Gootti.net

Tule osaksi goottiyhteisöä. Liity jäseneksi!

Goottifoorumi: Testialue: Testingiä testingiä ;)

• Vastaa
Testialue..
"testaamaan siis!"
(en mä tosin mitään hienoja alleviivauksia saa toimimaan) nyyh..

Maybe I Smiling.. But Inside I'm Dying..

• Vastaa
hmm, pitäskö munki testailla juttuja ku en mitään hienouksia osaakoska olen pässi

World renowned failure at both death and life Given nothingness, purgatory blight To run and hide, a cowardly procedure Options exhausted, except for anesthesia - anesthesia I don't feel anything.

• Vastaa
oho

voisko joku kertoa tähän väliin miten tuo lainaus juttu luonnistuu ja tapahtuu?

World renowned failure at both death and life Given nothingness, purgatory blight To run and hide, a cowardly procedure Options exhausted, except for anesthesia - anesthesia I don't feel anything.

• Vastaa

Lainaus: AuroraBorealis

voisko joku kertoa tähän väliin miten tuo lainaus juttu luonnistuu ja tapahtuu?

"Maalaa" hiirellä lainattava teksti ja paina sen jälkeen "lainaa"

pimeys=hulluus

• Vastaa
"Maalaa" hiirellä lainattava teksti ja paina sen jälkeen "lainaa"

Missä semmone lainaa juttu tulee?

• Vastaa

Lainaus: AuroraBorealis

Missä semmone lainaa juttu tulee?

oompa tyhmä, kiitos poison

• Vastaa
Diippa dappa duuuu

Minä pidän suklaasta.

olen lahopää

Mielenterveys on kaunis asia kadotettavaksi

• Vastaa
bläää blööö bliihii wiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii iiiiiiiiiihiiiiiiiiiiii olentyhmäolentyhmä

archangel, dark angel lend me thy light. through death's veil until we have heaven in sight.

• Vastaa
siis kyl mä bonjaan

Mielenterveys on kaunis asia kadotettavaksi

• Vastaa

:itku:

Vah! Denuone latine loquebar? Me ineptum. Interdum modo elabitur.

• Tähän keskustelualueelle voi kuka tahansa lähettää viestin ilman, että on liittynyt goottifoorumin jäseneksi. Kirjoita viesti oheiseen kenttään ja anna myös nimimerkki, jonka haluat viestin yhteydessä näkyvän. Jos ilmoittamasi nimimerkki on jo varattu jollekin tämän yhteisön jäsenelle, siitä ilmoitetaan erikseen ennen viestin julkaisemista. Jos nimimerkki on jo käytössä, joudut valitsemaan tilalle jonkin toisen.
  • Tälläkin hetkellä suurta suomalaista goottifoorumia selaa 3 vakoilijaa ja 0 goottiyhteisön jäsentä (). Kävijäennätys koettiin 24.03.2008 23.23, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 87 henkeä!