Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Teetetäänkö Gootti.net-hihanauhoja?

Kirjoittanut: kuopassa (Ylläpitäjä)
  • Lähetetty: 29.11.2011 11:42
Tämä projekti on aika pitkään ollut eilispäivää, mutta malli Cajander on toki saatavilla printtaamalla oheinen lappu ja saksimalla sen jotenkin hihanauhaksi. Tai sen voi tietysti antaa tatuoitavaksikin, ei se niin nöpönnuukaa ole.

Gootti.netin hihanauha
Kirjoittanut: Verity (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 29.11.2011 13:16
No voihan mölli. Mutta oli kyllä kerrassaan mainio idea, ehkä joskus vielä jotenkin onnistunee.

Ihan kirjaimellisesti leimaa otsaan sitten vaikkapa
Kirjoittanut: HNC (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 30.11.2011 01:55

Lainaus: Verity

Olisin myös hihanauhan tai pinssin kannalla koska tuskin mansikoita tulisivat maksamaan

Niin no, 10 puntaa, jos haluaa sen enempää vaivaa näkemättä historiallisen mallisen, joka ketjun alussa olleesta kuvastahan tulee mieleen...

Itse olen pitänyt kesätakin hihassa (/hihoissa) jo muutaman vuoden noin 2,5 cm leveetä mustaa satiininauhaa. (Nykyään löytyy vasemmasta hihasta.) Tän tyyppiselle ratkaisulle kertyy hintaa ehk noin € 1.
Kirjoittanut: Sennay (Nimetön)
  • • Muokkasi: Sennay
  • Lähetetty: 30.11.2011 23:27
Minä kyllä haalisin itselleni Gootti.netin pinssin/kangasmerkin/hihanauhan, mikäli sellainen olisi olemassa.

Muoks: Miehekäs suunnitteli pyynnöstäni tällaisen. Mitä olette mieltä?
Hihanauha
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 04.01.2022 03:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 501 henkeä!