omaankin kalenteriin, sillä oon just silloin lomilla. Stiigaillaan mikä menininki.
Kirjoittanut: Elisabet Addams (Jäsen)
  • Lähetetty: 02.07.2014 14:18
Bongasin tämän keskustelun fb-ryhmän kautta ja voisin kerrankin uskaltautua mukaan joukkoon iloiseen kun näyttäisi olevan keskustelun aloittaneen kanssa yksi yhteinen tuttukin. 12. päivä minulla on jo varattu, joten jos miittiä on sunnuntaina 13. niin voisin osallistua :3
Kirjoittanut: eva (Jäsen)
  • • Muokkasi: eva
  • Lähetetty: 02.07.2014 17:54
harmi että olen tuolloin kuopiossa menossa koko viikonlopun ja kaveri tulee jämsästä asti yötä ei ole helpoimmasta päästä tulla tuossa vaiheessa helsinkii muuten oisin kiinnostunut ja oisi kiva saada kuopioon päin miittiäö mahdollisesti
Viesti

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit