Gootti.net

Tule osaksi goottiyhteisöä. Liity jäseneksi!

Goottifoorumi: Tiedotteet ja ohjeet: Vaihtakaa salasananne.

CERT-FI tiedottaa, että suomalaisia verkkopalveluiden käyttäjätunnuksia sisältävä tiedosto on julkaistu netissä. Tiedostossa on ilmeisesti noin 80000 suomalaisen internet-verkkopalvelun käyttäjien käyttäjätunnustiedot.

Tällä hetkellä ei ole selvillä onko Gootti.net-sivuston keskustelupalstan salasanat levinneet. Ei ole selvillä ainakaan vielä ovatko rikolliset varastaneet salasanoja tältä sivustolta, mutta voisitte kuitenkin varmuuden vuoksi itse kukin käydä vaihtamassa profiilinne salasanan. Uuden salasanan voi tilata omaan sähköpostiosoitteeseen siirtymällä tänne.

Ennen kuin luot uuden aiheen, muista vilkaista foorumin hakukoneella onko samasta aiheesta luotu viestiketju jo aikaisemmin. Gootti.netin valvojat auttavat jos kaipaat apua liittyen juttupalstaan liittyviin pulmatilanteisiin.

Okei, nyt tuli varmistus ettei Gootti.net:in tietoja ole levinnyt. Salasanaa ei siis tarvitse vaihtaa, ainakaan vielä. Kyseiset ali-ihmiset, jotka syyllistyivät tällaiseen massiiviseen tietomurtoon, uhoavat kuitenkin aikovansa jatkaa toimiaan. Tyypit ovat mahdollisesti ruotsalaisia. Jos siis satutte tapaamaan kadulla/kaupassa ruotsalaisia krakkereita niin vetäkää niitä pataan.

Ennen kuin luot uuden aiheen, muista vilkaista foorumin hakukoneella onko samasta aiheesta luotu viestiketju jo aikaisemmin. Gootti.netin valvojat auttavat jos kaipaat apua liittyen juttupalstaan liittyviin pulmatilanteisiin.

Lainaus: kuopassa

Jos siis satutte tapaamaan kadulla/kaupassa ruotsalaisia krakkereita niin vetäkää niitä pataan.

ylläpitäjän luvalla

archangel, dark angel lend me thy light. through death's veil until we have heaven in sight.

Eilen kerkesin vaihtaa salasanan nii nyt aamuhöperöissäni ei oikei järki kulkenu ja en meinannu päästä kirjautuu sisään Sit muistin että ainii joo vaihdoin sen :P

I love the ecstasy of my teeth sinking into your flesh

Minä löysin listan niistä kaikista nimistä enkä onneksi itse ollut joutunut uhriksi.

Lainaus: CybellaTraurig

Eilen kerkesin vaihtaa salasanan nii nyt aamuhöperöissäni ei oikei järki kulkenu ja en meinannu päästä kirjautuu sisään Sit muistin että ainii joo vaihdoin sen :P

mä olin kans kerenny vaihtaa. mutta onneks muistin että olin vaihtanut sen. pitäsköhän vaihtaa takas nyt kun ei ollu gootti.net joutunut uhriksi...

archangel, dark angel lend me thy light. through death's veil until we have heaven in sight.

Lainaus: Lilith

Minä löysin listan niistä kaikista nimistä enkä onneksi itse ollut joutunut uhriksi.

Linkkiä, jookos?

Kun valo taas nousee ei se löydä kuin kylmyyden, kuolleiden kasvojen loistonkatseen

http://nicd.nytsoi.net/ Tuolla oli linkki listaan.

Pääsisinpä niin pitkälle, että voisi vielä kerran alkaa kokonaan alusta. (Jouko Tyyri)

En saa toimimaan. Pitääpä vaihtaa salasanoja.

Kun valo taas nousee ei se löydä kuin kylmyyden, kuolleiden kasvojen loistonkatseen

Mäkin vaihdoin irc-gallerian salasanan, kun uutisissa sanottiin, että niiden salasanoja oli varastettu

pimeys=hulluus

Tämä aihe on suljettu. Et voi lähettää tähän aiheeseen vastausta. Aihe on todennäköisimmin suljettu siksi, että siinä käsiteltävä asia on puitu perinpohjaisesti ja ns. kaluttu loppuun, tai sitten aihe ei ole enää ajankohtainen (jos viestiketjussa on käsitelty esimerkiksi festivaalia tai konserttia), tai sitten samasta aiheesta on ollut keskustelua jo aikaisemmin. Goottifoorumilla on myös tapana sulkea sellaiset viestiketjut, jotka sisältävät sata (100) sivua, ja avata uusi viestiketju samasta aiheesta toisaalla. Voit halutessasi kysyä foorumin valvojilta tai ylläpidolta syytä tämän viestiketjun sulkemisen syistä.

• Tälläkin hetkellä suurta suomalaista goottifoorumia selaa 7 vakoilijaa ja 4 goottiyhteisön jäsentä (Blackrat, BronzeRain, Chrystalis, poison). Kävijäennätys koettiin 24.03.2008 23.23, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 87 henkeä!