Gootti.net

Tule osaksi goottiyhteisöä. Liity jäseneksi!

Goottifoorumi: Testialue: Rumanaama utelee...

• Vastaa
Niin sitä utelisin, että minkä ikäistä porukkaa tänne ylipäätään kirjoittelee? Olen seurannut jo aika pitkään tätä mahtavaa sivustoa ja aiheet ovat olleet mielenkiintoisia. Harmi, että tämä kone on niin pirun hidas, joten koko iltahan siinä menis eikä riittäisikään jos haluaisi kaikki jutut käydä läpi.
Itse en ole gootti, mutta jonkinsortin taaplaaja kuitenkin. Sanotaanko, että kategorioisin itteni ehkä "ryysyläiseksi", mitä se ikinä sitten tarkoittaneekaan...
Yllätyin paljon siitä, että tässä taannoin tuli ilmi, kuinka törkeästi isojen kaupunkien ihmiset suhtauvat teidän goottien pukeutumiseen! En ymmärrä, luulin sen olevan "vain" pikkupaikkojen ns.ongelma. Täällä päin armasta maatamme ei juuri gootteihin eikä muihinkaan "erilaisiin" törmää, mikä on sääli. Minusta on hienoa kun näkee erilaisia vaatteita ja pukeutumistyylejä, se aina piristää mieltä ja saa olon mukavaksi, että on vielä olemassa vaihtoehtopukeutujiakin. (Olikohan tuo nyt oikea ilmaisu?No hällä väliä). Tsemppiä kaikille.

Elämä, se hassu pikku juttu, joka tapahtui matkalla kalmistoon! -Raidista-

• Vastaa
Lainaus: rumanaama Niin sitä utelisin, että minkä ikäistä porukkaa tänne ylipäätään kirjoittelee? Olen seurannut jo aika pitkään tätä mahtavaa sivustoa ja aiheet ovat olleet mielenkiintoisia.

Tervetuloa
Itse kuulun jo vanhemman iän gootteihin, mutta keski-ikä on tiemmä aika nuori. Kiva jos juttumme ovat olleet kiintoisia.

pimeys=hulluus

• Vastaa
Mä oon siitä vanhimmasta päästä, eli 27. On kiva et mul on aina ollu frendei ihan 13-vuotiaista nelikymppisiin. Sopeudun melko hyvin sellasiin poppoisiin, joissa muut on mua yli 10 v nuorempia tai vanhempia. Vaikka oon aikuinen, oon aina ollu sellanen ikiteini sekä ulkonäöltäni että myös keskustelut sujuu hyvin nuorempien kaa, koska oon nopee innostumaan sellasist jutuist joista ympärillä olevat nuoremmat on kiinnostuneita. Tän foorumin "nuoriso" on kyl tosi kypsää ikäisekseen, sen oon huomannu noissa yhteismiiteissä.

Vain Viikatemiehelle on ovi avattava. Itse Kuolema on kunkin tavattava. Taipaleellaan ruusut kitkee, lakoon iskee kauran. Vaikka silmäni nyt verta itkee, silti minä nauran.

• Vastaa
Ikähaarukka on täällä tosiaan aika laaja. Osa foorumilaisista on uskaltautunut kertomaan oman ikänsä viestiketjussa:

Iha vaa piruuttani kysyisin...

Ennen kuin luot uuden aiheen, muista vilkaista foorumin hakukoneella onko samasta aiheesta luotu viestiketju jo aikaisemmin. Gootti.netin valvojat auttavat jos kaipaat apua liittyen juttupalstaan liittyviin pulmatilanteisiin.

• Vastaa
No mä kuulun niihin nuorimpiin gootteihin... Mutta, joo.. Täällä on aika eri-ikäisiä gootteja.

Elämä on lyhyt....niille jotka eivät jaksa sitä elää. Kuulutko sinä heihin?

• Vastaa
tämä on siitä mukava foorumi, ettei tietyn ikäisiä yleisesti dissata. monille aikuisille nousee se ikä päähän ja joillekin jo 18 vuotiaana tarttuu sellainen sauraus kun ikärasismi :/

The best things in our life are unseen, that's why er close our eyes when we dream, kiss...

• Vastaa
ite oon 17

Nemesia

• Vastaa
13, eli nuorimmasta päästä. Ja itsekään en sanoisi itseään niin gootiksi. Tämä taitaa olla tälläistä "kaksoiselämää" kun maalla asun. On vaikea käyttää korkkareita keskellä metsää ja toisia saman tyylisiä täällä ei juurikaan näy.

Kiitos, anteeksi ja ei.

• Vastaa

Lainaus: Kuunsilta

monille aikuisille nousee se ikä päähän ja joillekin jo 18 vuotiaana tarttuu sellainen sauraus kun ikärasismi :/

Olen huomannut

Kiitos, anteeksi ja ei.

• Vastaa

Lainaus: Barokki

Lainaus: Kuunsilta
monille aikuisille nousee se ikä päähän ja joillekin jo 18 vuotiaana tarttuu sellainen sauraus kun ikärasismi :/

Olen huomannut

kuten myös..
olen itse vasta 15, mutta silti kaikki meidän tuppukylän "lajitoverit" kävelee nokka pystyssä ohi vaikka olisivatkin vain vuoden vanhempia, sillä olen liian penikka heidän mielestä.. outoa..

It's hard for me to love myself right now I waited, hated, blamed it all on you It's hard for me to love your face right now I'm waiting, hating, needing, being me I need you less and less And every day leads us farther away

• Tähän keskustelualueelle voi kuka tahansa lähettää viestin ilman, että on liittynyt goottifoorumin jäseneksi. Kirjoita viesti oheiseen kenttään ja anna myös nimimerkki, jonka haluat viestin yhteydessä näkyvän. Jos ilmoittamasi nimimerkki on jo varattu jollekin tämän yhteisön jäsenelle, siitä ilmoitetaan erikseen ennen viestin julkaisemista. Jos nimimerkki on jo käytössä, joudut valitsemaan tilalle jonkin toisen.
  • Tälläkin hetkellä suurta suomalaista goottifoorumia selaa 6 vakoilijaa ja 5 goottiyhteisön jäsentä (MissAnnThrope, Miss Angel, Arvet, Jacob, Piiskansiima). Kävijäennätys koettiin 24.03.2008 23.23, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 87 henkeä!