Tule osaksi goottiyhteisöä. Liity jäseneksi!
Elämä, se hassu pikku juttu, joka tapahtui matkalla kalmistoon! -Raidista-
Lainaus: rumanaama Niin sitä utelisin, että minkä ikäistä porukkaa tänne ylipäätään kirjoittelee? Olen seurannut jo aika pitkään tätä mahtavaa sivustoa ja aiheet ovat olleet mielenkiintoisia.
pimeys=hulluus
Vain Viikatemiehelle on ovi avattava. Itse Kuolema on kunkin tavattava. Taipaleellaan ruusut kitkee, lakoon iskee kauran. Vaikka silmäni nyt verta itkee, silti minä nauran.
Ennen kuin luot uuden aiheen, muista vilkaista foorumin hakukoneella onko samasta aiheesta luotu viestiketju jo aikaisemmin. Gootti.netin valvojat auttavat jos kaipaat apua liittyen juttupalstaan liittyviin pulmatilanteisiin.
Elämä on lyhyt....niille jotka eivät jaksa sitä elää. Kuulutko sinä heihin?
The best things in our life are unseen, that's why er close our eyes when we dream, kiss...
Nemesia
Kiitos, anteeksi ja ei.
Lainaus: Kuunsilta
monille aikuisille nousee se ikä päähän ja joillekin jo 18 vuotiaana tarttuu sellainen sauraus kun ikärasismi :/
Lainaus: Barokki
Lainaus: Kuunsilta monille aikuisille nousee se ikä päähän ja joillekin jo 18 vuotiaana tarttuu sellainen sauraus kun ikärasismi :/Olen huomannut
It's hard for me to love myself right now I waited, hated, blamed it all on you It's hard for me to love your face right now I'm waiting, hating, needing, being me I need you less and less And every day leads us farther away