Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Hakutoiminto?

Kirjoittanut: SeKukaVaaniiSängynAlla (Jäsen)
    • Arvo: Mahtigootti+
    • Lähetetty: 01.02.2009 14:46
    Tuota noin. En tiedä onko nyt käyttäjässä vai koneessa vika kun ei tunnu minulla löytävän tuolla haulla ikinä mitään. Laitoin hakusanaksikin semmosia sanoja joita olen itsekin käyttänyt eikä mitään.

Hakeeko tuo toiminto haettavan sanan aiheen otsikosta vaiko koko tekstistä?

Olen hyvin hämmentynyt.

Yritin etsiä täältä tiedotteista ja ohjeista jotain vastaavaa aihetta jossa olisi tätä käsitelty mutten löytänyt. Saa poistaa jos olen vaan ollut huolimaton ja tästä on jo keskustelu
    Kirjoittanut: kuopassa (Ylläpitäjä)
    • Lähetetty: 01.02.2009 14:59
    Foorumin hakukone Etsi-sivulla hakee vain foorumilta ja se toinen hakulomake siinä ulkoasun oikeassa laidassa sen Sarjis-namiskan yläpuolella hakee uutisosiosta ja muualta sivuston suunnalta. Foorumin hakukone ilmeisesti koettaa kaivaa esiin tietoa sekä otsikosta ja tekstistä. Yleensä siihen hakukoneeseen ei tarvitse muita tietoja lisätä kuin pistää vain joku hakusana ja sitten napsauttaa Enteriä tai klikata sitä nappulaa jossa lukee Hae. Kirjoita mahdollisimman lyhyt hakulause. Jos vaikka täältä tiedotteiden seasta yrität tonkia jotain esille, voit pistää pelkästään vaikka sanan "päivitys" tai "tiedote". Tuo hakukone ei ole yhtä älykäs kuin vaikkapa Googlen oma hakukone, joten kannattaa pitää hakulause mahdollisimman yksinkertaisena ja lyhyenä.

Myös käyttäjälistassa on sellainen hakutoiminto, jolla voi etsiä nimenomaan jotakin tiettyä käyttäjää nimimerkin, sijainnin (eli paikkakunnan) tai ID-numeron perusteella. Se ID-numero on se yksilöivä luku, jonka takaa esimerkiksi oma profiilisivu löytyy. Meikäläisen ID-numero on 1 ja SeKukaVaaniiSängynAlla on numerolla 1940.

Mikä on hämmennyspitoisuutesi nyt tämän luettuasi?
    Kirjoittanut: SeKukaVaaniiSängynAlla (Jäsen)
    • Arvo: Mahtigootti+
    • Lähetetty: 01.02.2009 15:05
    Allrighty then! Nyt selvensi ja paljon. Täytyy myöntää etten ole edes huomannut tuota "Etsi" toimintoa tuolla ylhäällä, olen aina yrittänyt hakea tuolla sarjis-osion yläpuolella olevalla haulla. Ei mikään ihme siis ettei ole löytynyt

Kiitoksia paljon ja tämän aiheen voi sitten varmaan nakata takavasemmalle kun selvyys tulikin jo tällä ekalla vastauksella.
    Kirjoittanut: Swanette (Nimetön)
    • Lähetetty: 02.02.2009 16:41

Lainaus: kuopassa

Se ID-numero on se yksilöivä luku, jonka takaa esimerkiksi oma profiilisivu löytyy.

Missä tuo ID-numero sitten näkyy? Minä en ainakaan nähnyt sitä missään kenenkään profiilissa tai muuallakaan, mutta löysin kyllä tuon hakutoiminnon jossa sen perusteella voi etsiä käyttäjiä.
    Kirjoittanut: Chrystalis (Inkvisiittori)
    • Arvo: Mahtigootti1500
    • Lähetetty: 02.02.2009 22:44
    Käyttäjän aseman vieressä on harmaalla teksti, sinulla Swanette se sanoo "Privilegi".. Klikkaat siihen ja katsot sen sivun osoitetta internets-selaimen ylhäältä ja siellä pitäisi olla tyyliin "http://www.gootti.net/keskustelu/kayttaja-384.htm l".. Siinä se numero kertoo jäsenen ID-numeron.

Kirjoittanut: kuopassa (Ylläpitäjä)
    • Lähetetty: 03.02.2009 05:56
    Juu, noinhan se menee. Se ID-numero on se millä voidaan yksilöidä kukin yhteisön jäsen. Nimimerkkihän saattaa vaihtua välillä ja sähköpostiosoitekin jne., mutta tuo numero on aina sama.
    Kirjoittanut: BronzeRain (Aktiivi)
    • Arvo: Platinagootti+
    • Lähetetty: 03.02.2009 19:27
    Hoo, olipahan mielenkiintoinen trippi rakkaan foorumimme historiaan kun aloin selata ID-numeroilla ekoja käyttäjiä ja kurkkimaan niiden kautta vanhoihin topikkeihin. Suosittelen.
    Kirjoittanut: Und3ad (Aktiivi)
    • Lähetetty: 03.02.2009 19:34

Lainaus: BronzeRain

Hoo, olipahan mielenkiintoinen trippi rakkaan foorumimme historiaan kun aloin selata ID-numeroilla ekoja käyttäjiä ja kurkkimaan niiden kautta vanhoihin topikkeihin. Suosittelen.

hieno idea itse olen #642... nyt pitää kattoo kuka on 666 xDD
    Kirjoittanut: poison (Organisaattori)
    • Arvo: Platinagootti+
    • Lähetetty: 03.02.2009 19:45

Lainaus: Und3ad

itse olen #642... nyt pitää kattoo kuka on 666 xDD

Joo, itse olin näköjään 204. Onhan tässä jo yli 2 vuotta heiluttu
    Kirjoittanut: Swanette (Nimetön)
    • Lähetetty: 05.02.2009 08:57

Lainaus: Chrystalis

Käyttäjän aseman vieressä on harmaalla teksti, sinulla Swanette se sanoo "Privilegi".. Klikkaat siihen ja katsot sen sivun osoitetta internets-selaimen ylhäältä ja siellä pitäisi olla tyyliin "http://www.gootti.net/keskustelu/kayttaja-384.htm l".. Siinä se numero kertoo jäsenen ID-numeron.

Aa, nyt selvisi
      Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 04.01.2022 03:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 501 henkeä!