Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Katkos toiminnassa 17.-18.1.

Kirjoittanut: SeKukaVaaniiSängynAlla (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 13.02.2009 17:14
Onkohan kenelläkään muulla tänään temppuillut Goottinetti? Itellä tossa kahen-kolmen välillä suurinpiirtein jumitti samaan tapaan kuin silloin kun oli se katkos. Tämä ei kylläkään kestänyt kauaa, vaan rupesi toimimaan ihan moitteetta hetken päästä. Olin jo ihan että "Nooooou, not again!"

Ei pitäisi johtua siitäkään että sivuilla olisi ollut jotenkin ruuhkaisaa, vaan sitten kun tänne pääsin niin käyttäjiä oli vain kourallinen...
Kirjoittanut: Tily (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 13.02.2009 17:22
SeKukaVaaniiSängynAlla

Minulla myös suunnilleen tuohon aikaan jumitti tämä sivusto.
Kirjoittanut: Funereal Soul (Inkvisiittori)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 13.02.2009 17:52

Lainaus: SeKukaVaaniiSängynAlla

Onkohan kenelläkään muulla tänään temppuillut Goottinetti?

Mulla tai siis meillä jo pariinkin otteeseen tänään. On ollut nyt suhteellisen usein, ettei sivulle pääse. Tai katkoo kesken kaiken..
Kirjoittanut: SeKukaVaaniiSängynAlla (Jäsen)
  • Lähetetty: 13.02.2009 18:01
Jaahas, no helpotus huomata ettei vika ollut minun koneessa pelkästään. Toivottavasti ei oo suuremmasta ongelmasta kyse.
Kirjoittanut: Und3ad (Aktiivi)
  • Lähetetty: 13.02.2009 18:10
jaa mullakin pätki, mä luulin että se johtu taas meidän netistä, ku se pätkii joskus
Kirjoittanut: BronzeRain (Aktiivi)
  • Lähetetty: 13.02.2009 19:09
Minulla oli luullakseni juuri noihin aikoihin katkos, joka kesti ehkä minuutin tai pari. En ajatellut siitä mitään sen kummemmin, kun täälläpäin saattaa netti muutenkin aina joskus takkuilla.
Kirjoittanut: Funereal Soul (Inkvisiittori)
  • Lähetetty: 14.02.2009 13:13

Lainaus: BronzeRain

Minulla oli luullakseni juuri noihin aikoihin katkos, joka kesti ehkä minuutin tai pari.

No sehän kesti vain vähän aikaa. Täällä kyllä puhuttiin jo huomattavasti pidemmistä ajoista. O_o
Syrjintää.. Tai jotain.
Kirjoittanut: BronzeRain (Aktiivi)
  • Lähetetty: 15.02.2009 15:56

Lainaus: Funereal Soul

Syrjintää..

Foorumi rakastaa minua. No, tosiaan, en ole aivan varma tuosta pituudesta, muttei se kauaa kestänyt. Enkä ole varma tuosta kellonajastakaan. Saattoi minun kohdallani olla ihan tavallinen häiriö yhteydessä, eikä mitenkään sidonnaineen tähän foorumiin.
Kirjoittanut: Severana (Jäsen)
  • Lähetetty: 15.02.2009 16:15

Lainaus: BronzeRain

kesti ehkä minuutin tai pari

Niin täälläkin, ei se katkos missään nimessä pidempi ollut!
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 04.01.2022 03:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 501 henkeä!