Gootti.net

Tule osaksi goottiyhteisöä. Liity jäseneksi!

Goottifoorumi: Tiedotteet ja ohjeet: Sivuston uudistus (ehkä helmikuussa)

• Vastaa
No tähän mennessä ei ole kyllä IE:n kanssa ollut mitään ongelmia etten mä kyllä mitään uutta selainta hanki yhden foorumin takia (ei millään pahalla)

"What's the fun in being a wolf if the sheep aren't running."

• Vastaa

Lainaus: kismet

Minä en ainakaan osaisi edes mitään firefoxia tähän koneeseen laittaa!!

Lataa Firefox, avaa paketti, valitse sijainti jonne se asennetaan ja klikkaa OK. Operaatio vie puolitoista minuuttia elinajasta.

Ja vielä niin vanhanaikainen että mua kyrsii maan penteleesti kun jotkut sivut vaihtavat ulkoasua, oli kyseessä sitten pankin tai YLEn sivut.

Ihan ymmärrettävää. Teikäläisiä on kautta aikojen kutsuttu jarruksi kehityksessä. Lol. Maailma olisi litteä vielä vuonna 2008 jos olisitte saaneet pitää tahtonne.

Lainaus: Und3ad

[...] ei ole kyllä IE:n kanssa ollut mitään ongelmia etten mä kyllä mitään uutta selainta hanki yhden foorumin takia

Ei se ole vain tämän foorumin, vaan miljoonien yksittäisten nettisivujen takia.

Ennen kuin luot uuden aiheen, muista vilkaista foorumin hakukoneella onko samasta aiheesta luotu viestiketju jo aikaisemmin. Gootti.netin valvojat auttavat jos kaipaat apua liittyen juttupalstaan liittyviin pulmatilanteisiin.

• Vastaa
Alatkos, Kuopassa, kohta toitottamaan myös MACcien ylivertaisuutta PCihin verrattuna.

"I reject your reality and substitute my own!" - Adam Savage

• Vastaa

Lainaus: kuopassa

Ei se ole vain tämän foorumin, vaan miljoonien yksittäisten nettisivujen takia.

no sitten kun tulee kolme niistä miljoonasta esiin niin hankin, tämä oli ensimmäinen

"What's the fun in being a wolf if the sheep aren't running."

• Muokkasi: kismet
  • Vastaa

Teikäläisiä on kautta aikojen kutsuttu jarruksi kehityksessä. Lol. Maailma olisi litteä vielä vuonna 2008 jos olisitte saaneet pitää tahtonne.

Minusta olisi mukavaa jos autojen tilalla kulkisi hevosia ja poneja. Osa niistä vetäisi kärryjä perässään. Ei olisi liikenteen aiheuttamaa saastetta (melu- ja se musta aines). Ei tarvitse edes ajokorttia olla kun hyppää ponin selkään.
Mielestäni ns. sivujen uudistusta tehdään vähän väen vängällä yhdessä jos toisessa nettisivustossa. Mikä ihmeen tarve on tekijöillä muuttaa sivujen ulkoasua.Panostaisivat enemmän sisällöntuotantoon, sen laatuun. Ulkoasuista tehdään aina vain sekavampia, enligt min åsikt.
Jos minä kokeilisin sitä tulikettua niin MISTÄ se pitää ladata? Yleensä kun yrittää downloadata jotakin netistä niin tulee vaikka mitä ikkunoita ja pitää tietää minkä monesta vaihtoehdosta valitsee, omituisia kirjainyhdistelmiä jne. Kismet painaa aina äkkiä peruuta, peruuta, sulje, sulje, pois, pois.

En utomjordings kärleks törst...

• Vastaa
Möyr, eipä tässä anopin tietokoneella ulkoasu pelitä niin kuin pitäisi vaikka tulikettu onkin selaimena.
Toisaalta, sentään paremmin pelittää kuin IE:llä. Ja kotona pelittää tuliketulla moitteettomasti.

Primadonna ja ilotyttö.

• Vastaa

Lainaus: Piiskansiima

Alatkos, Kuopassa, kohta toitottamaan myös MACcien ylivertaisuutta PCihin verrattuna.

En ala, koska eihän se niin ole. Se on toisinpäin jos työhommia halutaan tehdä.

Minusta olisi mukavaa jos autojen tilalla kulkisi hevosia ja poneja.

Joo, olisihan se oikein hienoa. Näet kuitenkin vain kauramoottorin hyvät puolet. Hevosvoimat vaativat toimiakseen erityisen hevosasiantuntijan, joka hoitaa kulkuneuvon muonituksen ja sukimisen ja kaikki ne muutkin jutut mitä ne nelijalkaiset heppaset tarvitsevat toimiakseen optimaalisesti.

Mikä ihmeen tarve on tekijöillä muuttaa sivujen ulkoasua.

Tämän sivuston tapauksessa ulkoasun visuaalinen puoli uudistettiin osittain sen takia kun kyllästyin siniseen väriin. Tummanpunainen väri näyttää hienolta, etenkin tässä ulkoasun vasemmassa ja oikeassa laidassa (ne ohuet tummanpunaiset palkit vaaleata taustaa vasten). Ulkoasun uudistamisen lisäksi myös sivuston tuonne lähdekoodin puolelle tehtiin paljon parannuksia.

Jos minä kokeilisin sitä tulikettua niin MISTÄ se pitää ladata?

Heittäydytte uhallanne hankalaksi. Googleen voi laittaa hakulauseen "lataa firefox" ja sitten katsoa mitä tapahtuu...

Lainaus: BronzeRain

Möyr, eipä tässä anopin tietokoneella ulkoasu pelitä niin kuin pitäisi vaikka tulikettu onkin selaimena.

Ahaa. Kummallista. Käytättekö siellä Windowsia, Linuxia vai onko kone esimerkiksi Macintosh?

Ennen kuin luot uuden aiheen, muista vilkaista foorumin hakukoneella onko samasta aiheesta luotu viestiketju jo aikaisemmin. Gootti.netin valvojat auttavat jos kaipaat apua liittyen juttupalstaan liittyviin pulmatilanteisiin.

• Vastaa

Näet kuitenkin vain kauramoottorin hyvät puolet. Hevosvoimat vaativat toimiakseen erityisen hevosasiantuntijan, joka hoitaa kulkuneuvon muonituksen ja sukimisen ja kaikki ne muutkin jutut mitä ne nelijalkaiset heppaset tarvitsevat toimiakseen optimaalisesti.

Tämä tyttöpä (tai nainen) osaa kaikki nuo hommat. Tai no valjastaa en osaa, mutta satulat ja suitset, sukimiset, kavioiden putsaamiset, lannan luomiset ym. Kokemusta on rotista kuttuihin ja erääseen sarvettomaan edesmenneeseen orvokki-pukkiin. Vuohet ovat kyllä typerimpiä otuksia mitä olen tavannut...

Tämän sivuston tapauksessa ulkoasun visuaalinen puoli uudistettiin osittain sen takia kun kyllästyin siniseen väriin.

Just. Milloinka minä saan päättää millaiseksi ulkoasu muuttuu?

En utomjordings kärleks törst...

• Vastaa

Käytättekö siellä Windowsia, Linuxia vai onko kone esimerkiksi Macintosh?

Windows xp.

Tämä tyttöpä (tai nainen) osaa kaikki nuo hommat. Tai no valjastaa en osaa, mutta satulat ja suitset, sukimiset, kavioiden putsaamiset, lannan luomiset ym.

Tämäpä tyttö osaa lisäksi myös valjastaa. Olen pyörinyt ravitalleilla lähes koko pienen ikäni.

Primadonna ja ilotyttö.

• Vastaa

Milloinka minä saan päättää millaiseksi ulkoasu muuttuu?

Nettisivuja voi tehdä ihan kuka tahansa. Se on ilmaista, ei vaadi lupaa eikä välttämättä edes koulutusta. Oma sivu, oma lupa.

Lainaus: BronzeRain

Windows xp.

Ahaa. Ei pitäisi olla mitään tuollaista häikkää, koska samaa selainta ja samaa käyttistä miekii käytän. En näin ollen usko vian johtuvan tästä sivustosta vaan käyttäjästä ja/tai hänen käyttämistään laitteista.

• Vain yhteisön jäseneksi liittyneet käyttäjät voivat lähettää viestejä tänne. Ilmoita käyttäjätunnuksesi ja salasanasi ennen viestin lähettämistä, tai liity ensin jäseneksi.